Fijn dat jullie een goed gesprek hebben gehad, hopelijk kan hij hulp vinden via de huisarts. Nog een gedachte: heeft hij geen drugs gebruikt (wellicht per ongeluk)? Dat zou het allemaal best verklaren.
Fijn dat jullie een goed gesprek hebben gehad. De dingen die hij verklaard kunnen gelukkig prima behandeld worden mits hij hier voor openstaat. Maar ik vind dat jij wel mag eisen dat hij hulp zoekt. Ik hoop dat jullie hier samen sterk uitkomen.
Fijn dat jullie goed hebben gepraat. Hopelijk gaat hij inderdaad met zichzelf aan de slag! Sterkte de komende tijd!
Hmmm ik weet niet zo goed wat ik er van denken moet. Eigenlijk niets natuurlijk want het is mijn man niet. Was hij dat wel, zou het hele verhaal me verre van lekker zitten denk ik. Ik hoop voor jou dat alles op zijn pootjes terecht komt uiteindelijk. Of niet, maar dat je dan wel de waarheid kent. Sterkte verder met de situatie!
Precies dit. Het hele verhaal blijft vreemd, ik zou hier niet mee kunnen dealen. Ik heb ook zulke rare fratsen met mijn ex gehad, en een korte tijd dacht ik; misschien spreekt hij de waarheid.. maar ik heb een knoop doorgehakt en ben er mee gestopt. En achteraf ga je de dingen heel anders zien, en klopte het ook van geen kant. 150 km fietsen.. wat een end. Ook dit zou ik me afvragen. Maar TS, ik hoop dat je hier uit komt samen of alleen. Heel veel sterkte.
Fijn dat jullie hebben kunnen praten! Hopelijk beseft hij wat hij heeft veroorzaakt afgelopen Zondag en pakt het allemaal goed uit voor jullie. Fijn dat je nog even een update hebt geplaatst.