wowwwwwwww wat bedoel je nou?Ik nam aan dat je echt een olifantje bedoelde maar aan de reactie's te zien hier waarschijnlijk wat anders? ALs dat het geval is vind ik het echt schokkend! Zoiets mag echt niet dat is toch niet normaal? En wat heeft dat met de Sint te maken? Erg intimiderend en vind dat zoiets niet kan. Zou echt een klacht van maken gadver waar gaat het toch heen.
Ik nam aan dat met 'olifantje' een piemel werd bedoeld, maar dan dus van een kostuum, niet van een echte vent. Maar ook van een kostuum vind ik het ongepast. Ik vind sowieso dat blootheid iets is dat je als ouder laat zien aan je kind (dmv een filmpje of een boekje ofzo) wanneer het kind daar aan toe is (bv met zindelijk worden, uitleggen wat het verschil tussen jongetjes en meisjes is). Ik vind niet dat zoiets zomaar op tv moet komen (iig niet zoals bij Shin Chan, hoewel je z'n piemel volgens mij idd nooit of zeer zelden ziet, wel z'n billen) en al helemaal niet zomaar op straat in een optocht specifiek voor kinderen. En ik vind mezelf echt niet preuts, ik denk ook zeker niet dat dit voor kinderen heel schokkend is ofzo, maar ik zou het als ouder gewoon niet willen hebben. Zo lijkt het net alsof het leuk/grappig is wanneer je je broek zomaar omlaag trekt, en dat wil je je kinderen niet leren lijkt me.
Mijn eerste reactie is ook: Huh Bedoel je nou wat ik denk dat je bedoeld? Dat iemand steeds zijn piemel laat zien??? Uhm...nogal ongepast ja, volgens mij kan je door opgepakt voor worden: Onzedig gedrag in het openbaar (ofzo) Ken het hele figuur/tekenfilmpje niet....maar aan de reacties te lezen moetik dat vooral zo laten...
Anime Pagoda from DK Enterprises - Crayon Shin-chan: Peekaboo Patch (Powered by CubeCart) dat is shinchan. en die doet idd zijn dingeling ook laten zijn. hier staat het ook op de lijst van verboden progammas
Nou mijn man stond met mijn oudste aan de rand van de optocht te kijken, en ik stond wat naar achter met mijn vader en de kinderwagen + jongste Daar was het redelijk rustig. Er liepen allemaal animatie pakken rond, waaronder dus die chin chan. (Had even opgezocht en dat is hem) Omdat we wat achter stonden was het rustig die chin chan loopt richting mij en mijn vader toe en gaat met zijn hand in zn broek, en ik zie wat extra "stof" tevoorschijn komen. Ik heb mij resoluut omgedraaid en mijn dochter ook en seinde mijn vader in dat hij dat eens moest zien. Die moest lachen en zei toen.. "tadaa olifantje!" Nu is hijzelf best een rare vent dus ik weet niet zo goed of op die plek nou echt een "olifantje" zat of dat hij dat zo benoemde. maar wat ik er van zag was het bedoeld als een piemel. En zat hij er nogal schunnig aan te plukken. En zoiezo... een waarom zou je een olifant in zon pak naaien? Dan denken jongetjes (en meisjes) toch ook dat ze zomaar hun broek naar beneden kunnen trekken??? Ik vind dat gewoon raar en zeker niet kunnen. Je billen, nou ja... maar goed...
Voor volwassenen gewoon grappig. Vind ik het wel humor. Voor kinderen vind ik het echt note done. Vooral bij zo'n optocht. Super raar.
ach gatverdamme. Vind het echt niet normaal... Net als purno de nog wat vroeger... echt bizar was dat...
Ik wist helemaal niet dat purno de purno zoiets raars was. Ik keek er volgens mij weleens naar vroeger, maar het eerste filmpje die ik net keek over de blote vrouw was een heel raar filmpje. http://www.youtube.com/watch?v=pvOtQsRcVJ8
En die purno was laatst ook op de tv op ned 3, gewoon smiddags... Mijn zoontjes waren net buiten spelen maar de tv stond nog aan... ik stond er verteld van wat je daar allemaal zag en wat ze zeiden...
Nee hoor je bent niet preuts... ik vind het schandalig en dan ook nog eens waar kleine kinderen bij in de buurt zijn.
ik vind chin chan echt te grappig haha, maar ik snap wel dat het niet gepast is voor kinderen. En zeker niet in een stoet bij sinterklaas :S dat is heel apart
ik heb een knffel van chin chan en als je zijn broekje naar beneden trekt heeft hij ipv een plasser ook een olifant zal wel iets chinees zijn mijn vriendwas er superfan van en toen we nog geen kids hadden kocht hij er alles van wat hij tegen kwam van dat jongentje. het liefst zou hij z'n kind hebben met die rare streken. vond het al raar dat hij een olifant in zijn broek had maar dat hoort dus???. vond hem zelf ook wel grappig maar wel onbeschoft naar zijn moeder. grapjes maken over platte borsten en zijn broek pa en te onpas naar beneden trekken
oh my.....vond dat idd een verschrikkelijjk iets op tv...maar jammer dat deze generatie het ook al kent
Jeetje wat ongepast! Ik zeg dikke vette klacht! Belachelijk.. Vind het trouwens zelf ook echt vreselijk!
Ik vind zoiets echt niet kunnen bij een Sinterklaasoptocht met allemaal kleine kinderen. Je kunt op je klompen aanvoelen dat er een hoop ouders zijn die hier niet van gediend zijn! En dat kleine kinderen zoiets na gaan doen. Op een carnavalsfeest voor jonge pubers ofzo vind ik nog tot daar aan toe. Die vinden het waarschijnlijk onwijs grappig en zouden (in theorie ) wijs genoeg moeten zijn om te snappen dat ze het niet op straat of op oma's verjaardag na gaan doen. Het is al eerder gevraagd, maar ik zag nog geen antwoord: waren die iguren ingehuurd door het Sinterklaascomité of liepen ze zomaar rond?
bestaat die tekenfilm nog? maar lollig of niet, het past er gewoon niet bij het feest van Sinterklaas moet niet de aandacht trekken van andere figuurtjes