Ben ik nou een zeur?

Discussie in 'De lounge' gestart door autumn86, 12 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.274
    3.239
    113
    Vrouw
    Fijn dat jullie een goed gesprek hebben gehad, hopelijk kan hij hulp vinden via de huisarts.

Nog een gedachte: heeft hij geen drugs gebruikt (wellicht per ongeluk)? Dat zou het allemaal best verklaren.

2. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Fijn dat je even een update hebt geplaatst ts, ik heb aan jullie gedacht! Sterkte!

3. kleinegup

kleinegup Fanatiek lid

19 aug 2015
    1.533
    382
    83
    Vrouw
    Fijn dat jullie een goed gesprek hebben gehad. De dingen die hij verklaard kunnen gelukkig prima behandeld worden mits hij hier voor openstaat. Maar ik vind dat jij wel mag eisen dat hij hulp zoekt. Ik hoop dat jullie hier samen sterk uitkomen.

4. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Hopelijk krijgt hij goede hulp en komen jullie hier uit!
    Sterkte!

5. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Fijn dat jullie goed hebben gepraat. Hopelijk gaat hij inderdaad met zichzelf aan de slag! Sterkte de komende tijd!

6. Marchella

Marchella Niet meer actief

Hmmm ik weet niet zo goed wat ik er van denken moet. Eigenlijk niets natuurlijk want het is mijn man niet. Was hij dat wel, zou het hele verhaal me verre van lekker zitten denk ik.

Ik hoop voor jou dat alles op zijn pootjes terecht komt uiteindelijk. Of niet, maar dat je dan wel de waarheid kent. Sterkte verder met de situatie!

wishfulthinking, Winter30, Sado en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Hier hetzelfde.

8. Star87

Star87 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Precies dit. Het hele verhaal blijft vreemd, ik zou hier niet mee kunnen dealen. Ik heb ook zulke rare fratsen met mijn ex gehad, en een korte tijd dacht ik; misschien spreekt hij de waarheid.. maar ik heb een knoop doorgehakt en ben er mee gestopt. En achteraf ga je de dingen heel anders zien, en klopte het ook van geen kant. 150 km fietsen.. wat een end. Ook dit zou ik me afvragen. Maar TS, ik hoop dat je hier uit komt samen of alleen. Heel veel sterkte.

9. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.237
    1.891
    113
    Vrouw
    Fijn dat jullie hebben kunnen praten! Hopelijk beseft hij wat hij heeft veroorzaakt afgelopen Zondag en pakt het allemaal goed uit voor jullie.

Fijn dat je nog even een update hebt geplaatst.

Deel Deze Pagina