Hihi.. ik ga morgen eindelijk een testje halen.. had vandaag geen tijd en baal er een beetje van.. ben op de een of andere manier toch wel een beetje nerveus! En weet eigenlijk niet goed waarom!
Hoi, ik heb ook een test gedaan (of eigenlijk twee ). 1 van Kruidvat met blauw plusje en 1 van Kruidvat 2 voor 5 euro. Ik heb alleen mijn laptop om foto's mee te maken, de foto's zijn daardoor heel vaag. Die met het blauwe plusje krijg ik er zelfs helemaal niet op, maar ik zie zelf wel een (heel) lichtblauw plusje. De ander ga ik proberen te plaatsen, ik ben benieuwd wat jullie er van denken. Ik ben vandaag 11 dpo. Groetjes, kwartel89
Heb net met Skype aan mijn man in het buitenland laten zien. Wat een apart idee, maar wel heeeeeeel super hoor! Iemand eigenlijk een idee hoe groot de kans is dat het 'blijft zitten' (omdat het nog zo pril is?)
Gefeliciteerd ! Niet van uit gaan dat het niet blijft zitten. Gewoon de verloskundige bellen en een afspraak maken voor je eerste echo! Spannend hoor!
Ziet er mooi uit! Voorzichtig gefeliciteerd! Wat de afspraak voor een echo betreft, ik zou persoonlijk afwachten tot je nod... op 11dpo zou er nog veel kunnen misgaan, daar moet je niet van uitgaan natuurlijk, maar het is wel goed dat je het beseft. Hopelijk blijft alles natuurlijk mooi op zijn plaats zitten
Ik zie een streepje, gefeliciteerd. Het is trouwens niet zo netjes om zomaar in iemand anders zijn topic een foto van je eigen test te plaatsen wellicht even een eigen topic aanmaken? MICH, heb je inmiddels al opnieuw getest?? Ben benieuwd!
Bedankt voor de reacties! @RoGoJuLi: ben net nieuw hier, dus ik dacht 'oh, beetje hetzelfde onderwerp, dus post het hierbij', wist niet dat je dan een nieuwe topic moest starten, maar bedankt dat je me hierop attendeert! Zal er voortaan rekening mee houden!