Oefenen kruipen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door 15augustus, 1 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 15augustus

15augustus Actief lid

7 dec 2014
    406
    17
    18
    Rotterdam
    Hoi dames,
    Een een vraagje mijn kleine vriendje is nu ruim 4,5 maand en kan sinds 2 weken op zijn buik rollen, is hierin niet meer te stoppen, echte wildebras, van buik na rug gaat nog niet,
    Het valt ons op dat hij zijn kont hoog optilt als hij op zijn buik ligt, wat betekend dit is hij aan het proberen te kruipen??
    En is dit niet heel snel ??

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Volgens mij is dat altijd een automatische handeling als ze op de buik liggen en betekend dit niet dat ze gaan kruipen
    Hier slaapt ze al vanaf vier a vijf maanden op de buik en trekt ze de benen in./ kont omhoog
    Maar kruipen deed ze pas vanaf 13 maanden

3. Juud78

Juud78 Actief lid

5 okt 2009
    385
    272
    63
    Noord-Holland
    Hier was dat ook zo maar het duurde echt nog wel eem paar maandjes voor hij kon kruipen (eerst nog tijgeren).

4. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    hier kwam het kruipen met 7.5 maand.
    daarvoor had ze eerst veel geoefend met op handen en knieen staan en de kont naar voor en achter bewegen.

5. Sama1

Sama1 Fanatiek lid

18 jan 2015
    1.050
    73
    48
    Hier was het wel dat ze begon met kruipen. Kontje in de lucht en na een paar weken kroop ze. Ze was toen 6 maand. Eerst nog in de achteruit maar met 7 maand kwam ze de hele kamer door. Met 9 maand stond ze zelf en tien liep ze langs de tafel. Nu net 11 maand en loopt aan het handje. Nog wel houterig maar het begin is er. Soms blijft ze even alleen recht staan zonder ondersteuning. Het kan dus wel snel.

6. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Mijn dochter rolde om met 3 mnd, deed dat kontje ook al snel omhoog. Heeft toen nog heel lang op handjes en knietjes op de plaats heen en weer gewiegd, voordat ze met 11 maanden begon te kruipen. Dat duurde toch een stuk langer dan ik had gedacht ;)...

Alle kindjes doen het op hun eigen manier, op hun eigen tempo. En 'te vroeg' bestaat daarin niet. Als hun lijfje het nog niet kan, doen ze het ook niet ;)... En als hun lijfje het wel kan... prima toch :D?

7. Aries

Aries Niet meer actief

Hier deed ze dat ook steeds, ik wist niet goed wat ze probeerde, maar achteraf bleek dat ze probeerde terug te rollen.

8. Miki013

Miki013 Bekend lid

9 feb 2016
    598
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hij probeert andere kant op te rollen. Je kunt het ook voordoen (terugrollen) door hem bed rustig om te rollen.

Deel Deze Pagina