Ben ik nou overbezorgd? -> Kinderen in de auto laten

Discussion in 'De lounge' started by Arti13, Jan 3, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. knor

knor Fanatiek lid

Mar 4, 2007
    2,392
    0
    0
    Groningen

Brrr afschuwlijk zeg! Daar denk je toch ook niet bij na dat zoiets kan gebeuren? Zo zie je maar: een ongeluk zit in een klein hoekje

2. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

May 19, 2010
    1,215
    0
    0

neuh zwart/wit ben ik niet maar zo is het leven wel ;) en ja ben een thuisblijfmoeder ben er trots op ook maar daar ging het niet om dacht ik. Maar ze vragen een mening en ieder heeft een andere mening dus respecteer dat :) als jij dat doet nou prima ik doe het niet !

3. Bammetjebam

Bammetjebam Niet meer actief

Ik begrijp dat iedereen een mening heeft, jij ook. Maar de manier waarop je het formuleerde vond ik zo naar, als in "je moet dit doen" "je moet dat niet doen". Het had wat vriendelijker gestaan als het "ik vind dit" of "ik doe dat niet" was.

"Het leven" is niet zwart/wit, misschien is dat zo in jouw leven, maar mijn leven is een behoorlijk grijs gebied waar ik beslissingen neem op basis van de omstandigheden :)

4. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

May 19, 2010
    1,215
    0
    0

zo formuleer ik het ;) mss komt het voor jullie raar over maar zo typen wij nou eenmaal :D als jij het anders doet nou prima toch ik zeg ook niet dat jij moet doen wat wij doen iedereen heeft een eigen levenstijl en ook kwa opvoeding ik vind het prima en idd mijn leven is niet zwart wit gelukkig niet ik leef me leven en geniet daarvan maar bescherm wel mijn kinderen tegen iets wat ik voorkomen kan. Als jij wel ff de winkel in schiet zonder kids nou is toch prima heb daar geen moeite mee :D het was gewoon mijn mening klaar :D

5. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik laat ze ook in de auto als ik heel even wat bij de apotheek moet halen ofzo.. ik parkeer ervoor, maar sleep ze echt niet allemaal mee naar binnen hoor.. de kans dat onderweg iets gebeurd of dat er 1 wegrent en onder een auto komt is groter dan dat ze veilig in de auto zitten..maar goed.. het ligt puur aan de situatie.. Ik zou NOT amused zijn als hierom de politie gebeld zou zijn..je kunt onmogelijk 24/7 je ogen op je kinderen gericht houden.. buiten of thuis...het is vaak kiezen tussen verschillende optie en je kiest datgene wat het beste bij je past en in jouw optiek het meest veilig is..
    zo is iedereen anders. Maar om nou te zeggen dat die moeder onverantwoordelijk is omdat jij 5 minuten hebt staan wachten. Je weet niet hoe lang ze alleen waren.. misschien dan 7 minuten.. misschein waren ze bij het boodschappen doen wel strontvervelend en wilde ze even snel de medicatie op halen.. misschien had de 4 jarige zelf de gordel afgedaan etc etc.. oordelen is makkelijk en ik snap het zelfs nog wel, maar bedenk eerst dat je niet het hele plaatje kent voor je een oordeel velt..

Share This Page