op je buik slapen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mayby, 12 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mayby

mayby Actief lid

23 jul 2008
    201
    0
    0
    rotterdam
    Ik heb even een vraag, vroeger sliep ik altijd op mijn buik maar nu als ik dat doe dwing ik mezelf om dat niet te doen omdat ik voel dat me kindje weg word geduwd en geplet word (tenminste denk ik) kan het kwaad als je op je buik slaapt? liefs

2. wolly

wolly Niet meer actief

Nee kan geen kwaad hoor, je baby zoekt wel ergens een plekje waar hij of zij kan liggen in je buik.
    Ik slaap zelfs ook nog steeds op me buik, niet helemaal maar iets meer op me zij.

3. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    hey, ik ben zelf ook een echte buikslaper, zelfs nu met die toeter nog! alleen trek ik wel een knie omhoog. ligt niet zo heerlijk als plat op de buik, maar wel beter als op mijn zij of rug! zolang je er zelf niets van merkt kan je gewoon op je buik slapen hoor. als het pijn gaat doen ofzo dan zou ik wel anders gaan liggen.

4. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

ik trok op het ook vaak 1 been op maar dat ligt nu sinds een week of 2 niet lekker meer. krijg er een harde buik van. dus nu alleen nog maar op linker en rechterzij.

5. mayby

mayby Actief lid

23 jul 2008
    201
    0
    0
    rotterdam
    Het doet niet echt zeer maar het voelt ook niet zoals eerst!.,
    Was namelijk bang dat de baby eronder zou lijden, heb nu wel trouwens als ik op mijn zij lig snachts en word wakker dat de baby alsware helemaal tegen mijn buikwand aanligt en dan kan ik mooi zien hoe me baby slaapt want je ziet precies die vorm thanks voor de antwoorden gr

6. Rooos

Rooos Actief lid

20 mrt 2008
    149
    0
    0
    Vries
    Ook ik lig op mijn buik met één been opgetrokken. Onder dat been heb ik een extra kussen liggen, zodat er iets meer ruimte ontstaat. Ligt nog altijd heerlijk.

7. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ja irritant he! Ik ben ook een rasechte buikslaper, ik slaap gewoon NIET goed als ik op mijn rug of zei moet liggen. Ik slaap veel later, onrustiger en veel minder diep. Ik word dus ook doodmoe wakker elke ochtend. Ik deed het af en toe nog wel, maar mijn buik is nu zo groot dat het echt niet meer gaat. Dat wordt nog wel even geduld hebben!

8. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier ook een buikslaper hoor ik slaap nu nog steeds op me buik en ik hoop dat nog heel lang kan doen

9. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik sliep bij mn eerste tot 25wk op mn buik, bij de tweede tot 34 weken en nu ook nog met 13wk.
    Kan geen kwaad.

10. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Mmm... Ik ben ook een buikslaper, maar ik werd elke ochtend wakker met buikpijn. Het leek wel alsof mijn blaas helemaal geirriteerd was doordat het kind ertegen aan gedrukt lag. Ik heb het maar opgegeven. Nu slaap ik wel minder goed, maar ja, die pijn was ook niet lekker.

Ben dus wel een beetje jaloers op jullie. Misschien moet ik het maar weer eens proberen...

11. mayby

mayby Actief lid

23 jul 2008
    201
    0
    0
    rotterdam
    ja inderdaad ik slaap heel laat heb het ontzettend warm, gisteravond had mijn kindje zich zo in mijn buik gelegd dat het leek alsof ie niet verder naar voren kon protesteren zeker liefs

12. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Als ik me ook maar richting buik beweeg krijg ik er echt van langs van de baby. Ja, dan laat ik het maar. Het doet ook pijn trouwens, maar ik heb ook wel echt een dikke buik hoor!

13. mayby

mayby Actief lid

23 jul 2008
    201
    0
    0
    rotterdam
    tja ik ben ong 18 weken en vind t niet echt fijn om op me buik te liggen terwijl ik zo altijd lag dus beetje moeite met slapn nu! maar ja alles voor de kleine he liefs

14. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik heb tot aan de bevalling toe op m'n buik geslapen. Milan heeft er niks aan over gehouden hoor ;).

15. mayby

mayby Actief lid

23 jul 2008
    201
    0
    0
    rotterdam
    haha het is gewoon voor me gevoel beer als ik het niet doe liefs
    (geloof ook niet dat je baby er echt last van heeft)

16. Niet meer actief

Tjeee dat jullie dat nog kunnen, op de buik slapen! Ik ben sowieso geen buikslaper, maar dat het nog lukt met zo;n buik wist ik niet :)

Ik krijg het overigens wel sneller benauwd op mijn rug... maar merk nog wel dat ik vaak wakker word op mijn rug

17. Jacobien

Jacobien Actief lid

8 apr 2008
    378
    0
    0
    Sinds een paar dagen ligt het niet meer lekker op mijn buik. Ik heb het dus tot 37 weken volgehouden!

18. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik kan niet op mn rug liggen, dan krijg ik het idd ook benauwd, komt doordat de baarmoeder op je bloedvat drukt.
    Toen ik niet meer op mn buik kon liggen lag ik met mn borst wel tegen t matras maar mn buik zeg maar gedraaid naar de zijkant en met 1 been omhoog :)

Deel Deze Pagina