hoi meiden nou net weer getest op advies en digitale gaf een foutmelding en dit was mijn laatste test die ik in huis had en het testje zelf had 2 strepen een een beetje vaag maar wel duidelijk en die andere super duidelijk wat denken jullie bedankt he groetjes diana
Ik zou ook ff een nieuwe test gaan halen als ik jou was. En omdat ie een foutmelding gaf is de kans aanwezig dat hij dan gewoon positief aangeeft.
Helaas ook ik heb twee keer negatief getest met een digitale, terwijl er wel twee streepjes stonden. Even een nieuwe test halen!!! Liefs
ga ik zo doen maar wel stom hoor van die test 2 strepen geven en niet zwanger zijn vraag me toch af waar die 2 strepen voor dienen liefs
Ben benieuwd diana!!!!!! Liefs ps: mijn berichtje van net kan een beetje onduidelijk zijn, maar ik heb de test vorige maand gedaan. Nu weet ik nog niet of ik zwanger ben zie banner
de staafjes zeggen niet over een evtuele zwangerschap. Ik test altijd met CB digitaal en altijd geeft et teststaafje 2 streepjes aan. Deze wijzen dus niet op een zwangerschap. Maar wie weet, ik zou een nieuwe test kopen. Groetjes Mona