Hey Booboo, Ik heb echt precies hetzelfde als jou! Ik ben nu 8 dagen overtijd en krijg steeds alleen maar negatieve testen. Ik heb het echt helemaal gehad! In het begin was ik er nog rustig onder, maar nu, naar 8 dagen trek ik het niet meer hoor! Morgen ga ik de dokter bellen en vragen om een bloedtest, want ik wil duidelijkheid! Ik heb totaal geen symptomen van dat ik ongesteld moet worden ofzo, normaal heb ik veel hoofdpijn dan en bepaalde krampen in mijn buik. Ik heb geen last van borsten ofzo, als de meeste die overtijd zijn, maar alleen een raar gevoel onder in mijn buik en heel veel last van witvloed. Paar dagen geleden beetje roze, maar dat was eenmalig. Vandaag heel de dag het idee gehad dat ik ongi ging worden omdat ik van onder een heel erge druk voelde en de afscheiding rook naar bloed (sorry voor de details ), maar ben het niet geworden, dus snap er niks meer van hoor! Heb nog steeds rare krampjes in mijn buik. Ik hoop natuurlijk nog steeds dat ik zwanger ben, maar het lijkt me steeds onwerkelijker als het zo lang duurt? Er moeten nu toch echt wel genoeg hormonen in mijn lijf zitten voor een positieve test, toch? Ik hoorde van iemand dat ze pas na 3 weken een positieve test had! Dat is afzien! Al geeft het me nu wel een beetje hoop. Heb jij symptomen? Groetjes, Linda.
hey, ik heb wel symptomen, ik heb ook altijd hoofdpijn en krampen als ik ongesteld moet worden nu niks, alleen ook veel witvloed, en toch wel gevoelige borsten nog en dat rare gevoel heb ik dus ook dat het een beetje trekt in mijn buik, vooral als ik hoest en zit, ik heb mezelf voorgenomen dat ik woensdag of donderdag ga testen en als ik er dan nog niks uitkomt en niet ongesteld ben dat ik dan de dokter bel. Ik begin op een of andere manier ook de hoop te verlieze en t lijkt idd onwerkelijker.. groetjes booboo
Ik moet je helaas mededelen dat ik ongesteld ben geworden! Ik ben niet verdrietig, maar wel heel teleurgesteld en boos! Waarom is nu heel mijn cyclus in de war? Onzin allemaal! Maar ook ben ik opgelucht, die onzekerheid was echt verschrikkelijk! Ik vind het echt vreselijk om weer een hele maand te moeten wachten, dat duurt eeuwen! Maar ik zal wel moeten en ga gewoon proberen er niet teveel aan te denken. Ik hoop voor jou echt dat je WEL zwanger bent! Veel sterkte! Groetjes, Linda
Het klinkt allemaal heel herkenbaar... Ik had precies hetzelfde en had ook echt het idee dat de test gewoon positief moest zijn, maar helaas... Nu op naar de volgende ronde! Positief blijven lijkt me ook belangrijk... Succes allemaal! ben benieuwd hoe het afloopt! Groetjes
maar wel jammer joh! is idd jammer maar goed wel weer duidelijkheid he?succes in de volgende ronde! Nou ik ben nog steeds niet ongesteld, en toen ik vanmorgen uit de douche kwam schrok ik me n hoedje zeg, mijn tepels zijn ineens een stuk groter moest echt even denken van: zie ik dit nou goed? Nu weet ik het bijna zeker, maar ik wil écht geen teleurrstelling dus vrijdag ga ik testen dan ben ik 10 dagen over tijd....
Hoihoi, Een vrouw kan heel erg last hebben van haar hormonen, of dit nou een menstruatie of zwangerschap is. Als je ongesteld moet worden, kun je ontzettend veel symptomen krijgen, die heel sterk lijken op de zwangerschapssymptomen. Daarom adviseer ik je om toch even niet te veel te denken aan een mogelijke zwangerschap. Blijf even nuchter, totdat je een test hebt gedaan. Het is namelijk een hele teleurstelling als t blijkt dat je niet zwanger bent, want dan heb je je voor niets zo verheugd. Begrijp me niet verkeerd hoor, ik heb het zelf vaak genoeg meegemaakt. Op momenten dat je bepaalde symptomen hebt, wil je natuurlijk graag horen dat het inderdaad zwangerschapssymptomen zijn. Dat is misschien wel het geval bij jou nu, maar ik adviseer je toch om even niet te vroeg te juichen, maar eerst af te wachten op de test. Ik hoop natuurlijk voor jou dat je hartstikke zwanger bent! Groetjes
Help me! en nu 8 dagen overtijd en test was negatief vandaag(kon me niet meer inhouden na 6 dagen), hoe kan dit nou? kan ik hierna nog positief testen?toen straks heel hard gefietst van mn werk af en toen ik afstapte viel ik bijna flauw, tis dak iets kon vastpakken, nog nooit gehad... Vind dit wel heel vaag hoor dit zijn mijn klachten: - Ontzettende pijnlijke borsten - nog steeds veel witvloed - moe, vooral vanaf 4 uur - nog steeds geen ongi - tepels zijn een stuk groter(ook voor t eerst) - steekjes in mijn onderbuik Wat kan ik nou doen, moet ik dan nog 1 week afwachten en kan het zijn dat ik dan toch wel zwanger ben?, hoor graag van jullie!?
ben bang dak word afgescheept, tenminste is dat niet pas na een aantal weken ofzo of bepaal je dat zelf?
bellen kan toch geen kwaad hij kan je meer vertellen Ik dnek hues wel dat je je bloed kan laten testen. Noem gewoon je kwalen op en zeg ook dat je bezig bent met zwanger worden maar dat je test nega was. MIsschien ben je nu zo gestresst dat je het tegen houdt en dan heb je wel zekerheid.
Als je het niet aangeeft is het zeker nee. Misschien vindt de HA het nog te vroeg maar ik zou het gewoon eens vragen. Succes!
haiiii allemaal ik ben 11 dagen over tijd en al 6 testen gedaan en allemaal negatief en nog steeds niet ongi HA zei dat ik moest w8en dus ik heb zelf het ZKH gebeld en heb een afspraak me de ferlitiarts of hoe je het ook schrijft dus ja ik wet het ook niet meer en ze sturen mij niet door om bloed te testen ik moet maar afwachten want ik ben nog jong en me hormonenspiegel kan schommelen terwijl ik al 8 jaar zoalng ik ongi ben altijd normale cyvlus heb ghad ook na dat ik vorig jaar ben getopt met de pil altijd een nette cyclus van 28 dagen dus ik weet het ook niet meer... liefs,