Ben ik nou een zeur?

Discussie in 'De lounge' gestart door autumn86, 12 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Nou dit idd... bizar.

2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Zou ook pist zijn. Afspraak is afspraak en dan heeft hij zich er aan te houden. Zeker als vaker gebeurd zou ik gezeik. Zeggen, sorry dan naar geen uitjes meer Fijn dat hij weg mag maar als hij jou gerust stelt met ff bellen als hij gaat of even laat weten ben later thuis dan zou dat toch voldoende moeten zijn. Wrm zou hij iets wat voor jou erg belangrijk is gewoon negeren. Het is echt niet te veel gevragen

Man plant uitjes wrm zo dat er geen eind tijd is maar er okk geen uitjes dag er op gepland zijn. Dus dat ik alle tijd héb voor de kindjes de dag er op en hij kan uitslapen. Zeg hem tot ziens en ga lekker slapen. Smorgens ligt hij altijd op bed haha. Geen idee hoe laat hij thuis is maar wat ik zeg er zijn dan geen afspraken ofzo. Toen ik nog werkte zou hij bijv niet gaan als ik weekend moest werken omdat hij dan smorgens er uit moest of als er gezins uitjes gepland stonden. Hij is snachts wel bereikbaar ivm noodgevallen (zoontje met type 1 diabetes) maar bel of bericht enkel met nood.

3. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Ik had al zijn spullen in vuilniszakken gepropt en ze in de voortuin gezet... zoek maar een andere gek die om in de maling te nemen!

Robijn89, MyMiracle, Jessi79 en 12 anderen vinden dit leuk.
  4. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Er uit zetten die gek :eek:
    De politie zoekt naar je en je vrouw is een zeur? Wat een droplul

MyMiracle vindt dit leuk.
  5. Winter30

Winter30 Niet meer actief

@autumn86 heeft hij inmiddels het licht gezien en een normale verklaring afgelegd?

MyMiracle vindt dit leuk.
  6. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Ik zou hem
    1) dit topic laten doorlezen, zodat hij ziet dat je angsten echt niet overdreven waren
    2) langs de politie sturen, om uitleg vragen waarom ze gingen zoeken, en zn excuses aanbieden voor z'n zakkerige gedrag.

En daarnaast zou ik hem de hartelijke groetjes doen en hem nog een nachtje op straat laten slapen.

Robijn89, DastyQueen, MyMiracle en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. Nieuwsgierigbijtje

Nieuwsgierigbijtje Fanatiek lid

12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    Ik denk/hoop dat TO lekker ligt te slapen voor haar aanstaande nachtdienst. Sterkte to de komende tijd en ik hoop dat hij eerlijk gaat zijn over wat hij echt heeft uitgespookt.

8. Nougat

Nougat Fanatiek lid

27 mei 2018
    2.958
    1.294
    113
    Wow wat een rollercoaster ben je de afgelopen uren doorgegaan.
    Wat je man je nu flikt klopt van geen kant. Laat je alstjeblieft niet aanpraten dat je overdrijft. Je staat geheel in je recht met je emoties. Zijn hele verhaal rammelt aan alle kanten. Je schreef dat hij vaker dit gedrag vertoond. Is dat pas nog gebeurd?
    Ik zou als ik jou was echt de onderste steen boven proberen te krijgen, want hij heeft al tegen je gelogen vanmiddag dus.
    Mocht mij dit overkomen zou ik hem een aantal nachten het huis uit zetten. Dan mag hij terugkomen als hij de waarheid wil vertellen. Zo krijg jij ook de kans om tot rust te komen.
    Dikke knuffel!

9. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.875
    5.163
    113
    Home
    Wow wat een baby die vent van jou

Geen idee wat ik met zo'n man zou moeten....
    Sterkte ts hopelijk dringt het nog tot hem door dat hij zich kapot moet schamen voor zijn reactie
    Maar zijn verhaal zou ik ook niet vertrouwen

10. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Ik zou niet kunnen slapen hoor:$ zou liggen trillen in bed

11. Nieuwsgierigbijtje

Nieuwsgierigbijtje Fanatiek lid

12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    Nee ik vermoedelijk ook niet maar ik denk dat ze geen keus heeft om het toch te proberen ivm haar werk. Of ze is hevig in een (terechte) discussie met die lamlul

12. Hagelslagmetkaas

Hagelslagmetkaas Actief lid

4 aug 2018
    222
    125
    43
    Vrouw
    Ik zou zn telefoon meenemen en die eens heel rustig doorspitten.

