Hallo dames, Ik loop met een vervelend gevoel rond vanmiddag. Ik heb het al eerder gehad, maar het is vanmiddag wel ''heftiger''. Ik heb echt een enorm strakke/gespannen buik. Vooral als ik loop is mijn buik erg gespannen. Het liefst loop ik voorover gebogen. Daarnaast heb ik het ook ''bloedheet'' en voel ik mij moe. Herkent iemand dit? Zijn dit harde buiken? Ik ben de afgelopen dagen wel druk geweest en vanochtend was het ook stress op het werk... Alvast bedankt voor jullie reacties.
Bij mij voelt t vaak een dag heel strak en hard als m'n buik groeit ik voel t gewoon rekken en groter worden.
Dat zou het inderdaad ook nog wel eens kunnen zijn! Ik begin mij nu ook weer iets ''fitter'' te voelen. Ik heb het in ieder geval niet meer zo verschrikkelijk warm!
Ja hier ook als buik groeit, heb altijd wel strakke buik, maar sommige dagen echt heel erg. Hele dag. Zijn geen harde buiken. Verloskundige dacht ook dat er dan groei is waar de buik op reageert. Ik heb dan ook altijd moeite met rechtop zitten, voelt zo strak dan de huid