Al de extra kilo`s op je heupen boven benen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dani84, 21 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani84

    Dani84 Niet meer actief

    Hoi

    herkent iemand dit.. extra vet op boven benen heupen?

    Ik heb toen ik bijna 3 maanden zwanger was positie kleding gekocht. sommige broeken schuren nu tussen m`n benen en loop ik kapot.. de naadjes en bij 1 witte linnen broek gewoon een heel gat!

    Denk kan wel 7 maanden met zo`n broek doen.. maar dat valt vies tegen...

    Nog meer mensen die hier last van hebben? Heb ook een strech broek en hierbij is t niet..

    Groetjes Danielle
     
  2. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.711
    32.572
    113
    Ja, ik kwam zelfs veel meer aan op mijn benen en heupen in het begin dan op mijn buik. Ik had ook alleen striae op mijn benen en kont.
     
  3. Dani84

    Dani84 Niet meer actief

    precies! zo irrie!

    Ga nu zo maar kijken naar weer een andere broek... zonde geld..
     
  4. Hummel

    Hummel Niet meer actief

    Hier precies hetzelfde.
    Dikkere bovenbenen en een dikkere kont en heupen.
    Ik heb ook alleen maar striae op mijn bovenbenen en heupen, op mijn buik zit helemaal (nog) niks!

    Liefs Hummel.
     
  5. ladyrabbit

    ladyrabbit Bekend lid

    13 apr 2008
    704
    1
    0
    Begeleider psychiatrie
    Noord-Limburg
    HIer idem, alleen broeken die "meerekken" kan ik nog aan van het begin van de zwangerschap. Het schijnt te zijn dat je als zwangere daar vet op gaat slaan als reserve voor de borstvoeding (aldus mijn yoga-instructrice). Gevolg: heb nu nog twee lange broeken die ik aan kan, plus een tweetal driekwart broeken. En het werd bij mij rond week 30 nog erger :D
     
  6. Foxter

    Foxter Niet meer actief

    Heb ik ook, en ik had al dikke bovenbenen :(
     
  7. Chida

    Chida Actief lid

    13 nov 2007
    443
    0
    0
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Mijn benen zijn gigantisch :(

    Het is echt alleen mijn bovenbenen en armen die uitzetten, ik heb ook dan striemen op mijn heupen :(

    En ik moet nog even.....wat valt er eigenlijk aan te doen?
     
  8. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    13.981
    1.799
    113
    Provincie Groningen
    Ik ook, en mijn bovenbenen en billen waren al wat forser. En daar komt nu ook de straie.

    Heb gelukkig nog wel een taille
     
  9. melloncollie

    melloncollie Niet meer actief

    Mijn bovenbenen zijn ook dikker geworden....geen gezicht vind ik zelf maar ik stoor me er verder eigenlijk niet aan. Ik heb best lange benen maar skinny's staan nu gewoon helemaal NIET meer. Ik ben 1.84m lang dus soms voel ik me nogal groot en lomp....op mijn heupen en kont ook wat extra vet. Maar het stomme is dat ik al sinds week 24 ofzo op ongeveer 80 kilo zit. Das dus 10 kilo boven m'n normale gewicht maar ik verwacht dat er nog wel wat bij komt haha ;)

    Ik heb trouwens dat al die positiespijkerbroeken van m'n reet zakken wonderbaarlijk genoeg. Echt heel irritant want ik kan me niet echt leuk kleden, lijk wel een sloeber met die broeken. Zelfs een Espritbroek blijft niet goed zitten. Maarja een maat kleiner is geen optie want dan is ie te kort.
     
  10. San79

    San79 Fanatiek lid

    10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Ik blijf gewoon volhouden dat dat helemaal niets te maken heeft met mijn bovenbenen die dikker worden.... die broeken krimpen gewoon heel plaatselijk!
     
  11. Zonnebeertje

    Zonnebeertje Fanatiek lid

    1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    had ik ook bij mijn 1e, broeken die ik aan het begin kocht, kon na een paar maanden niet meer aan.
    Nu koop ik alles gewoon te groot.
    Bij mij zitten stretch broeken het lekkerst, met band over je buik. Als het lager zit lopp ik de hele dag te hijsen, zoooo irri
     
  12. Floddertje

    Floddertje Actief lid

    10 mei 2007
    460
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ben ook echt niet alleen maar aan de buik gegroeid. Ik kocht mijn eerste positiebroek in maatje 36, nu aan het einde van de zwangerschap heb ik nog twee broeken en 1 rokje wat ik pas, maat 42!

