Ben ik nou een zeur?

Discussie in 'De lounge' gestart door autumn86, 12 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.816
    691
    113
    Vrouw
    Sorry hoor maar zijn vrienden weten van niks en hij komt 12 uur later dan afgesproken terug, dan lijken de signalen mij toch wel duidelijk dat hij bij 'n ander in bed heeft gelegen en vooral omdat hij boos is op jou omdat jij je volgens hem aanstelt dat is proberen de aandacht te verplaatsen naar een ander onderwerp. In de hoop dat jij er niet meer over verder gaat ofzo.

dreumesje, itsourlove, baby90 en 10 anderen vinden dit leuk.
  2. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Ik typte dit lange verhaal op mijn telefoon en zie nu pas dat ik af en toe heel raar heb getypt haha. Excuses!

3. reckless

reckless Bekend lid

17 apr 2014
    798
    286
    63
    Jeetje wat een hork van een vent! Die kwam er bij mij voorlopig echt niet meer in, hij kon het mooi even uitzoeken.

Heel veel sterkte ts!

4. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Ik heb mijn vriend de hele situatie verteld en zijn heerlijk nuchtere opmerking was: nou als jij dat deed dan kon je opzouten. :roflmao:

Wilde even bij hem checken of wij vrouwen dan inderdaad zo 'belachelijk' reageren.

5. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Nog nieuwe ontwikkelingen @autumn86 ?

Ben eigenlijk wel erg benieuwd naar zijn verklaring verder.

6. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ik vraag me af:
    Hoe kwam hij binnen? Hondsmoe en net kleine oogjes of iets te fris en fruitig? Als je echt zo lang op bent geweest, fietsen en met drank op ben je volgens mij helemaal kapot.
    Ik zou ook zijn telefoon doorspitten want ik vind het een ontzettend vaag verhaal van zijn kant en hij is duidelijk niet eerlijk.

Sterkte ermee.

7. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    Ik ben ook erg benieuwd.
    Zie dat je net online was TS :D

Debaky vindt dit leuk.
  8. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Ik check ook telkens even voor een update! Ben heel benieuwd wat zijn ‘o zo logische verklaring’ is aangezien meneer vind dat je niet moeilijk moet doen o_O.

9. Bezige bij

Bezige bij Fanatiek lid

6 mrt 2016
    1.951
    1.713
    113
    Vrouw
    @autumn86 hoe gaat het met jou ben je al wat rustiger?
    Heb je nog met je man gesproken en heeft hij nog een goede verklaring voor alles wat niet klopt?

Yvke86 vindt dit leuk.
  10. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Ik heb niet eens alles gelezen maar pff wat een hork! Zijn verhaal klopt écht niét!
    Geen genoegen mee nemen ts! Hij kan eerlijk zijn, en zo niet mag hij sowieso zijn spullen al pakken en op rotten! Wat denkt hij nou.. mafklapper

11. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    @ts wilde je even op het hart drukken dat het aldus mijn man: geen hormonen zijn, geen vrouwen ding is, niet overdreven, dat jouw handelen volledig normaal en terecht is, dat je in zijn ogen terecht woedend bent en dat hij vraagtekens heeft bij het verhaal van je man buiten dat het vaag is, niet blijkt te kloppen, 12 uur wel iets langer is dan even een terrasje of drankje in de kroeg is, hij dus niet de trein terug had gepakt omdat hij op de fiets heen is gegaan etc.
    Nou hebben wij al eens meegemaakt dat iemand in onze omgeving haar man ook kwijt was, onbereikbaar en met een slechte afloop (wel gevonden maar niet levend) dus misschien tekent dat onze visie maar gezien de reacties van vele andere hier op het forum denk ik niet dat daar heel veel sprake van is.

Wil je alle wijsheid en kracht toewensen!

12. Chelsey88

Chelsey88 Bekend lid

5 okt 2014
    505
    589
    93
    Pfff jeetje! Ging net kijken of hij al terecht is (heb er steeds aan gedacht).
    Was 1 sec opgelucht toen ik las dat ie levend terug was.
    Maar.. wat zou ik me nu vreselijk voelen in jouw schoenen! Natuurlijk kunnen we met zn allen roepen dat je hem buiten moet zetten. Maar jij zit er mooi mee!
    Je schrijft dat dit vaker gebeurd.. misschien ook die keren nog eens doornemen in gedachten.
    Sterkte! Hopelijk is het een storm in een glas water en ligt het genuanceerder.
    Zou wel de onderste steen boven willen hebben en minimaal een maand lang dagelijks excuses.

