Nee hoor zo bedoelde ik het helemaal niet! Zij heeft gewoon nog 16 weken na de bevallingsdatum...er is geen dag vanaf getrokken. Verder heeft de kleine 2 nachten in het ziekenhuis gelegen zij ook! Hij was gewoon goed op gewicht e.d. Alles is goed...met allebei...er is dus geen enkele reden waarom zij meer rust zou moeten hebben als een andere vrouw zo bedoelde ik het! Ik wilde helemaal niemand steken hiermee!
Ze had trouwens ook nog 3 weken vakantie voor haar verlof...ze was dus al 3 weken thuis. Maar goed daar gaat t niet om...tgaat erom dat ze tegen mij zegt dat ik lekker mijn man eruit moet laten gaan omdat ik al de hele dag met de kleine bezig ben
In jou geval heeft de kleine waarschijnlijk heel lang in het ziekenhuis gelegen....hij is geboren met 31 w en 5d zie ik onderaan in je bericht. Hij is geboren met 36 weken en 2 dagen...en alles was perfect in orde.
Maar goed...ben blij dat ik niet de enige ben die mijn mannetje lekker laat slapen Begon al te twijfelen aan mezelf... Doe het lekker zoals wij denken dat goed is. Thanks meiden voor de reacties
Nou gelukkig ging mijn mannetje er gewoon snachts voor de voeding (fles), hij moest dan wel werken, maar ik ook hoor! Een dagje met een baby is echt niet een dagje luieren hoor! Had ook nog een huilbaby en was kapot van de bevalling. Hij werken ja, maar ik net zo goed hoor als ik dag alleen was met de baby. Dus hij er ook gewoon uit snachts.
Dat zijn dan weer de extreme gevallen...als je een huilbaby hebt is het allemaal nog onwijs zwaarder en dan heb je ook niet de kans om overdag te slapen waarschijnlijk. Ik zeg ook niet dat een dag met een baby uit je neus eten is...ik weet dat t heel zwaar is.. Daarom heeft manlief de eerste 3 weken ook lekker vrij genomen...zodat we het in eerste instantie allemaal saampjes doen. Daarna heb ik nog 9 weken verlof...in die 9 weken ga ik er zelf uit snachts. Zodra IK Zelf weer ga werken gaan we het eerlijk verdelen. Tenminste dat is de bedoeling
Ik moet er altijd alleen uit 's nacht mijn vriend heeft dan geen lenzen in en ziet niets. En om nou iedere keer zijn lenzen in te doen vind ik een beetje onzin.
hoi hoi hier werden we altijd gelijk wakker mijn man haalde dan de baby uit bed en gingen we samen voeden, ik gaf ook de borst maar die momenten samen snachts wilde mijn man absoluut niet missen, hij zei altijd word zo weer verliefd dus hij was klaarwakker knuffelde ook nog altijd even met de kleintjes en bracht ze weer naar bed van mij hoefde hij er dus niet uit maar hijzelf wilde het altijd samen doen, nou moet ik er wel bij zeggen dat wij makkelijke kinderen hebben d.w.z dat ze allemaal vrij snel doorsliepen ik vind dus niet dat je té lief bent je houd rekening met elkaar en neem aan dat als je man ziet dat jij het écht niet red dat hij zijn steente wel bij zal dragen, het is een afspraak tussen jullie beide dus niets aantrekken van wat andere zeggen groetjes nathalie
ik ben dan ook niet lief en hier gaat het dan blijkbaar ook niet normaal ik heb het hem namelijk wel gewoon gevraagd, werk of niet. ik heb een ks gehad en kon amper lopen nadien. mijn man moést in het begin de uk dus wel pakken en verschonen, ook al gaf ik bv. later toen ik weer beter te been was hebben we dit zo gehouden. ik bleef tijdens het voeden namelijk erg sufjes en slaperig, ging ik eenmaal verschonen, dan was ik blikwakker en sliep ik 2 uur niet weer. even doorrekenen leert dat ik 's nachts dus niet sliep tussen de voedingen door. overdag slapen is al helemaal een ramp, dus ja, ik ging er wel stuk aan, omdat ik overdag ook al voor de kleine zorgde mijn man is er zo een die de horlepiep kan dansen als hij wakker wordt, z'n bed in stapt en dan binnen 2 tellen weer slaapt dus die had er helemaal geen problemen mee, koste hem mss 20 minuten slaap per voeding, ietsje eerder op bed gaf al voldoende nachtrust voor hem dus
ik laat mijn vriend straks de keus wat hij wil ik ga niets zelf vragen.verder weet ik hoe gevaarlijk zijn werk is (ervallen genoeg doden bij ieder jaar)en ik zou het mezelf nooit vergeven als hem wat zou gebeuren omdat ik het nodig vind dat hij eruit gaat s'nachts
Ik gaf ook bv en deed het 's nachts ook alleen hoor. Vond het zo'n onzin om mijn man ook daarvoor wakker te laten worden. Hij moest de volgende dag weer werken. Daarnaast werd hij er ook niet eens wakker van (en van de hond wel hahaha en ik niet). Nu ook gaat hij er 's nachts niet uit als ze verkouden is of dat er iets anders is. Eerlijk gezegd ga ik dan ook liever zelf kijken hoor.
