hoi hoi wie weet of je al gras mag maaien ben de tuin aan het opruimen zodat de kids buiten kunnen spelen nu wou ik ook graag grasmaaien vind ik leuk om te doen maar als het nog niet mag dan moet ik nog even gedult hebben
Gras en gazon maaien De beste tijd om het gazon te gaan verzorgen is wanneer de winter voorbij is en het gras opnieuw begint te groeien. Dit is eenvoudig te doen en kost bovendien ook niet veel tijd. Gras maaien - informatie over gazon en gras maaien
hmm het zand is nog behoorlijk vochtig mischien toch evven wachten heb trouwens zo'n ouderwetse grasmaaier wat veel lawaai maakt
Als ik mijn moeder moet geloven: zo lang mogelijk wachten. Zodra je een keer gemaaid hebt, moet je ook blijven maaien. Maar qua weer etc mag je nu wel maaien..
daarom twijfelde ik dacht vraag het hier eens haha ik wacht er nog wel even mee zou jammer zijn als ik strax een beschadigt gras matje heb
Ik zou inderdaad ook nog even wachten. Wij waren vorig jaar ook nét iets te vroeg en hebben daardoor helaas nog steeds een lelijk grasperkje. Ik zou volgende maand een poging wagen
haha tenminste ik denk het he? Wij hebben dus echt vreselijk gras hier, veel mos en onkruid....al van alles geprobeerd maar het wordt er niet beter op grrrr... Moeten gewoon eens helemaal opnieuw beginnen nieuw gras laten leggen denk ik...
Hier ook een waardeloos veldje. Het is groen (met plekken wel), maar daar is ook alles mee gezegd. Ik denk er hard aan om het eruit te halen en het te betegelen....
ja wij gaan ook over een tijdje de tuin doen mar wil toch wel graag gras houden vindt het wel leuk voor de kindjes...je kunt dan beter gewoon een nieuwe mat laten leggen...