Ben ik nou gek?? :(

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mamami1982, 2 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamami1982

9 sep 2015
    31
    0
    0
    fulltime mama
    limburg
    Hallo allemaal,

Ik hoop dat ik dit enigzins begrijpbaar over kan brengen,
    Ik zit al 2 dagen met een raadsel en word er ff niet goed van :(
    Here it goes:

Ik heb last van PCOS, trage schildklier en vermoedens van fibromyalgie (I know hele waslijst)

Ik ben dus 9 dagen laat, uitgerekend op een cyclus van gemiddeld 33 dagen.
    Mijn langste cyclus ooit was 40 dagen dus ik heb gewacht met testen tot dag 41 (gisteren dus)
    de test gaf negatief aan maar ik heb dus buikkrampjes ongeveer 1 a 2x per dag beetje onderrug pijn en al 5 dagen een aparte soort van spierpijn idee in mijn borsten..
    Ik heb normaal ook soms pijn in mijn borsten 2 a 3 dagen maar anders..
    Beetje zwaar gevoel bij mijn (naar mijn gevoel eierstokken) ter hoogte van mijn heupbotten en
    door de dag af en toe en beetje misselijk/opgeblazen gevoel.

Ter extra info (alsof het nog niet genoeg is sorry guys schaam me dood maar ik moet het ff kwijt want ik kan er niet van slapen).
    Ik ben vorige 2 maanden aant diëten geweest en ik ben 10 kilo afgevallen maar gewoon ongesteld geweest en nu ben ik 3 weken gestopt en langzaam weer normaal gaan eten (van koolhydraatarm naar normaal)

De reden dat ik dit zeg is omdat sommige zeggen dat het door extreem afvallen komt maar ben toen gewoon ongesteld geworden..

Nou kwam ik er toevallig ook op uit dat mensen met fibromyalgie vaak te weinig hcg aanmaken en pas rond 7weken positief testen of helemaal niet klopt dit?
    Gosh ik zou dus in dat geval nog 2 hele weken moeten wachten?

Wie heeft ervaring of kan dit even nuchter voor me bekijken?
    Ben ik nou schijnzwanger en mezelf voor de gek aant houden? Ik bedoel deze kwaaltjes voel ik echt (ook als ik ff met andere dingen bezig ben tis niet dat ik er op aant letten ben..
    Na 19 maanden proberen heb ik er eerlijk gezegt toch een beetje genoeg van van die rollercoaster :'(

2. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Nou meid dat is niet zo heb ook fybromylagi en gewoon posi getest bij zwangerschap dus dat verhaal klopt niet

3. Meagantje

Meagantje Niet meer actief

Ik heb ook fibromyalgie en pcos. Ik heb nog nooit gehoord dat fibro wat met je hormonen doet eigenlijk. Fibro zit hem in de spieren, of eigenlijk de zenuwen daarvan.

Wat pcos betreft is het voor veel mensen anders.
    De ene heeft onregelmatige cyclus tussen 30 en 40 dagen. De volgende maand kan je ineens een hele ongesteldheid overslaan. Dat is mij ook vaker gebeurd.

Ik ben 2 jaar bezig geweest zwanger te worden en heb ook vaak "zwangerschaps kwaaltjes" gehad en uiteindelijk hadden die gewoon te maken met mijn naderende ongesteldheid die gewoon veel te laat kwam of het zat serieus tussen de oren.

Als een test negatief aangeeft zal hij dat vaak ook zijn.. blijf je twijfelen ga dan ff naar je ha en laat bloed prikken.

Succes en sterkte..

Ik ben overigens met beide toch echt zwanger geworden nadat ik gezonder ben gaan eten. Veganistisch en juist veeel carbs!

4. twins2009

twins2009 Bekend lid

10 nov 2012
    563
    2
    0
    Ik vrees ook dat je niet zwanger bent. Ik heb een hele onregelmatige cyclus met vaak geen eisprong en in die maanden dacht ik soms toch dat ik zwanger was. Sinds ik 5 maanden geleden ben gaan tempen en er dus achter kwam dat ik geen eisprong had in sommige maanden werd het mij duidelijk dat sommige klachtjes gewoon bij mijn pms hoorde en die waren elke maand weer verschillend. Misschien een idee om ook te gaan tempen, mij brengt het in ieder geval veel rust als ik wel of geen ei gespot heb. Ik ben sinds vorig jaar bezig met vaker paleo te eten en sindsdien is mijn cyclus wel een stuk regelmatiger geworden. Ik merk het meteen aan mijn cyclus want in de maanden november t/m januari heb ik niet opgelet en ook geen eisprong gehad. Pas in maart toen ik weer meer dan een maand beter at kreeg ik weer een eisprong en werd ik ook zwanger.

5. mamami1982

9 sep 2015
    31
    0
    0
    fulltime mama
    limburg
    Bedankt dames..
    Ja gelukkig zit ik niet elke maand zo 😂
    En ik heb nog nooit overgeslagen hoe voel je je dan? Alsof je ongesteld wordt maar je wordt het niet? Of voel je helemaal niets?

6. Meagantje

Meagantje Niet meer actief

Nee ik voelde dan helemaal niks... ik hield wel heel nauwkeurig mijn menstratie bij.. ofja nauwkeurig.. hoeveel dagen etc in een tabelletje wat ik elke dag moest invullen. Dus als ik verwachtte dat ik ongesteld moest worden, in mijn geval rond dag 35, en ik werd het niet ging ik hoopvol een test kopen. Als die dan negatief was wist ik genoeg en wachtte ik gewoon. 1e keer natuurlijk de gyno gebeld en die zei dat dat best vaak kam voorkomen. Vaak zie je bij pcos juist dat je bijna niet ongesteld word, dus niet eens zo zeer onregelmatig. Dus dat past zoiezo wel bij het beeld.. het kan ook zijn dat je eisprong een week of soms zelfs 2 later is.. dan wordt je dus ook later ongesteld.

Erg irritant en onzeker zo heb ik het ervaren :(

Deel Deze Pagina