ben ik nou preuts of is het raar?

Discussie in 'De lounge' gestart door zwangerregnawz, 13 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwangerregnawz

zwangerregnawz Bekend lid

12 jun 2010
    907
    27
    28
    Dat zou ik eerlijk gezegd niet weten. Het was iig wel vanuit éen organisatie want de animateurs liepen met begeleiding en er waren een heleboel.

2. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Klinkt inderdaad als Shin Chen en ik zou dat al noooit opzetten voor mijn kind! Bij vrienden deden ze dat dus wel en dat kind liet ook te pas en te onpas zijn blote kont ziet.

Heeft niets met preuts zijn te maken, maar met het goede voorbeeld geven... Of in dit geval dus het slechte voorbeeld geven.

3. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

purno de purno is gewoon weer elke zondag op tv in de ochtend. Hiet ook snel weggezapt wist niet wat het was totdat het over naakt douchen ging enz :$

Maar on topic :$ vind het niet normaal!

4. shadowstep

shadowstep Bekend lid

6 jul 2011
    671
    0
    0
    *zucht* Wat was het leven toch mooi met Bolke de Beer, Kleine Annemarie en Strijd der Planeten.

Die meuk van tegenwoordig :S.

Hoe dan ook, ik zou het ook erg ongepast vinden.

5. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

o ja purno ook zo'n belachelijk programma.

Ik vind het echt nergens over gaan. Vind het niet kunnen. Ook al was het een stuk stof dat dienst deed als olifantje. Voor kinderen is dit niet geschikt.

6. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Ik ken heel het mannetje niet, maar vind het hoogst ongepast om zo iets mee te laten lopen met een sintoptocht.:$
    Misschien ben ik een zeikerd, maar zou zeker een klacht indienen bij de gemeente of het sinterklaascomitee.
    Niet normaal.

7. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    waah ik ken dat mannetje of poppetje helemaal niet... dus ook niet van een tekenfilpje... maar ik ben absoluut niet preuts... maar ik vind dat ook echt niet kunnen zeker niet bij een intocht van sinterklaas...

En wij zijn best makkelijke ouders... zouden er waarschijnlijk om lachen als onze zoon het toevallig zou zien en zijn broek naar beneden zou trekken!! maar ik zou het bewust afzetten... want dit hoort niet... net wat ik zeg wij zouden er om kunnen lachen omdat het ons eigen kind is... maar ik zou me dood schamen als mijn kind dit bij wie dan ook zou doen.

het zou bij mij ook rare gedachtens opwekken als ik het bij een ander kind zou zien!!

Dus NEE je bent absoluut niet preuts... je bent juist goed in opvoeden ;) als je zoiets niet vind kunnen!!
    zou idd wel raar zijn als een gemeente dat inhuurd...

8. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Eens met bovenstaande reacties, vind dit echt ongepast.

9. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Was dus idd chinchan?
    Zou een klacht indienen...vind dit gewoon simpel weg not done.
    Als hij nou alleen mee liep maar ook nog zoiets uithalen...nee!

Deel Deze Pagina