Ben ik nou gek of...?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ray, 28 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ray

Ray Actief lid

25 dec 2009
    254
    0
    0
    Dag dames,

Ik heb advies nodig, want ik weet even niet of m'n lichaam van slag is of niet.

Ik ben al geruime tijd van de pil af (meer dan een paar maanden) en heb altijd een regelmatige cyclus van 28 dagen en nooit tussentijdse bloedingen of dat soort dingen.
    Nu heb ik rond mijn ovulatie een aantal keer 'geklust', en 5 DPO begon ik een klein beetje te bloeden. Niet veel, inlegkruisje was genoeg en het was na een uurtje ook weer weg. Dit duurde precies 5 dagen, elke dag ook rond dezelfde tijd viel me op, maar verder geen krampen, niks. Ik dacht eerst dat het m'n menstruatie was maar het was zo weinig bloed, en 10 dagen te vroeg ook! Dus toen dacht ik misschien een innestelingsbloeding?

Nu ben ik al 7 dagen over wanneer m'n normale NOD zou moeten zijn, maar ik test negatief. Nu ben ik zo in de war, want ik snap even niet meer wanneer m'n menstruatie is wat het dus weer moeilijk maakt om m'n eisprong te berekenen voor de volgende ronde! Ik ben altijd zo regelmatig, ik snap er niks van...zou graag jullie ervaringen/advies horen!

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Aangezien je 5dg wat bloed hebt verloren denk ik dat het Mss toch je menstruatie was;)
    Sims kan je cyclus even een andere wending maken.
    Jou zou ovulatietesten kunnen gebruiken dan weet je ongeveer hoe je erin staat...(van de action 5 voor 2,49)
    Succes!

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Meer dan een paar maanden is niet hetzelfde als geruime tijd van de pil af, sorry. Het kan wel tot een jaar duren voordat je kunt spreken van een regelmatige cyclus.

Er zijn genoeg dames die de eerste paar maanden na pilstop een keurige cyclus hadden van 28 dagen waarna hun cyclus plots op hol sloeg.

Ik denk dat je helaas een vroege en lichte menstruatie gehad hebt, want innestelbloed duurt geen 5 dagen.

Ik zou dat dus als het nieuwe begin van je cyclus tellen en evt ovulatietestjes gebruiken om je eisprong te bepalen.

Temeer gezien je negatieve zwangerschapstestjes.

4. Kokkie27

Kokkie27 Bekend lid

11 feb 2013
    547
    72
    28
    Tja lastig om te zeggen.je kan idd wel eens een vyclus hebben die nog wat in.de war is.overigens had ik ditzelf niet.ben nu 14 mnd van de pil af.maar het zou kunnen

5. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Een innestelingsbloeding duurt geen 5 dagen. Dat was een lichte en vroege menstruatie :(

Deel Deze Pagina