Ik zou vreselijk ongerust zijn en vrienden van hem gaan bellen om te kijken of die meer weten. Als hij thuis komt en blijkbaar gelogen heeft over hoe en wat, dan zou ik het gesprek eens aangaan en aangeven wat jou verwachtingen zijn : laten weten waar je bent en jou bereiken als zijn telefoon leeg of kapot is. Mijn partner had er ook een handje van om te zeggen " ben rond 12u terug!" En dan om 3u aankakken. Heb aangegeven het echt heel vervelend te vinden als hij er niet is wanneer dat wel zou zijn. Dat is namelijk geen afspraken maken. En dat ik me dan echt heel ongerust maak, sindsdien appt hij als het later wordt. En hier in huis houd ik de regel 'savonds een man, sochtends een man' aan. Hij kan best om 4u thuis komen, maar om 7u staat de oudste naast zn bed. En brak of niet, hij gaat gewoon ontbijt regelen. Edit: ik vind 3u snachts en 12u smiddags wel een zorgwekkend verschil! Dat is niet even een paar uurtjes later aankakken.
Ik zou hier ook niet blij van worden. En ondanks dat ik onwijs kwaad ben ook verschrikkelijk teleurgesteld en angstig zijn.
Ben inmiddels ingelogd in zijn Google account. Zo te zien is hij het hele stuk gaan fietsen zo'n 70km. Hij wou niet met de auto, omdat hij de route niet kent en hij het niet zag zitten om in een vreemde stad te rijden. Ik zie dat hij naar Groningen is gefietst en daarna weg wel is gegaan van het station. De route fietsen gaat lastig worden. Met de auto kan je niet langs zijn normale fietsroute. Ik heb geen idee welke route hij nu terug neemt.
Heel apart. Hoe kan je trouwens via Google zien waar iemand is geweest? Zijn telefoon is toch uit? Of zeg ik nu iets heel doms? Maar nogmaals, heb je niet één van zijn vrienden gebeld? Ik zou serieus iedereen bellen met wie hij die avond weg was.
Je zou wel naar het station kunnen gaan om te kijken of zijn fiets er nog staat, toch? Raar hoor, om zo ver te fietsen en zo lang weg te blijven Heeft hij dit wel eens vaker gedaan? Hoe was hij toen hij vertrok gisteren, heb je iets afwijkends aan hem gemerkt?
Ik denk dat hij gisteren op de heenweg google maps heeft gebruikt. Dan kun je laatste bestemming zien
Dit indd. Bedoel. Geef gewoon aan wanneer je de trein hebt gemist. Er is zelf een alternatief want je zou hem dan op komen halen, mooi gek is tie dan om te wachten, ik had het wel geweten haha.
Oké, you kinda lost me there. Welk stuk is hij gaan fietsen? Hij zei toch dat 'ie in de trein zat? Anyway, ik zou ontzettend kwaad zijn omdat hij niks laat weten. En ik zou allang de politie hebben gebeld. Ze doen inderdaad nog niks maar de melding staat dan in ieder geval.
Zijn fiets kan niet op het station staan. De GPS heeft hij aan staan. In Google maps kan je dan zien welke route je hebt afgelegd, Google maakt ook een inschatting of je met de auto bent of met een ander vervoermiddel. De 2 vrienden die hem zouden zien gisteren, 1 is niet gegaan. Nummer 2 heeft hem niet gezien. Verder geen raar gedrag ofzo.
Ik zou doodongerust zijn. Je kan toch de telefoon van een vriend lenen om je gewijzigde plannen door te geven? Of desnoods vragen of je bij een tankstation oid kan bellen naar huis? Je laat je vrouw toch niet zo ongerust thuis zitten wachten? Daar zou ik nog het meest boos om zijn. Zorg verdorie dat het thuisfront weet dat je ok bent. Ik zou nu zijn vrienden bellen en vragen of zij weten wat zijn plan was.
Ik zou hartstikke ongerust zijn! En woedend als ik hem zou zien Helemaal als hij dit vaker flikt Kinder achtig en onverantwoord gedrag
Lees net van die vrienden. Gek dat vriend 2 hem niet heeft gezien. Hebben ze daar niet afgesproken dan?
Maar als zijn batterij op is, houdt Google zijn locatie nu niet meer bij. Dus ik zou met de auto naar zijn laatste locatie gaan en daar rondvragen of iets dergelijks. En ik zou inmiddels ook de politie gaan bellen. Heel bijzonder dat hij geen contact heeft gehad met die 2 vrienden en dat hij toch de hele nacht weggebleven is... Heeft hij ook geen contact gehad met vriend 2?
He bah, ik zou me echt heel erg ongerust maken en had op z’ n minst zijn en mijn hele familie opgetrommeld om hem te zoeken. Nu zou mijn man dit nooit zo doen en laat hij altijd weten of hij later is. Maar jouw man is nu ook wel heeeeel erg veel later dat hij liet weten.... hoop dat hij snel gezond en veilig thuis is.