Weet je, als de collega van mijn man dronken zou zijn en niet meer kunnen fietsen zou dat echt 0,0 mijn verantwoording zijn.. het zou me echt een worst wezen en die vent zou hier niet welkom zijn.. flikker een eind op.
In plaats van dat een aantal vinden dat ts overdreven reageert, zou je het ook om kunnen draaien. Lekker begaan zijn jullie met je man dat je je niet afvraagt waar hij is als hij zegt binnen een half uur thuis zou zijn...voor hetzelfde geldt ligt hij ergens bewusteloos in de bosjes..maar ja jullie laten elkaar iig lekker vrij!
Dank je wel. Ik heb hem idd 1 berichtje gestuurd dat het grapje over het zuipen me niet lekker zat toen hij weg ging. Toen om half 11 zijn werktelefoon ging, heb ik hem gebeld om dat door te geven zodat hij die collega even weer kon bellen, was belangrijk. Toen zei hij tegen mij: Sorry van dat geintje, bedoel ik niet zo..Nee weet ik schat. All good Hij zegt, maar rond 1uur is het hier afgelopen dus met half 2 ben ik thuis. Nou prima toch. Half 2 ben ik wakker door de maagzuur, dus ik denk ik bel hem ff dattie niet zachtjes hoeft te doen omdat ik toch wakker ben en hij dan wel een berichtje kan doen alsie thuis is, hoeftie niet de sleutel te pakken enzo, doe ik de deur voor hem open. Is ook rustiger voor de hond. Prima, afspraak gemaakt. Om 4 uur nog geen berichtje gehad en ik nog steeds wakker... Tja pardon dat ik dan not amused ben zeg. Probeer hem te bellen en geen gehoor, niet ff een berichtje van ik ben onderweg of het word iets later...Voor wat ik weet kan hij wel ergens in de berm liggen. Maak me dan gewoon zorgen. Kwaad was ik nog niet. Dat kwam pas toen hij terugbelde en vertelde dat er een zatte aap op mijn 2 maand oude stoffen bank kwam slapen. Dat hij iemand naar huis wil brengen, prima..Lief toch. Niks mis mee. Maar maak niet een ander zn stomme actie mijn probleem. Jeetje en dan durven sommigen te zeggen dat ik hem als een klein kind behandel???
snap dat hij het goed bedoeld naar zn collega. Als hij mij om half 2 had gebeld en had gezegd, schat zus en zo...Had ik gezegd, neem maar mee hierheen, ik rij hem wel naar huis, zo ver is het niet. Hij veilig thuis en manlief ook lekker optijd binnen. Ik ben erg begaan met mijn medemens, maar dit ging me gewoon veeeeeel te ver. Allemaal loze beloftes (hij wist dat ik een erg hormonale dag had). Nee ik drink niet teveel, ben half 2 thuis blablabla..En dan dit als kersje op mn ijscoup..joepieeee
niemand is heilig.. maar vind wel dat hij wat meer rekening had mogen houden met jou... jij draagt zijn kindje en hij kan lekker de hort op.. en tuurlijk is dat een keertje niet erg.. maar er zijn grenzen natuurlijk! ik zou ook geen vreemde in me huis willen hebben die straalbezopen is! miss ligt dat meer aan mij maar ben altijd bang dat er dan wat gebeurt ofzo.. dat hij rare dingen zegt tegen je zoon die dat overneemt ofzo.. je weet nooit hoe iemand is als ie dronken is laat staan als het een vreemde is!
Nou idd.. Ik mag toch wel weten waar hij is? Als hij nou ff bericht had gedaan van joh hej de collega's gaan nog ff de kroeg in, ik ga ff mee dus het word later. Ik zie je vanacht. X. That's all it takes... Had ik me er ook niet zo druk om gemaakt om 4 uur... Daarentegen, had ik dan wel in mn blote kont voor een onaangename verassing gestaan...
tuurlijk reageer ik heftiger door de hormonen...Gister had ik helemaal zo'n dag. Manlief was daarvan op de hoogte. Hij vond het ook helemaal niet erg dat ik boos was. Gaf me zelfs groot gelijk dat hij had moeten overleggen. Dat laatste wat je typt had ik nog niet eens bij stilgestaan... brrrrrr je laat idd wel een vreemde in je huis, bij je kind. Nee vriendelijk bedankt.
