Ben ik nou ongesteld of toch wat anders?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door PandaBeertje, 6 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PandaBeertje

PandaBeertje Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Snap ik ook wel, het is gewoon alleen jammer omdat ik bij mn dochter wel in ronde 1 zwanger werd. En mijn zus ook en mijn moeder ook bij ons allemaal 3 stiekem ga je er dan toch vanuit hoe fout dat ook is. En dan is t een tegenvaller

2. Annemiek125

Annemiek125 Niet meer actief

Snap dat je baalt maargoed het kan best nog een tijd duren voor het raak is. Ik hoopte ook meteen zwanger te zijn maar zit ondertussen ook in ronde 3, wat eigenlijk ook nog niks voorstelt als je het vergelijkt met sommige dames die al twee jaar bezig zijn. Dat je bij de eerste meteen in ronde 1 zwanger bent geworden is geen garantie dat het meteen weer zo snel lukt! Geef je lichaam de tijd, komt vast vanzelf.

Staat me nog iets van bij van een andere topic dat vrijen heel pijnlijk voor je was/is, hoe gaat het nu? Hoop dat het beter gaat!

3. PandaBeertje

PandaBeertje Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Klopt inderdaad babyloveyou. Door therapie gaat t beter en sinds ik gestopt ben met de pil helemaal. Natuurlijk nog wel m'n momenten dat t niet gaat maar dat is logisch.

4. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL

Zet die gedachte maar op zij...bij m'n zoon was ik ook ronde 1 zwanger bij de miskraam ook.. en nu ronde 17.

5. Logan

Logan Niet meer actief

;) Dat kan echt nog véél erger

Deel Deze Pagina