Gisteren ben ik met mijn man en mooie dames Sinterklaas wezen verwelkomen in Almere. Het was druk!!!! Maar wel gezellig druk voor zover ik het heb mee gekregen. Maar nu liepen er van die "pakken" rond. Een spongebob, bob de bouwer en nog meer figuren. Maar nu liep er ook een of ander japans figuurtje rond die steeds zn broek naar beneden trok en zijn "olifantje" eruit haalde. Sorry hoor maar ik vind dat niet echt kunnen, ben ik nou zo preuts? Kijk hartstikke leuk hoor zon grapje.. Maar ik zie mijn dochter dr broek al van de kont af trekken! En dat vind ik nou iets minder leuk...
Nou op een kinderfeestje lijkt het mij nogal ongepast. maar hoe bedoel je 'olifantje'? Hij haalde toch niet zn leuter eruit
Een volwassene die zijn leuter steeds tevoorschijn haalt? Nee dan vind ik je niet preuts, kan je toch niet maken bij al die kids !!! wat heeft dat met sint en piet te maken??? Of bedoel je een kindje? Dan nog vind ik t niet kunnen, waren er geen ouders bij? Kun je wat betere uitleg geven hihihi
Klinkt als Shin Chan. Mja, ik vind dat ook niet erg gepast hoor, in zo'n tekenfilm ok (dan kun je als ouder nog bepalen of het op staat of niet), maar zo op straat...
Ik zit hier ook even achter mijn oor te krabben.... Nu weet ik wel dat er een mega irritante japanse tekenfilm bestaat over een zo mogelijk nog irritanter jochie wat ook te pas en te onpas zijn broek laat zakken. Maar om dit nu in een sinterklaas optocht te doen?
Ja maar die laat toch alleen zijn billen zien? Ik heb iig nog nooit een olifantje tevoorschijn zien komen. OMG lig stiekem wel even in een deuk hier hoor. Maarre nee ik vind het ook niet geschikt voor kinderen. Schiet mij trouwens net te binnen dat mijn zoontje shin chan ook weleens nadeed door zijn billen te showen. (gelukkig alleen thuis en heeft geen olifantje gezien) Toen is er hier wel een verbod ingesteld voor die serie.
chin chan is zo vervelend.. toen mijn neefje klein was mocht hij het zien van mijn zusje.. Vervolgens trok hij continu zijn broek naar benden.. Blegh! Van mij mag er een ban op chin chan!
Klinkt inderdaad als Chin Chan! Wat een irritant tekenfilmpje is dat zeg! Niet alleen dat ie steeds z'n broek laat zakken, maar vind em sowieso grof.
ik vind je niet preuts, ik vind het ook echt niet kunnen. huurt een gemeente zo'n man in pak in dan? of komt iemand uit zichzelf met zo´n pak aanzetten?
Nee, ik vind je niet preuts hoor! Beetje belachelijk dat ze dit doen met al die kinderen erbij. Sowieso wat hebben al die andere figuren met Sinterklaas te maken.
Ik ken de serie niet, maar als je het mij vraagt is het niet gepast met die blote billen enzo. Wij zijn best vrij, maar om dit nou zo op tv te laten zien? Ik weet niet zo goed wat je met olifantje bedoelt. Bedoel je zijn piemeltje of een knuffeldiertje? Als het een echt olifantje is (waar ik stiekem vanuit ga want kan me niet voorstellen dat je een piemel een olifant noemt) vind ik het niet zo raar. Als het een piemeltje is vind ik het eigenlijk wel schokkend.
Het klinkt in elk geval erg raar en ik zou er ook absoluut niet van gecharmeerd zijn... Die chin chan is vreselijk.. Mijn dochter probeerde dat ook na te doen dus daar is destijds heel snel een ban op gekomen. Wordt het nu nog uitgezonden dan?
Bedoel je dat een volwassen vent zijn penis liet zien? Nee toch hoop ik? Chin chan zegt me wel wat. Als dat hem voor moest stellen vind ik het nog steeds raar dat hij zijn blote kont liet zien. Helemaal omdat het daar niet om ging.
Nee heh!? Je gaat me toch niet vertellen dat Chinchan weer op de tv komt tegenwoordig heh?! Heb vroeger al een ban gedaan op dat uber vervelende rotjoch toen mn zonen klein waren en dat gaat nu weer gebeuren! Is totaal niet geschikt voor kinderen vind ik! (en ja ik heb het gezien voor er gaan miepen...ik kijk ALTIJD eerst zelf naar iets...of iig mee...zodat ik weet wat ze te zien krijgen en of t wel door de beugel kan) Maar idd heb toen chinchan nooit zn geval uit zn broek zien halen...weet niet of hij dat dan tegenwoordig wel doet? Bah wat heb ik n hekel aan die tekenfilm...en niet alleen om de beelden maar ook om de geluiden pfff
chinchan??? nooit van gehoord.... welk net komt dat dan? (om dus niet tegen te komen!!!)... ik hou niet van die dingen..... !!!! ongepast...