pffff mn beginpost klinkt wel errug hormonaal hahahahaha. Ff update van nu...manlief is eindelijk uit bed *zucht* en er is geen vuiltje aan de lucht hahahahaahahah
fijn dat alles zover goed is.. ik vind dat je ondanks je hormonen nog netjes was hoor.. ik had ook zo gereageerd zonder zwangerschap.. alles even netjes overleggen is toch waar partnership/huwelijk voor staat.. zo moeilijk is dat niet jaa ben wel echt een doemdenker hoor met dingen als er wat gebeurd.. ik bekijk alles van alle kanten
Over het eerst vind ik dat je een beetje overdrijft. Qua niet te veel drinken en niet te laat thuiskomen. Ik weet natuurlijk jullie achtergrond niet, maar als mijn man gaat feesten zonder mij, dan laat ik hem gewoon. Vraag niet eens hoe laat ie thuis komt. Zie ik vanzelf wel. Maar aan de andere kant... als er gezegd is dat ie om zo-en-zo laat thuis zal zijn en hij is er uren later nog niet, dan zou ik ook pissed zijn, omdat ik dan niet weet of er iets gebeurd is of zo... Maar het tweede deel, met die collega, geef ik je helemaal gelijk. Hier ook niet onverwacht een vreemde logé. Kan hij niet zelf thuiskomen? Stop hem dan in een taxi! Ik zou ook in staat zijn ze op te wachten en dan die persoon de deur te wijzen. En dan de volgende dag een hartig woordje met mijn man te praten. Maar gelukkig is het al opgelost voor ze bij jullie thuis kwamen.
je hebt helemaal gelijk hoor niet om het een of ander maar ik zou ook geen vreemde kerels bij mijn kinderen vertrouwen, je hoort tegenwoordig zulke rare verhalen, los daarvan ben je zelf ook vrouw en zwanger en is het een hele inbreuk op je privacy, ik snap dan ook niet dat het meerendeel er schijnbaar geen probleem mee heeft dat er vreemde kerels op de bank slapen ben ik eigenlijk een beetje van geshockt ook helemaal als er kinderen in huis zijn noem mij maar overbezorgt maar hier geen vreemde kerels of vrouwen te slapen, idd zou ik het wel fijn vinden als ml die collega dan naar huis brengt maar zeg het dan. dus geen hormonster je heb helemaal gelijk en gelukkig vind je man dat ook eind goed al goed
ik zou mijn man ook niet telkens gaan bellen van waar blijf je nou maar wel misschien een keertje van goh ik ben toch wakker! maar mijn man is zo vaak s avonds weg ivm werk en hij zegt zo vaak dat ie om een bepaalde tijd thuis is. Tulip als ik mijn man elke keer moet gaan bellen als ie zegt binnen een half uur thuis te zijn en hij is het niet dan krijg ik een chronisch slaapgebrek denk ik 2e deel ben ik het wel met je eens maar ik zou me doodschamen als die collega mijn geraas door de telefoon had gehoord...
Inderdaad ja. Waarom zou je btw een tijd moeten afspreken, je bent toch niet zn moeder??? Als mijn man met vrienden gaat stappen zal het me een zorg wezen hoe laat hij thuis is, ik vertrouw hem en laat hem lekker stappen. ( niet dat hij zo vaak gaat hoor, eens in de 2 maanden ongeveer.) Maar goed, wij hebben geen kids dus weinig verantwoordelijkheid.
En over die enge wildvreemde man gesproken...ik mag er vanuit gaan dat ts dr man geen kinderlokker in huis haalt. Lijkt mij dat je je collega goed kent, ik zie mijn collega's in ieder geval meer dan mijn eigen man.
waarom?? wij drinken beiden trouwens niet en als iemand van ons de behoefte heeft om uit te gaan. dan gaan we gewoon samen. we hebben beiden de behoefte niet om alleen te gaan of met vrienden.