Ik ging een keer bij een vriendin eten. We zaten met 7 personen aan tafel en iedereen zat achteraf bomvol terwijl ik zelf het liefste naar huis wilde rennen om daar in de koelkast te duiken..hihi En dan had ik nog het meest gegeten van iedereen ook!
Hahaha, wij hebben ook steeds dezelfde discussie. Ik heb echt nog honger als ik niet twee volle borden leegeet... (En dan val ik nog steeds af ook, het is niet eerlijk...)
Er stond op het pakje dat er 300 kCal per portie inzaten, dus ik heb 600 kCal op. In een lijstje zag ik staan dat ik met mijn leeftijd per dag 2000 kCal mag. Ik zit er dus denk ik inclusief avondeten wel goed mee, hoor.
Dan ben ik zeker een vreetzak! Als 't zou moeten zou ik iets voor 4 personen op eten! Mijn vriend en ik hebben daar met z'n 2en ook nooit genoeg aan.
Net als die Enchillada's. Daar staat op 4 tot 5 personen, en dan zitten er 9 van die kleine pannekoekjes in. Dat eten wij met zijn drieën (als er een vriendin komt eten).
Hier precies hetzelfde hoor! Ik koop ook meestal 2 zakjes als we met het hele gezin eten want aan 1 heb ik echt niet genoeg...
Ja, echt wel genoeg aan met zijn tweeen: eerst soepje vooraf, met stokbroodje dan een lekkere salade erbij kaasplankje ofzo erna? Ik geloof wel dat het de bedoeling is dat je er salade naast doet, maar zelfs dan blijft het een muizenhapje. Ik kan trouwens wel een familiemaaltijd voor 5 maken hoor, ik gooi er gewoon drie keer zo veel van alles in en nog wat extra groenten, en mais. en dan kom je een heel eind!