Ik kon zo gauw geen bestaand topic vinden hierover. Maar ik ben benieuwd wat jullie aan doen met de feestdagen, met je dikke buik... Dus showen maar!! Ik ben nogal inspiratieloos. Zie wel leuke jurkjes, maar ben bang dat me die niet staan, heb nog geen hele grote buik, dus twijfel dan om toch voor een broek o.i.d. te gaan. Anyway... geef me inspiratie!
Ik heb voor deze gekozen Wel simpel misschien maar ik ben nooit zo van de opvallende dingen. En na de feestdagen kan ik hem ook nog lekker aan. LONG SLEEVED KNITTED ZWANGERSCHAPSJURK - Mama.licious
Ik heb zelf deze aangeschaft eerder voor een bruiloft afgelopen maand en deze gaat ook met kerst aan. Ontzettend flatterend jurkje! PLEAT ZWANGERSCHAPSJURK, KORT - Mama.licious
Ik heb deze besteld voor de bruiloft van mijn broertje in februari ASOS Maternity | ASOS Maternity Exclusive Lace Bodycon Dress With 3/4 Sleeve And Ribbon Detail at ASOS Zit nog te wachten tot ie binnen is. Ben errug benieuwd
Na een lange zoektocht toch nog een jurk gevonden voor een kerstfeest aanstaande zaterdag! Positiekleding was veel te groot, normale jurken vond ik niet leuk... Gelukkig gered door een kinderjurk van de H&M. Maatje 170, hahaha! Als zwangere vrouw in een kinderjurk... Ach, ik vind hem leuk! Product Detail | H&M NL
Leuke jurkjes meiden. Hier niets gekocht, want als ik niet beval voor de 24e, dan word ik de 24e ingeleid dus houd ik het bij een fijne pyjama of huispak met kerst. 😄
Dit is mijn kerstjurkje! Zo blij dat er toch nog eentje was, bijna alles was al op! Dus laten nabestellen, maat M hadden ze niet meer maar L nog wel gelukkig Hij rekt lekker mee dus mijn buik past er prima in! C&A jurk? Bestel nu bij wehkamp.nl Haha Anne wat grappig! Als ie maar past is het prima toch!
Deze 2 weken geleden gekocht voor kerstdiner Maar dan in de nu uitverkochte donkerblauwe kleur.. Ben er superblij mee KANT ZWANGERSCHAPSJURK - Mama.licious
Gaat iedereen voor jurken? Ik ga dit ff volgen. Eigenlijk was ik niet van plan iets aan te schaffen... wat voor schoenen doen jullie erbij aan? Vanwege mijn bekken is het niet verstandig om de hele dag op hakken te lopen
Ik ga voor een zwangerschapsjurk met een legging leuke ballerina's met sleehakje eronder aan, denk ik. Ik weet nog niet wat voor een jurkje precies, heb er drie besteld omdat ik ook van plan ben ze straks 'normaal' te gaan dragen
Ik heb deze gekocht, geen positie jurkje, maar rekt wel mee. Sorry voor de vieze spiegel, lang op de rommel kamer gestaan ☺️
Leuke topic, ik ga er deze week ook eens voor kijken! Die zwarte met kanten mouwen van mamalicious zie ik veel voorbij komen, vind ik ook heel mooi! En inderdaad, wat in de plaats van hakken? Ofwel ballerina's ofwel leuke laarsjes, ofwel toch hakken en die doe ik erna gewoon uit en dan doe ik mijn slofjes aan (Als we bij iemand thuis zitten) We gaan ook 2x op restaurant, dan ev. wel hakken maar dan zitten we toch bijna de hele tijd he
Ik ga altijd wel netjes met kerst, maar draag eigenlijk nooit een feestjurk. Ik doe gewoon een zwarte skinny aan met een zwart lang hemd en daarover een lichtblauw gebreid vest. En dan draag ik deze oorbellen van de Hema erbij, om het een beetje feestelijk te maken