Hier zitten de leggings onder mijn buik hoor Draag gewoon normale leggings trouwens. Verder H&M broeken waarvan ik de band naar beneden vouw. Doe er toch lange shirts over. En als het 30 graden is, draag ik een rok of jurk. Veel te warm voor een broek!
Ik dacht dat ook... Totdat mijn buik buitenaardse maten aan begon te nemen en de broeken echt alleen nog maar aan die buikband bleven hangen... Later kon die enorme buikband niet eens meer om mijn buik heen. Dus tja, ik denk dat het echt afhangt van hoe je draagt.
Hier enkel jurkjes en rokjes, met een gewone legging van de HEMA eronder (dus geen zwangerschapscollectie). Het doet pijn die band bij mij. Verder koop ik ook van die goedkope rokken (tricot of stoffen)bij de zeeman en daar een zwangerschapst-shirt over. Jurkjes zijn wel zwnagerschapscollectie
Ik vind het ook echt ondingen die banden.... heb dan ook heelmaal geen zwangerschapskleding aangeschaft en draag gewoon leggings en ik heb 2 van die 'harem'broeken zeg maar.. dat gaat allemaal,ondanks dat ik zowat 20 kilo aangekomen ben, helemaal prima
Hebben de mensen die normale leggings dragen geen last van het stof te veel ? Bij mij is dat zoveel dat het tegen mijn litteken en baarmoeder drukt, dit doet op een gegeven moment gewoon pijn! Zit nog te twijfelen of ik op zoek ga naar een zwangerschapslegging zonder buikband, zo vaak draag ik ze niet.... @taliaa, het hangt zeker af hoe je draagt! Bij mijn vorige vond ik het alleen maar lelijk, maat nu doet het soms gewoon pijn! Ach ik red me wel hoor, ben er alleen zo verbaasd over dat je zo weinig keus hebt daarin! (wel goed voor de portemonnee )
@Lyso, Ik koop die gewone leggings altijd in mijn gewone maat, ze rekken toch uit, en soms zakken ze onder mijn buik.Maar onder een jurk zie je dat niet natuurlijk