Normaal echt niet mijn manier, maar als hij niet eerlijk is... Hij gaat toch niet in an eentje met onbekenden in de kroeg hangen. Hij moet toch wel iemand op kunnen noemen die hij gezien heeft vannacht.

Robijn89, dds, Winter30 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    #313 Lynx, 12 aug 2018
    Laatst bewerkt: 12 aug 2018
    Wauw wat een l*l! Knap dat je niet hebt geschreeuwd. Ik had hem allerlei verwensingen toegespeeld.
    Zijn verhaal klopt van geen kant, maar ik denk dat je zelf ook wel je vermoedens hebt.
    Ik zou die vrienden nog eens vragen of ze niet als dekmantel gebruikt zijn, denk dat ze meer weten.
    En verder zou ik inderdaad voorlopig niets van hem hoeven weten en negeerde ik hem compleet. Hij kon de pot op.

14. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Zo wat een zelfbeheersing dat je niet hebt geschreeuwd. Ik heb wat dat betreft wat teveel temperament en was echt uit mijn plaat gegaan vooral ook omdat:

A- het belachelijk is dat als je om 0020 de trein zou nemen je om 1430 thuis komt
    B - je thuis een vrouw (die je ook beloofd had op tijd te zijn zodat ze voor haar werk kon slapen) en kinderen hebt die niet weten waar je uithangt en bezorgd zijn
    C- je zon lamlul bent dat he zonder batterij telefoon op stap gaat dan. Serieus nergens meer een stopcontact tegen gekomen of bergen geprobeerd te bellen?
    D- zijn vrienden hebben hem niet gezien met wie was je dan?
    E- dat hele Google trein verhaal en daarover liegen
    F- je zei naar huis te komen en toen ineens ging je nog een uur of 10 doorbrengen op een terras. Snachts. En nergens dacht je vreemd voor Mn vrouw

En nog 10 redenen. En al zou hij ineen greppel
    Pf park in slaap zijn gevallen dan slaap je daar geen 8 uur. Ik denk dus eerder dat hij ergens anders geslapen heeft...

En hoezo stel jij je aan. Echt ik had hem buiten gezet voor nu! Wat vond zijn vader ervan?

Robijn89, DastyQueen, nizzie86 en 8 anderen vinden dit leuk.
  15. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Maar wat ik niet begrijp: als je vreemdgaat... Dan verberg je dat toch beter? Dit is zó vreemd dat ik bijna ga denken dat hij psychisch niet in orde is ofzo...

MyMiracle en nizzie86 vinden dit leuk.
  16. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Ja zou je denken inderdaad. Misschien in slaap gevallen haha.

17. Evanesco

Evanesco Niet meer actief

Of hij was zo dronken dat hij dacht dat dit wel een goede manier was.

Dronken zijn, dingen doen die je normaal niet zou doen, niet naar huis bellen, wat wat nog meer niet allemaal. Allemaal niet goed te praten.

Maar vooral het de volgende dag in de middag een keer aan komen kakken begrijp ik totaal niet.
    Er moet toch een moment komen waarop je iig een béétje nuchter word en ziet dat je volledig fout bezig bent...

Hopsatee vindt dit leuk.
  18. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Nee, ik begrijp er ook geen klap van. Maar daarom juist... He??

19. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Jeetje meis wat heb ik het met jou te doen.. wat moet dit kut voelen. Ik hoop dat je (eerlijke) antwoorden krijgt..

Sterkte

Syane vindt dit leuk.
  20. Marchella

Marchella Niet meer actief

Precies.
    En dat je denkt: "goh, laat ik eens ballen tonen en mijn vrouw excuses maken voor het feit dat ik haar zo lang in het ongewisse heb gelaten over mijn doen en laten en welzijn."

Deel Deze Pagina