heb ik haar gevoeld?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Daphnegracia, 11 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daphnegracia

Daphnegracia Actief lid

26 mei 2014
    123
    0
    16
    Ik ben nu 17 weken en toen ik gisteravond in bed lag voelde mijn buik ontzettend raar alsof er allemaal golfjes door me buik heen gingenb alsof ik thee dronk en het door mijn buik heen klotsde en alsof ik ontzettend zenuwachtig was het gevoeld van vlinders in mijn buik. Het ging een tijdje door maar ik had het nog nooit eerder gevoelt op dat moment bonkte me hart in me keel zou het haar zijn geweest :( Of was het wat anders. Ik kom er natuurlijk vanzelf wel achter maar toch wou ik het delen ik heb het ook niet weer gevoeld. Hoe ervaarden jullie dat ?

2. Superfly

Superfly Actief lid

2 jun 2010
    189
    19
    18
    Vrouw
    Ik herken wel wat in je beschrijving, mijn dochter voelde ik voor het eerst met ongeveer 19 weken. Ik zou het beschrijven als een gevoel van belletjes/vlindertjes in mijn buik.
    Deze keer voelde ik dat al met 15 weken dus het is zeker heel goed mogelijk dat je je kindje al gevoeld heb!

3. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Ik voelde bij week 18 voor het eerst soort van plopjes. Heel lastig om te omschrijven hoe dat voelt. Ook voelde ik aan de zijkant gekriebel. Dat voelde ik paar keer per dag maar niet constant of lang achter elkaar en ik moest er ook echt voor gaan zitten om het te kunnen voelen. Vanaf week 20 voelde ik ook wat geschop. Het kan dus best zijn dat je de kleine gevoeld hebt.

Deel Deze Pagina