Ik hoop werkelijk waar dat je man dit kan uitleggen en dat er niks ergs aan de hand is. Verschrikkelijke situatie! Sterkte, hoop dat hij snel heelhuids thuis is! Maar woedend zou ik dan wel zijn! Die zal dan ook een paar nachten op de bank mogen slapen als werkelijk blijkt dat hij gelogen heeft.
Jemig dit topic krijgt echt een zorgelijke lading. En ik snap dat ons gestress je niets helpen op dit moment. Maar meis wat ik vind ik dit akelig voor jullie.
Wat zul je vreselijk ongerust zijn. Ik kan mij goed voorstellen dat je je vreselijk machteloos voelt. Ik hoop echt van harte dat het met een sisser zal aflopen. Heel veel sterkte gewenst!
Ik krijg rillingen en meteen natte ogen. Ik hoop echt dat dit allemaal goed afloopt. Ik denk dat ik in eerste instantie niet eens boos kan zijn maar enorm opgelucht en blij en huilen dat ik hem in mn armen kan sluiten. Sterkte TS!
inderdaad! Eerste instantie was ik het helemaal eens met woedend zijn maar nu de tijd vordert zou ik alleen maar heel erg opgelucht zijn als ik hem in mijn armen kon sluiten
Sterkte. Weet verder niet zo goed wat te zeggen. Hoop zo dat het allemaal 1 groot misverstand is en je je man straks kunt knuffelen (en daarna een stevig gesprek)
Bah wat naar zeg!! Ik word gewoon misselijk van je bericht. Heel veel sterkte en hopelijk wordt hij snel gevonden of komt hij zelf thuis. Dikke knuffel!