Ik doe het ook al 2 maanden alleen .Ik geef ook bv .Ik ben nu wel aan het afbouwen . Sommige mensen in mijn familie hadden ook zoiets van dat moet je samen doen .Maar om hem nou wakker te maken voor een luier te verschonen . Over 2 weken ga ik weer werken en dan gaan we het natuurlijk wel samen doen .
Hier gaan wij het precies zo doen... Snachts gaat hij eruit (zolang hij vrij is en in het weekend) en als hij weer gaat werken dan ga ik er zelf uit zodat hij lekker door kan slapen... alleen is hij het er zelf niet mee eens haha
Ik moet zeggen de eerste week toen was hij vrij en dan heb je elkaar echt nodig hoor . Ons zoontje had natuurlijk last van de bekende darmkrampjes en hij moest natuurlijk erg wennen . Er komt ook enorm veel op je af de eerste week en dan is het wel fijn als je het met zijn tweeen kan doen .
hey, als ik borstvoeding kan geven dan sta ik de eerste 3 maanden alleen op (dan heb ik zwangerschapsverlof) mijn mannetje moet gewoon iedere ochtend gaan werken dus ik vind dat hij een goeie nachtrust nodig heeft. als de kleine smiddags slaapt en ik zou echt moe zijn kan ik ook nog altijd ff dutten. vanaf ik weer ga werken doen we een beurtrol: nacht om nacht, hopelijk slaapt hij tegen die tijd al door
Ik kan me hier best wel iets bij voorstellen hoor.... Sommige kindjes slapen overdag niet zo lang, of in elk geval niet op de tijdstippen dat hun mama graag zou willen uitrusten. Ik heb wel van die dagen gehad dat ik er als een lijk bijliep, omdat ik overdag niet had kunnen rusten, omdat meneertje bijvoorbeeld alleen sliep tijdens het boodschappen doen... Verder vind ik het niet te lief of zo hoor. Toen ik nog echt twee of drie keer per nacht in de weer was met ukkie, sliep mijn vriend op de logeerkamer. Mag iedereen raar of stom vinden, wij voelden ons er heel goed bij! Die nachten alleen met zo'n klein babietje, het lijkt nu al weer een eeuwigheid geleden, maar ik vond ze heeel speciaal. Het voelde alsof we dan écht op elkaar waren aangewezen, en dat vond ik (meestal) erg fijn.
Ik heb niet alles gelezen wat de anderen hebben gezegd maar goed..... Gewoon even antwoord op het topic. Nee ik vin djou niet te lief. Iedereen moet het doen zoals het bij hem/haar past, uitkomt etc.... Ik stopte met werken dus toen manlief na 3 weken vrij weer ging werken nam ik in principe de nachtvoedingen voor mijn rekening. Vond ook ik niet meer dan logisch. Ik kon indien nodig de boel de boel laten tenslotte.....waar mijn man dan ook weer alle begrip voor had (hij vond meestal jusit dat ik te veel deed ). Maar er waren ook nachten dat ik op was en dan hielp manlief zeker mee voor zover hij dat kon want ik gaf BV en Ruben weigerde lang de fles. Dus ik vind je niet TE LIEF en die mensen die dat wel vinden laat die he tlekker op hun manier doen
@debbyy... Mijn man had 2 weken vrij, toen deden we het redelijk samen. Nu werk ik (nog) niet, hij werkt zo'n 60 uur per week. Ik doe nu de nachten. Ik vind niet dat hij wakker hoeft te worden. Hij werkt al lang genoeg en ik helemaal niet. Ik zou overdag nog even kunnen slapen. Ik geef ook borstvoeding, dus hij kan helemaal niets doen. Behalve ons aan te zitten gapen. En over commentaar... die zal je blijven krijgen Over alles!