Ben ik nou zo erg?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Loesje78, 18 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loesje78

Loesje78 Actief lid

28 okt 2014
    396
    0
    0
    Misschien niet helemaal goed geplaatst , maar ik ben even zoooo boos. dat ik het toch even van me af moet schrijven voor ik vl de volle laag geef. (A)

Wij zijn al 2 jr bezig.. Na 3 miskramen is het dan eindelijk zover.

Ik ben 13 weken en de combinatietest uitslag vandaag gehad. ALLES IS GOED !! Jeej.

Ik hoor al 2 jaar met veel moeite alle zwangerschaps verhalen aan..en geloof me het zijn er veel.

Schoonzusje 2 baby;'s , samen met haar zus beste vriendin en uurvrouw. andere schoonzus 1 en nu zwanger., ook samen met haar schoonzus, twee vriendinnen,Op verjaardagen gaat het over neits ander... en los van de oma's altijd de enige niet zwaner.

Mijn beste vriendin, collega en buren aan twee kanten ook.

Ik hoor dus eigenlijk niets anders =)

Maar nu is het mijn beurt dacht ik... Keek echt uit naar dit moment!!

Maar contact met familie is helaas verbroken.

Ben verhuisd dus buren ook weg haha.

De enige bij wie ik het leuke nieuws kwijt kan en dus een blije reactie zou moeten kwrijgen zijn mijn beste vriendin en een andere vriendin/collega en mn dochtertje.

Mijn vriendin heeft alleen ook eenkinderwens en is het ook zat zegmaar. Nu wil dr vriend er niet aan...en ze heeft een goedaardiger tumor die gaat groeien misschien doo hormonen..weghalen is geen optie. te gevaarlijk.

De collega...was ook bezig maar haar vriend heeft haar twee dagen geleden gedumpt... helemaal kapot van.

Daar gaat mijn leuke nieuws vertellen.

begrijp me niet verkeerd hoor ik vind het heeeel erg voor ze...en kan ze het niet aandoen om t nu te vertellen. reactie zou ook niet leuk zijn.

Dus ik vol verwachting blij dat ik het eindelijk mijndchtertje kan vertellen.

Maar ze was spelen en daarna kerstdinner. komt ze thuis....

met oorontsteking...janken!!!! heeeeel zielig..arm kind...

Maar iets in mij is zoooooo boos...al die tijd heb ik blij gedaan mee gedaan met de zwangerschaps dingen..

Ik wil dat ook nu eens...

Ik voel me er ook wel schuldig over... want die andere dingen van hun zijn erger...

maar ik weet nou niet of t logisch is , mn hormonen zijn..of gewoon schandalig....

sorry voor t lange verhaal haha

2. Moli

Moli Niet meer actief

nee hoor je bent niet erg! jij hebt iedereen elke keer bij gestaan en nu is het jouw beurd en staat er niemand te juichen.
    Ik denk dat je het toch de mensen moet/kunt vertellen.

3. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ten eerste PROFICIAT!!!

Ten tweede, ik snap je frustratie wel hoor, je wilt het zo graag met iemand delen maar dat gaat nu dus helaas niet :(
    Dat heeft heus niet alleen met je hormonen te maken.

Maar zou je vriend niet de volle laag geven want die kan er ook niks aan doen.

4. Loesje78

Loesje78 Actief lid

28 okt 2014
    396
    0
    0

Dat weet ik...maar het zit me zo dwars...daarom ook maar ff hier getypt haha.:)

5. Lindsey89

Lindsey89 Bekend lid

30 sep 2012
    559
    101
    43
    Ik snap je frustratie heel goed!!
    Ik zou hetzelfde gedacht hebben..
    Hoe dan ook: Gefeliciteerd, geniet er van!

6. IJsthee

IJsthee Bekend lid

23 feb 2014
    711
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd!! En ja daar zou ik ook van balen als het dan eindelijk zover is. Ik zou zeggen ga het dubbel zo hard vieren met je gezinnetje en laat niets je blijdschap in de weg staan!

7. olgademuurbloem

olgademuurbloem Actief lid

3 apr 2014
    163
    0
    0
    Ben zzp'er in de zorg en doe dit met passie en lie
    Roosendaal eo
    WOEHOOOO GEFELICITEERD!!

EN Ahhh meid echt rot!
    Zolang gewacht, zoveel verdriet en nu dit! !

Maar er komen nog heel veel mooie momenten aan hoor.
    Ik zou nu inderdaad even wachten met vertellen hoe moeilijk ook maar jouw moment komt echt nog! Dan kun je stralen en vertellen.

