Ben ik nou een zeur?

Discussie in 'De lounge' gestart door autumn86, 12 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Daar heb ik het ook niet over uitgaan van het slechte. Ik heb het over nakomen van afspraken en je zorgen maken. Ze maken een normale afspraak hij zou rond 3 uur thuis zijn ... Lukt dat niet dan stuur je een berichtje of regel je dat via iemand anders. Dat vind ik heel normaal als er een gezin op je wacht. Ik zou me een uur later ook nog niet direct zorgen maken of de politie bellen. Maar als ik ‘s ochtends wakker zou worden en hij was er niet dan ging ik wel kijken of ik zijn vrienden te pakken kon krijgen en de volgende stap zou inderdaad de politie zijn want dan ben je al 5/6 uur verder dan afgesproken tijd. Vind het knap dat TS nog zo lang geduld heeft gehad. Ik zou me doodongerust maken.

Als mijn telefoon leeg zou zijn en ik heb een afspraak gemaakt thuis dan zou ik er alles aan doen om mijn man te laten weten dat ik uren later thuis ben zodat hij zich geen zorgen hoeft te maken. Vind ik normaal! Je hebt een gezin ... Dat terzijde ik zou nu gewoon bang zijn dat er iets gebeurd is en helemaal niet uitgaan van iets slechts in mijn man.

Riverdale87, nizzie86, Lisa280887 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. Zomerbloem

Zomerbloem Fanatiek lid

19 mrt 2018
    2.122
    2.577
    113
    Vrouw
    Jeetje... Ik hoop oprecht dat meneer zijn been heeft gebroken heeft ofzo:|

3. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Mocht hij dat niet hebben dan zou ik daar zelf wel voor regelen zodra hij weer thuis zou zijn ls ik TS was :mad:

Riverdale87, Caithy en Marchella vinden dit leuk.
  4. Manque

Manque Niet meer actief

Het is niet eens mijn man en ik zit hier al met een knoop in mijn maag de pagina steeds te verversen. Echt naar, om zo lang niks te horen. Sterkte TS, ik hoop dat hij snel thuis komt zodat je hem een schop onder zijn kont kunt geven.

nizzie86, Whysteria, Ysabella en 26 anderen vinden dit leuk.
  5. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Nou precies dit!!!

6. sweetL

sweetL Fanatiek lid

8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    +1 exact dit

7. Chocolat

Chocolat Niet meer actief

Ik hoop dat hij gezond en wel thuis komt. Maar boos zou ik wel zijn als er niks ernstigs is.

8. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.237
    1.891
    113
    Vrouw
    Inderdaad.
    Topic krijgt inmiddels wel een andere lading

9. Itsme123

Itsme123 Actief lid

29 okt 2017
    129
    130
    43
    Vrouw
    Als hij helemaal oké thuiskomt, zou ik hier toch een stevig gesprekje(!) aan wagen. Jeetjemina, wat een stress. Gewoon niet gezond.

10. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Dit inderdaad!

11. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Goede tip! Net als de tip om bankrekeningen te checken.
    Ik zou zijn vader of een ander familielid/vriend(in) dit laten doen terwijl ik met de auto ga zoeken.

Gezien mijn verongelukte vader zouden alle stoppen al bij mij allang doorgeslagen zijn:(

@autumn86 hopelijk is hij snel in goede gezondheid terecht. Sterkte met deze helse situatie! Dikke knuffel.

12. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    heel veel sterkte TS!

Krijg er een naar onderbuikgevoel bij.

13. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    Nee je bent absoluut geen zeur.
    Snap dat je erg ongerust bent.
    Ik vind het ook heel erg zorgwekkend dat niemand hem gezien heeft en dat hij nu om 1 uur s middags nog steeds niet thuis is.
    Ik hoop dat hij heelhuids weer thuis komt en dat jullie er vanavond samen om kunnen lachen. Maar als het mijn man was, dan volgde er toch een heeeel serieus gesprek! Succes en sterkte met de hele situatie!

14. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ik zou echt zo ongelooflijk boos zijn.
    Heb je al iets van hem gehoord ondertussen?

15. Itsme123

Itsme123 Actief lid

29 okt 2017
    129
    130
    43
    Vrouw
    Hopelijk is TS hem nu gruwelijk de oren aan het wassen.

Marchella vindt dit leuk.
  16. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Ik ook...inclusief gevoel dat ik actie moet ondernemen alsof het mijn man betreft. Zo onrusrig/opgejaagd gevoel.
    :confused:

Winter30, Zonnestralen en Manque vinden dit leuk.
  17. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.617
    8.364
    113
    Vrouw
    Dan loop je een mc of iets dergelijks in en vraag je aan het puberpersoneel of iemand dezelfde adapter heeft en of je even 10 min mag laden.

dds, Riverdale87 en RachelleNM vinden dit leuk.
  18. autumn86

autumn86 Bekend lid

3 sep 2014
    790
    532
    93
    Politie is net langs geweest, hij staat gesignaleerd mogelijk dat ze gaan opschalen. Zijn vader de vermoedelijke route aan het rijden.
    Ik stap ook in de auto, er hangt een brief aan de deur dat hij moet bellen en de politie ook al naar hem uitkijkt.

Na 0.20 is er geen actie meer op zijn telefoon.

19. Tienn

Tienn Niet meer actief

Heel veel sterkte! En denk goed om jezelf.

20. Nieuwsgierigbijtje

Nieuwsgierigbijtje Fanatiek lid

12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw

Nou inderdaad hier precies het zelfde. Zelfs mijn soms puppieachtige man is van mening dat dit echt niet kan en zou hier van in de stress modus gaan als ik dit zou doen. Echt hopelijk niets gebeurt

Deel Deze Pagina