Symptomen voor nod

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tilleke, 1 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tilleke

Tilleke Actief lid

9 mrt 2014
    379
    0
    16
    #1 Tilleke, 1 mei 2016
    Laatst bewerkt: 1 mei 2016
    Hey meiden.
    Adhv ovulatietesten heb ik zaterdag/zondag mijn eisprong gehad. Vrijdag avond ook erge ovulatiepijn.
    Sindsdien zo nu een dan wat krampjes en soms gevoelige onderrug. Gisteren ook een paar felle steken bij mijn liezen paar seconden uit het niks en daarna niet meer Ook heb ik sindsdien met momenten last van wat meer witte afscheiding en merk ik sinds gisteren op dat ik wat meer last van pukkeltjes in mijn gezicht heb en het aan de zijkant van vooral mijn rechter borst (kant van oksels) stuwend gevoel/pijnlijk is. Ook wat gevoelige tepels.
    Ik zit nu zo'n 6 dagen voor mijn nod. Zou dit wat kunnen betekenen en nu al eventuele symptomen kunnen hebben?
    Ik kan het bij mijn eerste zwangerschap ook niet zo goed meer herinneren.
    Dit is ook pas de eerste ronde na het stoppen met de pil dus denk soms ook dat het vast niet zo zou zijn..

Wie herkent dit en ws zwanger? :)

2. Rebelleflower

Rebelleflower Fanatiek lid

26 sep 2015
    1.256
    2
    38
    Vrouw
    Doordat de hormonen van de pil je lijf los laten kan je ook heel heel klachten krijgen..
    Dus het zegt helaas helemaal niets.
    En veel symptomen die je opnoemt had ik z'n beetje elke maand na m'n eisprong.. Ook zonder zwanger te zijn dus.

3. Tilleke

Tilleke Actief lid

9 mrt 2014
    379
    0
    16
    Bedankt voor je reactie!
    Klopt inderdaad. Al kan ik me herinneren dat ik de vorige keer ook niet echt last had van het ontpillen en de symptomen. Vooral van mijn borsten.
    Echt een stuwend gevoel dat ik nooit heb gehad met mijn cyclus.
    Heb nu ook maar een maand of 10 weer de pil geslikt na mijn zwangerschap. Nog een weekje geduld..

4. Tilleke

Tilleke Actief lid

9 mrt 2014
    379
    0
    16
    Andere meiden die dit herkennen? :)

5. jeske160789

jeske160789 Bekend lid

9 sep 2015
    553
    72
    28
    Voor mijn zwangerschap had ik last van witte afscheiding en last zijkant borsten.. normaal zijn alleen me tepels gevoelig rond nod..

Ik zal voor je duimen

6. wens09

wens09 Fanatiek lid

1 dec 2013
    1.028
    224
    63
    Lastig he al die symptomen? Ik ben er nu een maand of vier op aan t letten en voel zo veel meer dan al die maanden ervoor. Echt bizar! Heb voor m'n gevoel bijna alles wel langs zien komen bijna. Ook dingen die ik daar voor nooit gemerkt heb. Misselijkheid, super zere borsten, steekjes en krampjes you name it. Ik denk dat t zowel bij menstruatie als bij zwangerschap kan horen allemaal. Hormonen zijn monsters haha!

Hoop voor jou dat t raak is!! Mij helpt t om t bij te houden in een app zodat ik t jan teruglezen als ik weer denk iets te voelen :)

7. Tilleke

Tilleke Actief lid

9 mrt 2014
    379
    0
    16
    Nou inderdaad je lichaam soms..
    Ik hou het nu ook bij elke dag in een app zodat ik precies alles terug kan zien en lezen. Ik herinner me ook de pijn aan mijn borst niet voorheen en bij vorige zwangerschap. Ook de witte vloed die aan blijft houden zo dik zeg maar en dat het in je broekje zit. Vandaag doet mijn borst minder zeer maar voel ik wel als ik er op druk. Laten we het hopen..ook voor jullie meiden!!

8. Kecil

Kecil Lid

10 jan 2016
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo!

Moeilijk he dat wachten! Ik heb als het goed is afgelopen zaterdag mijn eisprong gehad en ben ik dus nu 2 dpo. Alleen is mijn lichaam een beetje in de war. Ik ben namelijk deze maand al 3 keer ongesteld geweest. 16 april was mijn eerste en heeft netjes 5 dagen geduurd. Daarna was ik geloof ik 2 dagen schoon en kwam er weer wat. Nu ben ik afgelopen zaterdag op mijn eisprongdag ineens weer ongie geworden, maar heel lichtjes en was vooral oud bloed.

Verder voel ik af en toe wat steekjes in mijn borsten en zag ik gister opeens een minuutje sterretjes toen ik ging zitten. Zaterdag en zondag heb ik ook verschrikkelijke hoofdpijn gehad.

