Dat zou ik eerlijk gezegd niet weten. Het was iig wel vanuit éen organisatie want de animateurs liepen met begeleiding en er waren een heleboel.
Klinkt inderdaad als Shin Chen en ik zou dat al noooit opzetten voor mijn kind! Bij vrienden deden ze dat dus wel en dat kind liet ook te pas en te onpas zijn blote kont ziet. Heeft niets met preuts zijn te maken, maar met het goede voorbeeld geven... Of in dit geval dus het slechte voorbeeld geven.
purno de purno is gewoon weer elke zondag op tv in de ochtend. Hiet ook snel weggezapt wist niet wat het was totdat het over naakt douchen ging enz Maar on topic vind het niet normaal!
*zucht* Wat was het leven toch mooi met Bolke de Beer, Kleine Annemarie en Strijd der Planeten. Die meuk van tegenwoordig :S. Hoe dan ook, ik zou het ook erg ongepast vinden.
o ja purno ook zo'n belachelijk programma. Ik vind het echt nergens over gaan. Vind het niet kunnen. Ook al was het een stuk stof dat dienst deed als olifantje. Voor kinderen is dit niet geschikt.
Ik ken heel het mannetje niet, maar vind het hoogst ongepast om zo iets mee te laten lopen met een sintoptocht. Misschien ben ik een zeikerd, maar zou zeker een klacht indienen bij de gemeente of het sinterklaascomitee. Niet normaal.
waah ik ken dat mannetje of poppetje helemaal niet... dus ook niet van een tekenfilpje... maar ik ben absoluut niet preuts... maar ik vind dat ook echt niet kunnen zeker niet bij een intocht van sinterklaas... En wij zijn best makkelijke ouders... zouden er waarschijnlijk om lachen als onze zoon het toevallig zou zien en zijn broek naar beneden zou trekken!! maar ik zou het bewust afzetten... want dit hoort niet... net wat ik zeg wij zouden er om kunnen lachen omdat het ons eigen kind is... maar ik zou me dood schamen als mijn kind dit bij wie dan ook zou doen. het zou bij mij ook rare gedachtens opwekken als ik het bij een ander kind zou zien!! Dus NEE je bent absoluut niet preuts... je bent juist goed in opvoeden als je zoiets niet vind kunnen!! zou idd wel raar zijn als een gemeente dat inhuurd...
Was dus idd chinchan? Zou een klacht indienen...vind dit gewoon simpel weg not done. Als hij nou alleen mee liep maar ook nog zoiets uithalen...nee!