Ben ik nou zo hormonaal???Vind dit echt niet normaal.

Discussie in 'De lounge' gestart door Mams136, 14 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ben het helemaal met je eens..

en wat ik hier lees 'iedereen doet weleens wat stoms'.. vind dat als je een volwassen vent bent je toch wel wijs genoeg bent om niet bezopen te worden, vind dat zo puberaal.. En hem dan ook nog lekker een bank aanbieden omdat hij zichzelf heeft volgegoten. Ik had hem lekker laten kruipen naar huis.

2. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ik maakte vorig jaar zo ongeveer hetzelfde mee, maar dan zonder de logee. Was ook zwanger en pislink. Achteraf gezien zijn het wel een beetje de hormonen hoor ;) maar leuk is het ook niet!!

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Tja dat is het ook hoor...het is niet zo dat ik hekel aan alcohol heb ,ook ik drink(dronk) wel eens wat en soms ook wat veel. Maar weet wel waar mn grens ligt en zorg altijd dat ik zelf thuis kan komen en niet ziek word ofzo..vind dat zoooo beschamend. Maar ik heb er wel een hekel aan als ik de dupe word van andermans vervelende dronk...manlief bezopen???prima die slaapt maar beneden

Maar een wildvreemde??nee sorry dat is niet mijn probleem. Word volwassen en leer je grenzen kennen zeg.. tjeeeeezzzz.

4. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    nou ik zou daar ook niet blij van worden ook al zou ik niet zwanger zijn.. dat zeggen ben niet laat thuis als ie al smiddags weg is zou hier ook voor kunnen komen en dan wind ik me ook op .. niet zozeer omdat ie laat thuis is maar meer om het feit dat ik meestal wakker word rond die tijd om te plassen (heel fijn) en dan niet meer kan slapen omdat ik steeds denk oh daar is ie..
    dus dat is meer sjagerijnig omdat ik MIJN nachtrust dan ook mis haha,.. als ie sochtends gewoon een vent is maak ik me er niet meer zo druk om (was ook weleens anders nl ;) )

maar als meneer doodleuk zou melden er slaapt er hier een op de bank straalbezopen nee zou ik ook echt helemala over de rooie zijn. ook ivm privacy, ook ik heb t bloedheet snachts, ga tig keer naar de wc in mn ondergoed, en heb echt geen trek om me aan te passen aan een zuiplap..
    en al helemaal geen zin om zon bezopen gast sochtends als ik beneden kom als eerst te meoten zien..

en dan dochterlief die meestal zelf al naar beneden loopt als ze wakker is die schrikt haar idd kapot en dat gebeurt dus echt niet.. al kan ik me hier ook helemaal voorstellen dat hij zoiets gerust zou zeggen en dan er geen land mee te bezeilen is .. dus dan zit ik wel met een mooi probleem..

ben beniewud hoe het afgelopen is, hopelijk is ie bijgedraaid?

5. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    +1 ik heb er ook een gruwelijke hekel aan ik drink zelf misschien 2x per jaar een glaasje en ik kan echt niet tegen bezopen mensen.. die lucht die er vanaf komt en dat ziek worden bah.. en idd als het mijn eigen vent is vind ik het al goor, laat staan zon vreemde .. en mijn dochter dan god weet wat aan laten treffen sochtends..
    hell no..
    gaat ie maar buiten op plaats liggen lol..

6. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    oh het is goed afgelopen :) super! en nog een excuus ook haha

7. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ik zal de enigste wel zijn maar zo wat reageer jij overdreven zeg.
    Het slapen kan ik wel inkomen dat je dat niet zo leuk vind, maar praat er dan normaal over. Als je man normaal uitlegt waarom je het niet ziet zitten snapt hij dat neem ik aan ook wel.
    Je man zal het ongetwijfeld goed bedoelen, die collega is dronken en je man vind het onverantwoord om hem naar huis te laten gaan alleen.

8. ik zou er als manlief zelf ook dronken zou zijn ook pisnijdig om geworden zijn.

Maar als die gewoon nuchter zou zijn geweest, zou ik alleen gezegd hebben, collega 2 kan direct door naar huis ;) en het daarbij laten

waar ik wel kwaad om zou zijn geworden als iemand zegt ben bv om 12.00 thuis en dan gerust om 4 uur aankomen :x

9. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Oh hahaha sorry hoor ik moet toch wel lachen, ook al snap ik dat jij het niet grappig vind.

