Lieve dames... Tijd om.weer even van mij af te schrijven...... Mijn cyclus wisselt in duur...... Na het stoppen met de pil schommelde het van 36, naar 30 en naar 35. Toen kwam er een uitschieter van 49... Ik besloot ovulatietesten te gebruiken.... op 10 mei (cd25) had ik mijn LH piek gevonden.... we hebben erg ons best gedaan die week! De verwachting was dat ik omstreeks 24 mei mijn menstruatie zou zien verschijnen, maar dat gebeurde niet. Ik maar wachten en wachten en op een gegeven moment ben ik gaan testen: wit, wit en nog eens wit. Tot afgelopen zondag (cd53).... ik had een lichte streep.... helemaal blij natuurlijk.....zou het zo zijn???? Volgende dag weer getest en weer een streepje zichtbaar. Deze keer was het streepje wat lichter..... daarna leken de testen alleen maar wit, terwijl ik zo hoopte dat ze zouden oplopen. Nu zit ik op cd57..... onzeker en bang dat het toch niet gelukt is..... geen sporen van een naderende menstruatie..... geen positieve test..... Wie heeft tzelfde meegemaakt en was toch zwanger?? klein detail.... ik heb sinds vorige week donderdag een heftige blaasonsteking en sinds zondagavond ben ik aan een antibiotica (ook geschikt tijdens een zwangerschap)... misschien heeft dat effect op de hcg waardes in de urine??
Nee de medicatie heeft geen invloed op hcg waardes. Het zou kunnen dat de test heeft gereageerd op je eisprong en dat die dus veeeeel later is geweest. Helaas doen zw testen dan regelmatig (zoek maar eens op dit forum). Een positieve ovutest is helaas geen garantie dat het eitje ook springt helaas. Ik zou even afwachten of je over 10 dagen ongesteld gaat worden.
Kan dat? Dat mijn eitje sinds de LHpiek er dan 28 dagen over heeft gedaan om te springen.. dat het iets later springt, dan begrijp ik wel, maar een maand later?? Wow! Pff.. zou wel een mooie domper zijn, als ik niet zwanger ben, maar dat het mijn eisprong was.. !
deze maand is mijn cyclus ook van slag. Alles wees op een eisprong, ovu testen en afscheiding. Maar door dat ik temp weet ik dat hij niet gesprongen is.. Balen hopelijk snel een gesprongen ei. En voor jou een positieve test! Altijd blijven klussen
Wat de meiden zeggen, je kan ook een menstruatie overgeslagen hebben. Kan horen bij het "ontpillen ".
Of misschien ben je heel pril zwanger geweest, maar is het bij de innesteling of dergelijke misgelopen?
Wat een gedoe allemaal toch met onze lichamen! Pffff.... Maar.. het kan ook zooo mooi zijn! Klussen staat even op pauze... i.v.m. een blaasonsteking die vorige week begon! Het moet echt helemaal weg zijn, want ik ben sowieso wat gevoelig voor blaasonsteking na seks... dus... oppassen geblazen!
En... ik heb inderdaad al jullie senario's al wel gelezen op verschillende informatiesites en fora... maar....... wat moet ik doen nu volgens jullie? Afwachten of naar de huisarts volgende week of..?
Ik weet het MusleMe... een andere mogelijkheid is er ook niet echt....maar dat wachten is erg frustrerend... zeker nu ik op dag 59 (geloof ik) zit.....