Maar hij zou rond 3 uur vannacht thuis zijn!!! Het is nu 9 !!! uur later. Dat is niet normaal ... dat is zorgelijk hoe dan ook!
Ik vraag me af wat hij op dat festival heeft gedaan. Hij was blijkbaar niet met vrienden. Was hij daar alleen? Ik zou denk ik ook zijn bankrekening checken. En niet willen autorijden maar wel dat pokke eind willen fietsen in het donken? Dan zorg je helemaal dat je telefoon aan staat en opgeladen is. Hoe kan dat ding leeg zijn als hij niet met vrienden was? Dan moet hij toch zijn telefoon ergens voor gebruikt hebben toen hij alleen was op dat festival ? Tussendoor vrienden appen? Die moeten een idee hebben hoe de rest van de avond is verlopen.. alleen van telefoongebruik gaat je tel zo snel leeg toch?
Wat raar dit... Zou ook super ongerust zijn en me afvragen waar hij zit en gezeten heeft. Met vrienden naar een festival gaan en ze niet zien? De trein hebben gehaald maar niet in de trein zitten? Geen batterij hebben maar wel op google maps kunnen? Niet via een andere telefoon bellen om aan te geven dat je later bent/niet komt? Zou hier echt een héél goed gesprek over willen hebben als hij terug is.
Wat moet je uberhaubt in je eentje op een festival. Sorry TS maar vind het echt een heel vaag verhaal.
huh? 70 kilometer gaan fietsen omdat je de trein hebt gemist?! Dat is drie uur fietsen!! Terwijl je vrouw aangeeft dat ze je wil ophalen als je de trein mist. Dan ben je toch ook niet helemaal bij zinnen En hoe komt hij aan die fiets dan? Want die stond bij het eindstation, want daarmee zou hij het laatste stukje naar huis fietsen. Hoe komt die fiets dan opeens bij het beginstation waar hij de trein heeft gemist? Raar verhaal zeg. Ik zou me ontzettend zorgen maken en de politie bellen. En mocht hij straks met z'n brakke kop toch nog aan komen zakken, zou ik hem de politie terug laten bellen en persoonlijk zijn excuses aanbieden.
Ts arme jij...maar goed 70km fietsen dan hadtie er nu ook al moeten wezen... Hij maakt er een vreemd iets van..en nu zeker zou ik een mix van ongerust en woest zijn.
Heb je iets gemerkt de laatste tijd aan je man? Vaker weg, stiller, afwezig, veel met zijn telefoon, geen interesse in zijn omgeving e.d.?
Ik lees nu dag zijn vrienden niet zijn meegewerkt/ hem niet hebben gezien. Jij wordt besodemieterd meid. Jouw man liegt dat ie barst. En dat zijn telefoon leeg is kan. Maar er zijn meer telefoons dan inwoners van Nederland dus hoe level moeite is het om van iemand even een telefoon te gebruiken en een belletje te doen? Klopt geen moer van
@autumn86 Is hij er ondertussen al? Hij zou bij mij echt zo’n groot probleem hebben gehad op dit moment, dat hij zou wensen dat hij in een goot was beland.
Ik kan zien dat hij met de fiets heen moet zijn gegaan. Waarom geen idee, maar het zal niet de eerste keer zijn dat hij denkt dat het prima te fietsen is. Zijn Google account heeft vannacht het contact met de GPS van zijn telefoon verloren. Daarin is te zien dat hij weer op weg is om Leeuwarden uit te gaan. Ik stap zo in de auto om zijn vermoedelijke route te rijden. Politie is al gebeld. Ze gaan naar hem uitkijken. Ik vermoed dat hij gisteren met een half volle telefoon is vertrokken. Heb ook contact gehad met zijn vader. Die heeft niks gehoord.
Jemig wat zorgelijk dit zeg. Als er uiteindelijk niets gebeurt blijkt te zijn (wat we allemaal hopen) dan is hij oerstom en onverantwoordelijk en verdiend gewoon een schop onder zijn hol. Zelfs van die 70 km fietsen had hij al thuis moeten zijn. Voel met je mee to!