ik wordt maar niet beter, nu zoonlief ook flink ziek.

Discussie in 'De lounge' gestart door marilouise, 10 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marilouise

marilouise Niet meer actief

Nou ik ben sinds 15 december bezig met kwakkelen eerst griep die op mijn holtes sloeg antibiotica gehad, sloeg niet aan van de week terug geweest dokter keek in mijn neus tikte op mijn hoofd ging door de grond voorhoofdholteontsteking antibiotica gehad gisteren is mijn jochie 1 geworden dus ik wilde op de been zijn.
    maar de koorts is gezakt en verder niets de keelpijn is er nog de druk op mijn oren mijn neus zit zo dicht dat ik er niet meer door kan ademenen nog steeds hoofdpijn, maar de dokter heeft van de week niet naar mijn luchtwegen geluisterd ofiets dat zou wel goedkomen met de antibiotica, maar ik heb het zo benauwd kan s'nachts niet liggen van de pijn en heb sinds 4 dagen enorme pijn tussen mijn schouderbladen bij het ademhalen continue of ik in brand sta.

Mijn zoontje is vanaf 15 december ook al steeds verkouden bleek keel en oorontsteking gehad te hebben kreeg nbiets was al over van de week nog gebeld hij blijft zo hoesten kon geen kwaad kon lang duren, gisteren natuurlijk zijn verjaardag gevierd en hij klaagt niet dat is het probleem, maar je zag hem gewoon zieker worden waterige oogjes toen iedereen op de omas en opa na weg was toch maar gaan temp en toch koorts inmiddels zijn we de hele nacht al bezig hij is om 2 uur wakker geworden huilen denk van de indrukken ook, maar hij is nu nog steeds op wil niet liggen slaat nog steeds op zijn hoofdje we kwamen er van de week maar niet achter of het spelletje of pijn was hij blijft maar lachen, maar hij is enorm schor, alles zat net onder het donkergroene snot je hoort hem helemaal raspen met ademhalen echt zielig we zijn nu op advies van de dokter al weken met luuf aan het smeren neusspray hoestdrank paracetamol, noem maar op.

Ik ben het nu zat eigenlijk, maar mijn schoonmoeder zei gisteren van ja je kan wel om alles naar de dokter gaan, maar na bijna 4 weken tobben mag je toch wel verwachten dat je wat beter bent. maar we worden allleen maar zieker ben ik zo vreemd dat ik er nu klaar mee ben.

2. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ik lees met je mee. Heb precies dezelfde klachten namelijk als jij.
    Ben al sinds 4 december aan het tobben.
    Heb 2 antibiotica kuren gekregen ook omdat ik holteontstekingen had.
    Maar voel me nog steeds niet zo goed. koorts idd wel weg. Maar nog steeds neus dicht en holte-pijn en pijn tussen schouderbladen.
    Zat ook te twijfelen of ik naar de dokter weer zou gaan.

3. marilouise

marilouise Niet meer actief

Ik heb toch weer gebeld voelde me zo beroerd en nog man is mee geweest kan mijn kindje bijna niet tillen zelf van de pijn, Nou de kleine heeft een enorme verkoudheid, maar is al op zijn retour volgens de dokter heft nog wel een licht kuurtje meegekregen zodat hij misschien wat sneller hersteld. moet volgende week duidelijk verbetering inzitten anders moet hij naar de kno arts. nu zijn zijn longen en zijn oren vrij dus het op het hoofdje klappen is toch een spelletje.

Ikzelf heb nog steeds een fikse voorhoofdsholteontsteking en een bijholteontsteking, hierdoor zoveel last van mijn oren.

heb een verlenging van de kuur gekregen en een verwijzing voor de kno arts. moet 2 februari. ben vroeger aan mijn holtes en mijn rechterneusgat geopereerd mijn holtes zaten voor 75% dicht en mijn rechterneusgat had een vernouwing dit is toen operatief verholpen mara nu vertelde ik dat ik met rechts ook weer niet kan snuiven en voor zover hij kan zien lijkt er weer een vernouwing te zitten en hij denkt dat mijn holtes weer dicht zitten dat dit ook een groot gedeelte van de druk op mijn oren veroorzaakt, nou ja in ieder geval we weten wat het is!

ben blij dat ik gegaan ben voel me zo aan het klagen maar wasd dus wel nodig.

kleine ligt nu op bed en mama ook even rusten.

Deel Deze Pagina