Ben ik nou gek?

Discussie in 'De lounge' gestart door Bambi93, 20 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    Gewoon een foto doormailen waar jij samen met je meisje op staat? Zou ik doen. Dan kan zij er niks mee en dat zal voor jou niet zo heel slecht voelen hoop ik? En anders niks sturen als je het echt niet wil.
    Foto's en pas geborene is nou eenmaal een gevoelig iets.

Ik heb een spoed ks gehad en toen ik eenmaal's avonds rustig alleen in het ziekenhuisbed lag en mijn man naar huis was dacht ik laat ik eens op fb gaan vertellen dat ons mannetje geboren is.
    Had mijn schoonmoeder al een foto van hem erop gezet die ze een uur daarvoor aan mijn bed gemaakt had.:$:x:(
    Wat was ik boos en verdrietig zeg

2. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik herken je verhaal wel... En ik begrijp je volkomen!! Mannen zien het kwaad er vaak niet van... Maar wat hier word gezegd van jullie gezinnetje samen of jou met dochter is wel een goeie. Al begrijp ik het ook als je zegt gewoon niet klaar!!

Ik heb hier zoon gelijke situatie. Ik werd zwart gemaakt maar zorgde wel altijd voor het kind ook als zij altijd ging stappen en niet een keer nee altijd!! En bij mij werden er stiekum via via foto's van mijn kids af gehaald en waarom ???? Echt geen idee Iig niet omdat het dan toch haar zusje / broertje waren... Gewoon om te kutten!!

Uiteindelijk is het vaak gewoon jaloezie en moet je er boven blijven staan... Heeft lang geduurd voordat ik dat kon. Succes ermee meis.

3. Claudia88

Claudia88 Fanatiek lid

7 mrt 2013
    1.301
    599
    113
    Wat meerdere mensen al zeggen; Stuur gewoon een foto van jullie beide. Ik zou hier geen ruzie over maken, je hebt het al druk zat met andere (belangrijkere) dingen.

Ik snap je frustratie wel, maar joh laat haar lekker. Jij hebt een pracht kindje samen met je vriend/man. En geef de kinderen van je vriend ook gelijk een fototje mee!

4. Minerva

Minerva Niet meer actief

Lol! Ja, de perfecte oplossing! :D Helemaal mee eens dus.

5. Bambi93

Bambi93 Fanatiek lid

4 apr 2013
    1.173
    0
    36
    Nou dames, ik dacht vanmorgen laten we het diplomatisch oplossen. We moesten de kinderen terug brengen dus de kleine ook in de auto (gingen daarna nog door naar familie) we stoppen daar dus mijn vriend naar binnen de kids afleveren. Zegt de oudste van ja mama de baby zit in de auto dan kan he kijken. Nee dat wou ze niet. Ze wou 1 mij niet zien en 2 wou haar familue/werk de baby ook zien.

Dikke pech dus. Ze krijgt echt geen foto. Het is toch wel echt mijn kind, niet het hare..

6. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Idd ik vind je ook niet onredelijk.
    Geef je groot gelijk, zijn ex hoeft geen foto van jullie kindje?
    Slaat nergens op..

7. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    Tja idd erg triest dan... Bij mij kon ze dan ook fluiten naar die foto. Ze haat jou ( haten is Mss het verkeerde woord ) maar wil wel een foto van een kind wat 50% jou is??!! Soms hè... Die verhalen met exen.... Bah!!!!

Wat moet haar werk met een foto van jullie kind. Hij is toch niet voor niks een ex

8. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Die ex laat zich wel heel erg kennen. Beetje jammer dat ze haar gevoelens niet opzij kan zetten voor haar kinderen.
    TS, gewoon erboven staan, ze komt zichzelf nog tegen.

9. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    precies! mooie oplossing ook ;)

ik gaf pesters vroeger ook geen kans want ik reageerde er nooit op
    en voor hun was de lol er heel snel af.

10. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    heel vreemd, die ex ;) zie net dat je meisje pas 2 weken oud is en die ex eist nu al een foto van haar op?
    in dat geval zou ik zeker een foto waar jullie allemaal opstaan sturen en niet alleen van je dochtertje. Laat haar maar voelen dat jullie een gelukkig gezinnetje zijn en dat zij hier niet in kan stoken.

vind wel dat je vriend wat meer begrip voor jou mag hebben aangezien zij jou niet kan luchten en kwaadspreekt over je.
    hoe zou je vriend het vinden als het andersom was geweest? dat jouw ex om een foto vroeg?

11. Bambi93

Bambi93 Fanatiek lid

4 apr 2013
    1.173
    0
    36
    De kids hebben trouwens een foto met hun 3, maar vanop afstand ( je ziet dochter niet goed) bewust gedaan. Ze wil een close up.

Nu zei mijn vriend, ik zal volgende week alleen gaan en de kleine meenemen, dan kan ze kijken. :$ nou dus niet. Of ze kijkt ook naar mij, of ze blijft vooral ver bij mijn dochter uit de buurt.

Ik moet toch niet naar haar pijpen dansen met mijn dochter. Opeens doen alsof ze interesse heeft. Tegen de kinderen maanden zeggen tegen de kinderen, dat wordt geen zusje maar een HALF zusje. Kan er zo van walgen nu, bah.

12. Linda1984

Linda1984 Niet meer actief

Nou dat laatste zou mij ook echt te ver gaan, geen discussie over mogelijk, dat gebeurt niet. Zeker nadat ze weigerde om in de auto te kijken. Het is toch geen klein kind meer, kom op zeg.

13. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Ik vind je niet gek. Wat mij betreft had ze de hoogste boom in gekunt.

14. Gazy

Gazy Niet meer actief

Deze opmerking vind ik echt geniaal!
    met veel zelfinzicht.. :D

15. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Slim opgelost!

Niet zo'n slimme reactie van haar daarentegen :)
    Dan zou ik daarna inderdaad ook niet zo snel meer leuke Close up foto's gaan sturen.
    War vindt je vriend daar nou van?
    Die moet dat toch ook een beetje vreemd vinden... :)

(En wat moet ze nou op d'r werk met die babyfoto? D'r familie kan nog als ze altijd zeer gesteld waren op jouw vriend.. Maar ik vind het wel heel apart zo)

16. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Komt op mij over alsof ze zelf wil gaan pronken met jouw dochter.
    Wat moeten haar collega's met die foto?
    Haar familie, mjah, als ze nog contact hebben met je vriend oke dan kan het nog, maar die kunnen het dan aan jullie vragen.
    Nee ik zou er niet aan beginnen.

17. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.216
    16.575
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik zou mijn energie niet steken in een foto.
    Het is maar een foto.

18. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Ik ben het met je eens. Ik zou niet weten wat ze met een foto van jullie dochtertje moet. Sommigen hier zeggen "het is maar een foto" maar daar ben ik het niet helemaal mee eens, het gaat om het principe en het gaat wel om iets waar iets dierbaars, in dit geval jou dochter, op staat. Wie weet wat ze met die foto doet.

Ik zou zeggen, een foto van jullie 3tjes of helemaal geen foto!

19. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Ik geef je groot gelijk. Zijn ex heeft niks nodig met jullie dochter toch?!

En vervelend dat die ex zo dom doet. Hier ook zo'n schaap van een ex. Laatst belde ze mijn vtiend: ja hun dochter had blauwe plekken en dat had ik met mijn dochter gedaan....dat soort dingen komt ze mee aan. Nou doet ze er ook alles aan om dwars te liggen.

Deel Deze Pagina