Ik vind het allemaal maar vreemd, want het lijkt mij nog erg vroeg voor symptomen en ook weet ik dus niet of ik idd wel echt een eisprong heb gehad, omdat ik al voor de derde keer deze maand ongie ben.

9. Menn25

Menn25 Actief lid

27 feb 2016
    235
    20
    18
    Dag dames,

Ik heb volgens mijn app rond de 22e mijn eisprong gehad. Nu kan je niet helemaal een app vertrouwen, maar had toen ook hele gevoelige borsten en mijn maag was flink aan het rommelen.

Nu heb ik ook wel eens symtonen, zoals steken in de borst of recht onderin mijn buik.
    Ook heb ik al vanaf vorige week het gevoel dat mijn menstruatie op komt, terwijl ik het zaterdag pas moet worden. Nu ben ik volgens mij ook wel een beetje bang dat ik ongesteld wordt en mij verbeeld.

Het is allemaal erg spannend en ons lichaam kan ons flink voor de gek houden..

Hopelijk hebben we allemaal een positieve test :D

10. Tilleke

Tilleke Actief lid

9 mrt 2014
    379
    0
    16
    #10 Tilleke, 2 mei 2016
    Laatst bewerkt: 2 mei 2016
    Spannend! dan zitten we dicht bij elkaar want ik denk ook zaterdag of zondag.. Nouja hoop eigenlijk van niet😉.
    Kecil misschien wat dat bloed wel van de eisprong zelf? Dat je misschien wat bloed verloor (spotting)
    Komt namelijk wel eens voor!

Ik ben sinds gisteren ook verkouden en nu ook echt wat grieperig bah. Sommige zeggen dat het ook met eventuele innesteling te maken kan hebben...zou dat kunnen?

11. Menn25

Menn25 Actief lid

27 feb 2016
    235
    20
    18
    Ik zie vaak in series dat mensen zich niet lekker voelen en zwanger blijken te zijn.. dus wie weet haha.

Het is inderdaad heel spannend, ik moet echt afleiding zoeken!! En hoop ook echt niet ongesteld te worden.

12. Sarahhhh

Sarahhhh Niet meer actief

Ik heb hele zere tepels juist ik kan ze niet eens aanraken. Me borsten zelf zijn gespannen maar doen geen pijn. Me tepels zijn donkerder en groter lijkt wel. Ik zit nog wel 12 dagen voor nod dus t duurt nog wel een tijdje

13. sumer93

sumer93 Bekend lid

17 jun 2015
    690
    300
    63
    NULL
    NULL
    Ik had juist deze maand 0,0 symptomen na m'n eisprong. Terwijl ik er normaal heeeel veel had haha. Lichaam kan je helaas goed voor de gek houden.

Achteraf gezien heb ik een symptoom niet bewust mee gemaakt/gekoppeld aan mogelijke zwangerschap en dat was een korte steek in m'n lies op 8 dpo.

Op 9 dpo had ik eerste Tuur test in handen 😊

14. Menn25

Menn25 Actief lid

27 feb 2016
    235
    20
    18
    12 dagen voor mijn nod had ik ook last van mijn borsten. Dit heb ik meestal omdat ik dan een eisprong krijg of heb gehad. Flink klussen dus!! ;)

15. Sarahhhh

Gahah heb 1 mei s ochtends al geklust :)maar vriendlief is ziek nu:( dus misschien morge als ie wat beterder is

16. Menn25

Menn25 Actief lid

27 feb 2016
    235
    20
    18
    Zaad van een man kan 3 tot 5 dagen in een vrouwelijke lichaam blijven leven. Dus daar hoef je je geen zorgen om te maken.

Als je morgen kan klussen, is het prima!
    Is niet fijn om te klussen als je ziek bent :p

17. Sarahhhh

Jaa dat klopt hahah ik maak me ook niet al te veel zorgen. En nee dat is niet fijn om te doen als je ziek bent.

18. Love2Live

Love2Live Fanatiek lid

18 okt 2013
    1.786
    722
    113
    Ik heb behalve vermoeiheid nog geen noemenswaardige zwangerschapssymptomen. Op 9 Dpo voelde ik bij het opstaan wel steken in mijn baarmoeder. Mss was dat de innesteling.

19. Menn25

Menn25 Actief lid

27 feb 2016
    235
    20
    18
    Ik heb ook nog geen symtonen, wordt er wel wat onzeker van.
    Maar ik zeg steeds tegen me zelf dat ik vaak genoeg lees, dat veel vrouwen het in hun 6e week pas hebben.

Dus houden we de moed erin 🖒😃

20. Sarahhhh

Vandaag konden we t helaas niet gezellig maken.. Vriend voelde zich nog steeds niet lekker.. Nu maar hope dat we genoeg hebben gedaaan zodat t raak is. Ik heb wel 2 dagen en 1 dag voor de eisprong seks gehad :) dus dat maakt de kans al groter

Deel Deze Pagina