hey meis , ten eerste van harte gefeliciteerd met je nieuwe zwangerschap! ik was even je verhaal aan het lezen , en ik heb in februari bijna hetzelfde meegemaakt , ik had ook posi getest en kreeg daarna een bloeding daarna nog 3 weken lang een positieve test gehad. toen ik een echo kreeg werd mijn angst bevestigd<-- er was geen vruchtje meer ik moest die zelfde dag nog eens testen en hij zou negatief moeten zijn....maar hij was VET posi! om een lang verhaal kort te maken: ik was ook meteen weer opnieuw zwanger. ben blij dat ik niet de enigste ben met zo'n raar verhaal hihi, succes met de echo! denk dat je dan wel een mooi vruchtje te zien krijgt groetjes van Ramona
oh dat is toevallig fijn om te lezen dat het toch kan, ik vond het wel vreemd dat bij zon vroege miskraam toch de testen zolang positief blijven, je leest overal bloed wel hcg weg nou bij mij niet..... hij werd wel 2 weken na het bloeden steeds hoger. ik was er van overtuigd dat ik opnieuw zwanger was aangezien ik mijn eisprong gevoeld had, en die heb ik al 7 dagen na de eerste dag van mijn menstruatie, ik teste dan ook de maand van de mk een week voor nod posititief.. bedank voor je reactie dat geeft weer hoop... groetjes Tonie
ff updat hier: 2 weken geleden hartje zien kloppen, maar afgelopen maandag weer echo gehad en het zag er slecht uit. op de echo was alleen maar rommel te zien en een vruchtzak van 12 weken met klein vruchtje er in. Gister Curretage gehad, eerst nog pillen gekregen in het ziekenhuis om het op te wekken, maar er gebeurde niets, toen door voor curretage, die ik heb laten doen zonder narcose of ruggenprik, terwijl de baarmoeder nog geheel dicht zat, in het ziekenhuis verklaarde iedereen me voor gek, het was te pijnlijk om het zonder te doen, maar ik wilde geen narcose, het was even pijnlijk maar de ingreep duurt zo kort dat dat zo weer over was. Groetjes Tonie