Probeer het bij je eigen te houden jij bent intens gelukkig en anderen kunnen je feliciteren (of niet) maar ze reageren toch op hun eigen manier hou dat in het oog dat voorkomt misschien wat teleurstelling over een gefeliciteerd en dan de vraag verder nog nieuws? Ik weet er (helaas) alles van.

Geniet van je mooie zwanger zijn voor jezelf!

X en hopelijk kun je het snel delen.

8. flowersoflove

flowersoflove Bekend lid

15 nov 2013
    811
    0
    16
    Kinderopvang
    Ten eerste gefeliciteerd! Er groeit een wondertje in je, en ondanks dat je misschien niet de aandacht krijgt die je graag zou willen, is dat natuurlijk heel bijzonder. Ik snap heel goed wat je bedoeld, maar ik weet zeker dat mensen om jou heen echt wel blij voor jou zijn als je ze verteld dat je zwanger bent. Ik neem aan dat de mensen dicht om jou heen ook wel weten dat je graag zwanger wou worden. Beterschap voor je dochter en veel plezier met het bekendmaken! :)

9. Loesje78

Loesje78 Actief lid

28 okt 2014
    396
    0
    0
    Wat een lieve reacties. moest er gewoon van huilen hahaha. HORMONEN PFF.

Mn dochter heeft het net gehoord. besloten om het toch even tegen haar te zeggen. ze konniet slapen van de pijn.

Ze was haar oorpijn helemaal vergeten. Ze begon te huilen ze was zo blij!!

echt zo schattig haha. Mijn wens komt uit...dat komt door de tandenfee ik had gezegd dat ik geengeld wilde maar een zusje!

haha

10. olgademuurbloem

olgademuurbloem Actief lid

3 apr 2014
    163
    0
    0
    Ben zzp'er in de zorg en doe dit met passie en lie
    Roosendaal eo
    Geweldig!! Daar heb je je eerste gelukje al. X

11. Kattenvrouwtje

Kattenvrouwtje Actief lid

22 jan 2014
    462
    0
    0
    Vmbo Docent art&design
    Zuid Holland
    Nee hoor. Je bent niet raar.
    Ik heb precies in zo'n situatie gezeten.
    Wacht gewoon nog een weekje. Kijk de situatie dan aan en vertel het ze dan.
    Hoe ze reageren is hun keuze, maar dan weten ze het wel :)

Enne gefeliciteerd!!!

12. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Aaaaaahhh wat lief!!! Had jij je een mooiere reactie van ook maar iemand anders kunnen voorstellen?
    Geniet van je zwangerschap en fijn dat de combinatietest goed was. Gefeliciteerd!!! :)

13. Aiseria

Aiseria Bekend lid

22 jul 2014
    876
    3
    16
    Gefeliciteerd met jouw zwangerschap, wat super dat de combinatietest goed was.

Dat is een hartverwarmende reactie van jouw dochtertje :)
    Misschien dat je het nog lekker op FB van de daken kunt schreeuwen :) dan raak je de mensen die het liever niet weten ook niet zo hard (je staat niet voor hun neus helemaal te stuiteren en happy te zijn), maar tegelijk krijg je wel veel leuke reacties van alle andere mensen in jouw vriendenlijst :)

14. Loesje78

Loesje78 Actief lid

28 okt 2014
    396
    0
    0
    Ik heb geen fb. ben ik niet zo van haha.

het was ook meer de druppel dat ik het de kleine niet kon vertellen denk.

Ze praat al de hele dag nergens anders over. haha

Mn vriend heeft het die ene vriendin vandaag op zn werk verteld.

Hele andere reactie dan ik had verwacht.... ze was zo blij....helemaal hyper... haha.

Mn dochter kon dr mond niet houden en vertelde het vandaag aan de mmoeder van een klasgenootje bij ons thuis, Die knuffelde me helemaal dood zo blij haha.

Dus het viel uiteindelijk wel mee...

Had ook tegen mn vriend gezegd dat het me dwarszat... hij vond dat ik het gewoon kon vertellen.. haha

met die andere vriendin wacht ik wel gewoon nog even.

15. NiHeJa

NiHeJa Bekend lid

30 jun 2014
    845
    85
    28
    Gefeliciteerd :D

Je ziet dat 't uiteindelijk nog best mee valt. Leuke nieuwtjes willen mensen altijd wel horen ;)

Deel Deze Pagina