hoihoi binnenkort krijgen wij onze rottweiler pup een teefje we vinden het erg moeilijk om een stoere naam voor haar te vinden volgende week gaan we haar voor het eerst bekijken we hebben gisteren gehoord dat ze de kleinste uit het nest is maar dat maakt ons niks uit we zijn niet van plan aan shows ofzo mee te doen ze zal gewoon bij ons gezin horen maar de naam is moeilijk we hebben ooit een rottweiler gehad met de naam tessa deze is helaas op 9 jarige leeftijd overleden. dat is nu ruim 5 jaar geleden en ons hart gaat daarom ook weer uit naar een rottweiler maar we willen haar natuurlijk niet dezelfde naam geven mijn man wil wel graag een normale naamnet zoals tessa maar goed ik zal even een lijstje zetten met wat ik zelf al had gevonden andere suggesties zijn welkom bailey laika diva nova tatum montana dat zijn een beetje de namen die ik gevonden heb op het net maar of mijn man het met die namen een is geen idee we hadden ook al onenigheid over de namen van onze tweeling hahaha dat wilde ook niet vlotten maar heb zo graag een naam in gedachte als we haar gaan bekijken groetjes..
Als ik uit jouw rijtje moet kiezen dan vind ik Laika het mooist. De vorige rottweiler van mijn schoonouders heet Rex (ook een teef) en de rottweiler die ze nu hebben Shakira (iemand anders had haar al een naam gegeven).
shakira vind ik ook heel mooi heb net het lijstje laten zien aan de kids en die zijn helemaal weg van nova de tweeling speelt hier nu voor kat en hond en de ene heet dus nu nova en de andere jasmijn (een van onze poezen de ander heet melodie) dus wat hen betrefd word het nova alleen danmoeten ze wel papa nog even overhalen hahaha
mijn rotweiler heette Barney was weliswaar een reu natuurlijk dus eigenlijk niks zinnigs temaken met dit topic hmmmzz onze amerikaanse buldogg heette Tessa ik vind Diva wel leuk eigenlijk
Mijn ouders eerste hond heette Sita, de hond die ze nu hebben heet Yuka. Vind ik echt een supernaam. Hadden bij de 2e ook nog Sienna of Senna op het lijstje staan maar dat vonden we toch nog te veel op Sita lijken....
heb nova voorgesteld aan mijn man hij zei geen ja en geen nee maar zag wel hoe leuk de kids de naam vonden dus hij kan er niet omheen het word nova tnx voor de hele mooie suggesties maar we zijn er uit inmiddels