Ysabella, Marchella en Nieuwsgierigbijtje vinden dit leuk.
  13. Anne1001

Anne1001 Bekend lid

29 mei 2014
    892
    300
    63
    Kraamverzorgster
    Na een lange werkdag ontdek ik net dit topic. Heb hem eerst met verontwaardiging, daarna angst en spanning en daarna totaal verbaasd verder zitten lezen! Wat moet jij een angst hebben gehad, om vervolgens zo niet serieus genomen te worden in je bezorgdheid. Pff ik zou woest zijn!
    Als ik het zo lees kan ik me maar twee opties bedenken.
    Of hij heeft zoveel gezopen dat hij inderdaad met de fiets gevallen is terug naar huis, zo ladderzat was dat hij een paar uur voor pampus heeft gelegen in de berm, en bij het wakker worden met een enorme kater bedacht dat hij gerust nog wel even ergens koffie oid kon gaan halen. Dan vind ik hem een enorme egoïstische hork en zou hij mijn stemgeluid lang niet meer horen naar hem toe gok ik zomaar.
    Of hij liegt en bedriegt en verzint de boel bij elkaar om iets anders te verbloemen. Dan is het nog maar de vraag wat... en vind ik hem net zo goed een egoïstische hork... het blijft een bijzonder verhaal.

14. Pantoffelheldin

Pantoffelheldin Niet meer actief

Wat een zak zeg!
    Ik had hem compleet de huid vol gescholden.

15. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    Wauw.....
    Denkt hij dat he achterlijk bent ofzo:confused:
    Wat een rare uitleg..die paar uur er tussen vergeet je even ofzo?
    Is er überhaupt 'bewijs' dat hij op dat feest was?

16. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.885
    2.563
    113
    @autumn86 kwam hij wel van het feest vandaan dan? Dat kon je wel zien op de gps toch? Hoop echt dat hij al duidelijker is geweest.

17. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    :eek:
    Hij zegt dat jij je niet moet aanstellen......
    Wat een vreselijke egoïstische, empathieloze, onverantwoordelijke en respectloze kl••tz@k!!!!!
    Het enige wat onze relatie misschien nog zou kunnen redden is een psychische oorzaak voor dit idiote gedrag.
    Verder is er namelijk niets wat het goed kan praten.
    Een man die mij en de kinderen dit aan kan doen, zonder blikken of blozen, die ben ik liever kwijt dan rijk.
    Hij heeft met deze actie even heel duidelijk laten zien dat hij 0,0 respect voor je heeft. Hij zich totaal niet interesseert wat voor invloed zijn daden op je hebben. Jouw emoties hem koud laten. Hij totaal niet te vertrouwen is met zijn leugens in je gezicht(wie weet ook over zijn gezelschap in al die uren). En zo kan ik nog wel even doorgaan....

@autumn86 ik heb echt met je te doen. Wat een rollercoaster en wat een nare ontknoping. Natuurlijk ben je blij dat hij in goede lichamelijke gezondheid verkeerd, maar het betekend nu wel dat hij waarschijnlijk moedwillig bezig is geweest. Wat mij enorm pijnlijk lijkt:(
    En dat betekend dat je eens goed over jullie relatie na "moet" gaan denken. Waar je natuurlijk helemaal niet op zit te wachten.
    Een enorm dikke knuffel voor je! En ik wens je veel kracht en wijsheid toe.

Marchella vindt dit leuk.
  18. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Ik zou denken dat hij eruit gezet wil worden met dit gedrag. Zelf geen knopen door durven hakken dus dan maar op deze manier.

Zonnestralen, Caithy, Biny en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. kleinegup

kleinegup Fanatiek lid

19 aug 2015
    1.533
    382
    83
    Vrouw
    In eerste instantie was ik opgelucht dat hij veilig thuis was gekomen. Het moment erna sloeg mijn woede toe en zou ik heel boos geworden zijn. Wat een empathie loze hork. Ik kan er echt met mijn hoofd niet bij. Dat hij op deze manier ermee weg probeert te komen. En ik zou dan ook verschrikkelijk achterdochtig, proberen al zijn gangen te achterhalen.

Sterkte ts. Jij zeurt echt niet.

20. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.127
    5.045
    113
    Vrouw
    Zo he.. wat een verhaal.
    Ik zou hem eens heel goed met zijn neus op alle feiten drukken en als hij geen goede verklaring heeft, hem buiten zetten.

Deel Deze Pagina