Ben ik nou zo dom?

Discussie in 'De lounge' gestart door Essenhout, 18 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

hey, je vraagt wel zelf om de meningen van anderen he. Als je graag alleen je verhaal kwijt wil, denk ik sowieso dat je hier op glad ijs bent. Zoveel mensen, zoveel meningen, die kunnen wel eens heel anders zijn dan jij graag zou willen.

2. Essenhout

Essenhout Niet meer actief

Dat weet ik wel, maar ze zegt dat ik me OVERAL in meng en dat is helemaal niet zo. Ze had het ook wat anders kunnen brengen denk ik.
    Ik reageer straks meer, ben nu eten aan t koken.

3. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Ok, klopt. Het staat er wat vervelend. Gelijk heb je!
    ik denk dat hij het gewoon niet prettig vindt dat jij verteld wat hij moet doen.
    Hij heeft de kans iets goed te maken met een vriend. Dat is toch fijn?

Misschien heeft hij er wel veel meer last van dat hij niet voor zichzelf opkomt.

Over dat neerslaan, hoef je niet te pikken. En hij ook niet trouwens. Dat is wel zo laag!!!

4. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Oh nou ik vind dat je er best wat van mag zeggen, maar hij bepaalt wat hij ermee doet. Als die vriend zo blijf doorgaan komt jouw vriend er vanzelf wel achter dat het een waardeloze vent is.

Maar je mag best zeggen hoe jij erover denkt hoor, dat doe ik bij mijn man ook. Daar is in mijn ogen niets mis mee. En in het geval dat jij beschrijft zou ik er zeker wat van gezegd hebben. Soms is het goed om zoiets te zeggen, het kan jouw vriend z'n ogen ook openen.

Trouwens die vriend is te ver gegaan met die opmerking over slaan ofzo. Dat jouw vriend daar niets van zegt verbaasd me!

5. Essenhout

Hij zegt daar idd niks over. Als ik vraag waarom niet, dan zegt hij : het is een jongen met gebruiksaanwijzing, daar moet je je niks van aantrekken, ik heb geen zin in ruzie.
    En daar doe ik het dan maar mee. Om hier in huis ook geen ruzie te veroorzaken, maar ik spreek hem zelf wel aan. Mijn vriend niet. En juist omdat die jongen weet dat mijn vriend zo makkelijk is, flikt hij het steeds bij hem. Ik vind het echt bijna zielig voor mijn vriend, maar heb hem gister ook gezegd wie niet horen wilt moet maar voelen.
    Dat hij opeens zei misschien moeten we er maar mee kappen, ben ik wel van geschrokken. Heb hem dit ook gezegd. Heb ook gezegd, als hij dit nog zomaar zegt om een reden van niets (normaal is er niks aan de hand tussen ons) dat ik dan mijn spullen pak en vertrek.
    Hij had eigenlijk al verwacht dat ik weg zou zijn zei hij.. Naja. Eind goed, al goed.
    Hij heeft beloofd mijn mening te accepteren, maar gaf wel aan dat hij moeite heeft om dat te doen. Hij kan er niet tegen als mensen anders denken dan hij doet. Nja, dat lijkt me niet meer dan logisch maargoed. :)

Dankjullie iig. :)

6. Chickiedenise

Chickiedenise Niet meer actief

Ik kan me wel voorstellen hoe het is voor jou, ik zou het ook niet leuk vinden als mijn vriend vrienden had die heel lang niks laten horen en alleen bellen als ze hem nodig hebben. En als het een tijdje goed gaat, ze hem alleen maar gebruiken.
    Zulke vrienden wilt toch niemand..
    Ik vind dat je gewoon je mening moet kunnen zeggen hoor tegen je vriend, misschien dat na een tijdje zijn ogen open gaan...

7. Essenhout

Iemand die me snapt, haha!
    Ik vind het idd niet leuk om aan te zien, maar goed. Als hij het zelf niet wilt zien, kan ik er verder ook niks meer aan doen. Hoop dat zijn ogen wel open gaan na een tijdje.

8. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Ik snap je heel goed hoor! Je wilt toch een man geen blaag :)
    Als jou iets aangedaan wordt wil ook dat hij het voor je opneemt!
    Mijn ex was ook zo, liet ook erg over zich heen lopen.... Heb het hem toen duidelijk uitgelegd hoe hij behandeld werd op dat moment... toen ging er een lampje branden (voorval ook met een 'vriend') en heeft hij die jongen na een paar uur terug gebeld en verteld hoe het zat!!

Als je het hem rustig uitlegd zonder boos te worden... helpt dat niet? Hij is ook niet zo dom lijkt me dat ie het niet snapt?!
    Hij moet inderdaad leren voor zich zelf op te komen!

9. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Ik denk dat hij kwaad wordt omdat je gelijk hebt ;)

Geloof me, ik heb dat ook al eens een keer tegen mijn man gezegd. Hij zei ook, dat hij dat zelf wel kon regelen. Het is vaak lastig om '' nee '' te zeggen. ;) Hij bepaald zelf de definitie van vriendschap...
    Daarin gaf ik hem ook wel gelijk!!
    Maar goed, ook snap ik jou bedoeling wel. en als je dan ook nog wordt afgeblaft is dat niet fijn! :(

Mijn man springt ook heel snel voor een ander, en hier blijf ik ook wel eens achter. Gelukkig kan ik dat ook bij hem doen. Wanneer ik alá minute iets wil ondernemen, vindt hij dat goed. We hebben samen twee kinderen, dus spontaan weg=overleg :)

Succes ermee!

Deel Deze Pagina