    Ik heb al heel wat broeken gekocht en weer weggelegd omdat ze te klein werden.

    Als dat maar weer goed komt straks na de bevalling denk ik wel eens!
     
  13. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.711
    32.572
    113
    Haha, hier nog steeds niet helemaal helaas en zoals je aan mijn banner kunt zien is het bijna 1 jaar geleden!
     
  14. Dani84

    Dani84 Niet meer actief

    Nou dames dan hebben we nog een lekker vooruitzicht :p `

    Ik had ook al dikke boven benen en billen maar t is nu echt erg en idd veel striae Op m`n buik (nog) niet... maar ja zal nog wel komen.

    Was vanmorgen bij de vk en die zei schrik niet maar vanaf nu gaat het hard en krijg je een behoorlijke buik hoor! :)

    Groetjesss
     
  15. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.711
    32.572
    113
    haha, nou ik snoep ook nog altijd te veel hoor, dus dat zal er ongetwijfeld mee te maken hebben.

    Gelukkig had ik er geen striae op mijn buik bijgekregen, daar ben ik nog wel altijd erg blij om.
     
  16. princesje83

    princesje83 Fanatiek lid

    1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    ja hier ook zon dikbil!
    de eerste 5 kilo kreeg ik er al bij voordat ik uberhaupt bij de vk was geweest, allemaal netjes op mijn billen en heupen ;)
    Laatste keer wegen bij de vk zei ze, oh netjes, je komt niet zo veel aan he... pas 6 kilo... ja.... ahum, plus die 5 die ik al had voor ik hier kwam....
     
  17. raspberry

    raspberry Niet meer actief

    Ha, dat verklaart waarom mijn bovenbenen idd het hardste groeien: mijn borsten zijn ook 3 cups gegroeid, dus blijkbaar moet ik nogal wat reserve opslaan voor de BV, LOL
    Had ook al forse bovenbenen, (in verhouding dan: maatje 38/40 qua benen en billen, maatje 34/36 bovenmaat). Ook ik heb nog steeds een taille: van achteren zie je niet dat ik zwanger ben... Word ik nagefloten op straat door gozers van een jaartje of 20-25 (ik zie er wat jonger uit dan ik ben). Draai ik me om, schrikken ze zich elke keer een hoedje... Je ziet ze denken: Shit, ik sta hier een zwangere vrouw na te fluiten... LOL

    Mijn buik groeit nog steeds niet erg hard. Had gisteren zwangerschapsgym voor het eerst, allemaal vrouwen die evenver zijn als ik en echt veeeeel meer buik hadden. Veel positieshirts zijn dus ook te groot, dus heb van de week bijvoorbeeld maar weer wat extra lange t-shirts gehaald in maatje 36: die passen dus ruimschoots, ook over m'n buik.
    Maar die bene, daar ben ik dus ook niet zo blij mee. Het was al niet helemaal in verhouding, maar nu lijkt het nergens meer op. Heb idd ook wat striae op m'n benen, en vooral cellulitis :( Balen zeg. Nouja, straks maar flink aan de borstvoeding: schijn je idd aardig van af te vallen, dus dan gaan we die zadeltassen van mij maar eens even opvoeren, :-D Als het net zo'n vretertje wordt als haar pa, komt dat wel goed, ;)
     
  18. Sharon20

    Sharon20 Fanatiek lid

    19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    ik had een maandje geleden een broek gekocht bij miss etam voor zwangere geloof ik. en deze had ik ook helemaal kapot gelopen. ben er gewoon mee terug gegaan en heb gewoon een andere gekregen... moest niet eens de bon ofzo laten zien. ze zeiden dat sommige broeken dit gewoon hebben en dat de meeste broeken er wel tegen kunnen...
     
  19. melloncollie

    melloncollie Niet meer actief

    Het schijnt dat je met dat peervormige lichaam wel sneller en beter afvalt. Het is een betere lichaamsvorm dan bijvoorbeeld een appel, dan ben je te rond :)

    san79, in de ontkenningsfase? ;)
     
  20. suikerboon

    suikerboon Bekend lid

    30 dec 2007
    924
    0
    0
    arbeidster
    menen
    ik had al een dikke kont, en nu is ie nog dikker :D
    stoort me eigenlijk niet zo erg, behalve mijn heupen, heb daar lelijke striae op gekregen en ook tussen mijn benen zeg maar. begrijp niet hoe iemand daar striae kan krijgen :confused:
     

Deel Deze Pagina