Laat je vooral niet aanpraten dat jij overdrijft. Dat is de focus op jou leggen om die van hem af te halen. Deze man liegt glashard in je gezicht.
Appen doet hij normaal met zijn tenen? Hij is wat gaan drinken, dan had hij aan tig opladers kunnen komen.
Dit inderdaad. Ik geloof ook geen zak van zijn verhaal. Hij mag dan onderuit zijn gegaan, maar ook dat kan verzonnen zijn. Morgen maar eens bekijken of hij blauwe plekken heeft die dat kunnen bevestigen (ja, de achterdocht slaat toe). Heel veel sterkte met deze lamlul.... ben je mooi klaar mee
Neeee!!! Ik heb het hele topic gelezen. Sorry maar dit verhaal klopt van geen kant. Ergens nog wat drinken, alles is dicht na 4 uur hoor. Dan nog 8 uur. Al zou hij gevallen zijn hij is niet zo ernstig gewond dat hij daar uren heeft gelegen. Die heeft echt iets uit te leggen, maar ook ik denk en vrees aan de hand van dit verhaal en het blijven liegen, een vriend die hem niet heeft gezien op festival (je zoekt elkaar als vrienden toch op?) Dat hij bij een andere vrouw in bed lag en idd iets te laat wakker werd of in slaap is gevallen wat niet de bedoeling was.
Ik zou hem geen blik meer waardig gunnen totdat hij op zijn blote knietjes zijn excuses aanbiedt en met een dijk van een plan komt hoe dit in de toekomst te voorkomen. En tot die tijd zou ik mezelf afvragen of het vertrouwen ooit nog hersteld kan worden. Zeggen dat je overdrijft zijn minpunten en slaat hij net als de afgelopen nacht de verkeerde weg mee in. Wat een droeftoeter. Wat een xxxsituatie ts!
Wat een lamlul! En wat een nonsens verhaal zeg. Dat rammelt aan alle kanten. Die ging maar even ergens anders heen. Toedeloeee...! Hoe verzint ie het..
Ik zou bijna denken dat haar man thuis kwam en hem een paar flinke trappen heeft gegeven. Voila manklopen! Wat een eikel zeg!
Sjonge, volgens mij gaan we met zn allen hier op het forum van boos naar ongerust naar kwaad. Hij heeft heel wat uit te leggen imo. Sterkte @autumn86! En laat je niet in de luren leggen
Wat fijn dat hij terecht is en niet dood.. Maar ik zou hem idd serieus het huis uitschoppen.. Wat een leugens.. En wat een onbegrip over jouw zorgen.. Die hoefde ik echt voorlopig niet meer te zien, en als er geen hele goede excuses komen samen met alles opbiechten wat er echt is gebeurd, dan hoefde ik hem helemaal niet meer te zien!
Wauw, ik denk niet dat ik ooit zo zenuwachtig een topic heb doorgelezen. Wat een rollercoaster. Ik vind het een heel gek verhaal moet ik zeggen, ik hoop echt dat hij door gaat hebben wat hij gedaan heeft. Heel veel sterkte TS!
Wow, ik ben echt in shock over hoe je man zich gedraagt. Dit staat zó ver van mijn eigen leven af. Ik wens je heel veel sterkte, TS.
Fijn dat hij in ieder geval terecht is! Ik zou in deze situatie ook woest zijn! Mijn eerdere reacties waren nog gebaseerd op de openingspost. Deze woorden neem ik nu helemaal terug. En nee, je overdrijft nu zeker niet! Goed dat je niet geschreeuwd hebt, mijn ervaring is dat schreeuwen niet werkt, ijzige stilte daarentegen wel. Maar dat is bij iedereen verschillend natuurlijk. Laat je iig niet overrulen door hem! Om heel eerlijk te zijn... is hij niet gewoon te laat wakker geworden in een ander bed?
Het lijkt wel een trollenverhaal Wat moet jij een roturen hebben gehad! Fijn dat hij terecht is, maar man, ik zou echt uit mn plaat zijn gegaan! Hier is een hele duidelijke uitleg voor nodig, een goed, kloppend verhaal. En nee, jij overdrijft niet!!
Ik denk ook dat er iets niet helemaal lekker zit, dat sowieso, maar hier in Groningen kun je wel later dan 4 uur nog terecht hoor, Denk haast wel 24 uur rond zelfs. Maar dat zal helaas vast niet het geval zijn geweest.