Ben ik nou een zeur?

Discussie in 'De lounge' gestart door autumn86, 12 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Bah wat waardeloos voor je :(! Politie gaat niet actief zoeken begrijp ik? Hopelijk is hij snel heelhuids terug. Bah wat een spanning!

2. Elderflower

Elderflower Actief lid

19 jun 2018
    202
    107
    43
    Oh bah, zou hartstikke ongerust zijn.
    Hopelijk vind je hem gauw!

3. linda1987

linda1987 Actief lid

2 jul 2014
    176
    1
    18
    Wat zul je ongerust en bang zijn, hopelijk is er niks aan de hand en is dit gewoon een hele domme actie. Doe je voorzichtig?

4. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.237
    1.891
    113
    Vrouw
    Sterkte @autumn86 Hoop dat hij snel thuis is!

Evanesco vindt dit leuk.
  5. Nieuwsgierigbijtje

Nieuwsgierigbijtje Fanatiek lid

12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    Politie zoekt pas actief na 24 uur vermissing of als er andere redenen zijn van een zorgelijke vermissing.

Ts ik hoop dat iemand met je mee wil rijden.

Kijk dat hij wel eens vaker veel te laat thuis kwam dan afgesproken of vaker zo ver fietst is al iets een "geruststelling". Al vind ik dit wel heel extreem

6. Tienn

Tienn Niet meer actief

Ik heb geen tips meer, maar wil je even sterkte wensen! Hopelijk loopt het met een sisser af..en dan zou ik voorlopig goed klaar met hem zijn!

7. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Ik hoop dat hij snel wat van zich laat horen!
    Vind het wel een heel vreemd verhaal. :confused:

8. sweetL

sweetL Fanatiek lid

8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    En een briefje op tafel leggen mocht hij thuiskomen, dat jij m aan t zoeken bent en of hij zsm jou belt

Ysabella, Zusterke, Chocolat en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. PerfectLittleTwin

PerfectLittleTwin Bekend lid

11 jul 2018
    578
    577
    93
    Vrouw
    Pff wat heftig voor je! Hopelijk vind je hen gauw.. zo ongerust zijn is ook niks!

10. frummelke86

frummelke86 Fanatiek lid

17 feb 2017
    2.041
    2.727
    113
    Vrouw
    Jeetje, wat een verhaal!
    Ik hoop voor je dat hij snel thuis is en je weer opgelucht adem kan halen.

Je bent absoluut geen zeur! Vind het bijzonder dat je je dat überhaupt al afvraagt.

Als het mijn man was (en er was niks ernstigs gebeurd) dan zou die bijna hopen dat die van zijn fiets gedonderd was want thuis stond hem dan wel iets pittigers te wachten. Nogmaals, als er niks ernstigs was gebeurd.

Ik ben dat ook niet gewend. Wij laten elkaar best vrij maar de regel bij ons is thuis slapen. Of je dat om 2 uur komt doen of om 5.30 maakt niet zoveel uit. Maar als ik weet dat mijn kerel de laatste trein pakt dan weet ik dat die rond 2 uur thuis is. Een lege telefoon kan makkelijk gebeuren maar dat zie je toch aankomen? Ik app mijn man dan altijd even dat mijn telefoon bijna leeg is dus ik ook niet bereikbaar ben. Stel hij belt of appt om welke reden dan ook hoeft hij zich niet af te vragen waarom de telefoon uit staat.

Marchella vindt dit leuk.
  11. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Je moet wel het telefoonnummer uit je hoofd kennen he?
    (ik zou mijn man niet kunnen bellen zonder mijn mobiel, ik ken zijn nummer niet....)
    Maar is hij van Leeuwarden naar Groningen gefietst? :eek:

12. Lisa280887

Lisa280887 Niet meer actief

Ik zeg ook niet dat het normaal is, toch? Het is zeker raar gedrag en er zou echt een stevig gesprek komen als het hier zou gebeuren. Maar telefoons raken nou eenmaal snel leeg tegenwoordig en wie weet wat er is gebeurd. Ik zou alleen niet per direct van het slechtste in hem uitgaan

13. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Dat is iets wat wij hier allemaal leren, zelfs de kinderen hebben wij onze nummers en het huis nummer uit hun hoofd laten leren. Je weet nooit wanneer je het eens nodig zal hebben en je ziet het, als je telefoon leeg is kan je dus niets.

Shakes vindt dit leuk.
  14. Veerlev

Veerlev Actief lid

2 aug 2012
    471
    85
    28
    NULL
    Brabant
    Kun je niet ziekenhuizen in de omgeving bellen om te vragen of hij daar is opgenomen door valpartij of iets dergelijks. Als zijn telefoon uit staat kunnen zij geen ICE bellen. Ik weet alleen niet of ziekenhuizen dan contact opnemen met de politie en je het zo te weten komt. Maar wie weet levert het iets op.

15. Lisa280887

Lisa280887 Niet meer actief

Hopelijk is hij snel thuis!

16. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Dan neem je als volwassen toch het besluit om ergens aan te kloppen of iemand aan te spreken en te vragen of je even kan bellen? En niet uit gaan van het slechtste? Ik zie in dit verhaal niet 1 puntje wat ik als positief zou kunnen zien, alles wat hij doet is slecht!

17. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Een beetje ziekenhuis heeft telefoonladers in huis..

Wat een raar verhaal! Hipelijk niets ernstogs. Al is dit alles bij elkaar al erg genoeg.

18. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Mocht hij in goede gezondheid aangetroffen worden zou ik zn koffers pakken. Rare kwast.

Stappen prima, laat/vroeg met overnachting een weekend lang festivallen. Allemaal prima maar afspraak = afspraak.

19. frummelke86

frummelke86 Fanatiek lid

17 feb 2017
    2.041
    2.727
    113
    Vrouw
    Maar we zijn ook niet in de jungle he. Er zijn zoveel winkels open of mensen bij wie je kunt aanbellen om even met een oplader de telefoon aan te zetten en je vrouw te laten weten dat je ok bent. (Moet je uiteraard wel ok zijn). Toevallig weet ik het nummer van mijn man uit mijn hoofd maar anders weet ik wel een ander nummer (mijn ouders bijvoorbeeld )en zou ik die bellen met de vraag mijn man iets te laten weten. Kom op, een lege telefoon valt toch wel op te lossen? Maar je moet je wel de moeite doen. Als ik mijn mans telefoonnummer niet zou weten dan kun je dat toch nog altijd op een briefje in je beurs bewaren?

Marchella vindt dit leuk.
  20. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.235
    6.095
    113
    Zo ik zou van kwaad naar ongerust gaan denk ik. En als ie thuiskomt hem een knuffel geven. En daarna een klap voor zn kanis..wat denkt ie wel!

RachelleNM en Marchella vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina