sorry meid ik zie niks. Ik had het ook van de week op laatst dacht ik dat ik gek werd maar hij was echt omo wit bij mij. Ik hoop voor je dat ie toch nog posi wordt.
ik zie ook niets...misschien iets dichterbij fotograveren? heb je ook een bloemetje op je camera? daarmee fotograveert ie nog scherper..
Ik zie wel wat tussen de puntjes, maar daar hoort het streepje niet te staan dus ik denk niet dat dit een posi test is Ik hoop dat hij snel wel posi word!
daar waar de puntjes staan hoort geen streepje te staan die moet toch iets meer naar rechts staan hoor helaas heeft je man gelijk
Ik denk ook dat ie negatief heeft. En de tweede streep moet volgens mij inderdaad iets meer naar rechts komen....
Ik snap er gewoon geen drol meer van. ben nog steeds niet ongesteld, dit is inmiddels dag 36!! WAAROM word ik niet gewoon ongesteld als ik dan niet zwanger ben, en waarom waren mn borsten vorige week opgezwollen en was ik misselijk.....
kan ook een griepje zijn... en heel knullig: je lichaam kan je helaas flink voor de gek houden. hoop toch voor je dat je snel duidelijkheid hebt, weet hoe rottig dat is probeer anders over paar dagen nog een keer te testen. succes!
Ik ben aan de pil en voelde me net zo als in elke andere "non-pil" cyclus. Inclusief druk rondom eisprong en misselijk en zelf 2 dagen overtijd. Dus ik wil maar zeggen dat je je geen zorgen moet maken want je lichaam doet soms rare dingen. Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt.
met de pil heb je geen eisprong... maar overtijd ben ik wel vaker met de pil. dag of 4 later is normaal als het maar komt
Ik heb nooit geweten dat je ondaks de pil alsnog te laat ongesteld kan worden. Nooit gehad.. Maar voor alles zal wel een eerste keer zijn zeker?
misschien wordt de test alsnog positief meid..ik teste pas na 9 dagen overtijd positief...nu had ik waarschijnlijk erg laat mijn ei, ik deed nooit ovutesten ofzo dus ik weet het niet.. Maar geen ongi si toch ook nog goed?