Maar je schrijft het zo grappig :D

Maar serieus: fijn dat je man zn excuus heeft aangeboden.
    Hij ziet waarschijnlijk ook wel in dat dit niet zomaar kan.

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik heb geen woord geschreeuwd hoor,hooguit wat luid.:cool:.heb hem meerdere argumenten gegeven.op zulk volume dat trieste collega de boodschap ook door had. Ruzie hebben we niet gemaakt.
    Mijn woede heb ik mn stukje tekst gegooid.

Oh en mijn man was ook zo lekker nuchter...;)

Ik ben nou eenmaal geen deurmat die alles maar goed vind. Hij wilt kindjes met mij..ik heb daar nu last van, slecht slapen, maagzuur, veel plassen. Het minste wat hij kan doen is rekening met mij en zn zoon houden.

Wij hebben een erg goede relatie doordat we beide een stevig karakter hebben en elkaar er niet onderwalsen...soms krijg je dan dit soort dingen. Ik vind veel goed ,maar niet als ik degene ben die de volgende ochtend met de gebakken peren zit;)

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hahahaahah beetje grappig is het ook wel:)
    Je kan dat toch ook niet gewoon zonder overleg beslissen als je een zwangere vrouw in huis hebt en een kind van 4???

12. tulip

tulip Niet meer actief

Ik snap je hoor, zou ook niet op een vreemde logee zitten wachten die stomdronken is, of hij nu kotst of niet. En over de tijd, nee het maakt niet uit hoelang mijn man wegblijft, maar als we een tijd afspreken verwacht ik wel dat hij zich daaraan houdt..en hij ook bij mij trouwens.

13. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Nee hoor je bent niet de enige die dat vindt had al wat eerder gereageerd hierop. Dat kan een keertje gebeuren toch en er hoeft toch niet meteen zo'n groot drama van gemaakt te worden. Maar ik ben in zulke dingen best wel makkelijk en wij laten elkaar op een gezonde manier vrij. Niet dat ik alles tolereer hoor maar als hij een feestje heeft ga ik hem bijv niet tig keer bellen.

14. Foxter

Foxter Niet meer actief

Helemaal mee eens. Mijn man zou het ook echt niet pikken als ik zo tegen hem zou doen.

15. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

hahaha hilarisch dat sommige vinden dat TS overdreven reageerd. dan ben ik zeker een heks want van mij mag mij man niet eens uitgaan zonder mij:p wilt hij uit, dan neemt hij mij maar mee!

16. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Ik vind het ook een zeer overdreven reactie idd....
    denk ook dat je man het goed bedoeld naar zijn collega.

Ik vind dat je je man wel een beetje behandeld als een klein kind!
    paar keer bellen , smsen... :S

17. Aszz

Aszz Niet meer actief

Tig keer bellen? Volgens mij heeft ze hem 1 a 2 keer gebeld?
    Helemaal prima als mijn man feest, maar als we contact hebben en hij zegt binnen een half uurtje thuis te zijn, en hij is na een uur nog niet thuis, ja dan ga ik mij zorgen maken.
    Maar volgens mij is dat man eigen ofzo, die houden daar niet zo'n rekening mee helaas.

IK zou het niet pikken als er zo respectloos met mij en de situatie om zo worden gegaan. Helemaal dat blijven slapen verhaal. Doe even normaal, er is nog een kind in huis en er ligt een wildvreemde dronken kerel op de bank. Wellicht is dat voor sommige mensen de normaalste zaak van de wereld, maar hier absoluut niet.

Ts, fijn dat het uiteindelijk is goed gekomen. Een dronken man en een zwangere vrouw gaan vaak niet echt goed samen, haha, dat is tenminste mijn ervaring.

18. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0

Dit dus.....
    vreselijk zou ik dat vinden als mijn partner voor mij zou bepalen dat ik nergens heen mag gaan zonder hem!

19. mamazeyad

haha mijn man vind het gelukkig niet vreselijk. wij hebben beide zoiets van we gaan samen of niet. ik mag overigens ook niet uit zonder mijn man. en dat vind ik prima. mijn man werkt erg veel en als hij vrij heeft zijn we liever samen;)

20. mamazeyad

en mijn man heeft soms ook tot mider nacht moeten werken en dan wacht ik thuis op hem en dan bel ik ook af en toe om te kijken hoe het gaat. dat is niet om hem te controleren maar eerder omdat ik bezorgd ben of bang ben ( haha ja ik ben een schijtluis;))

Deel Deze Pagina