Ik vind het niet meer dan normaal om elkaar even te laten weten wanneer de ander thuis is of wat hij aan het doen is. Als ik of mijn man eens weg zijn,dan smsen we meestal even. En als het later word dan we dachten laten we het even weten. Zoiezo als mijn man eens weg is,dan slaap ik toch niet lekker en vast,en als hij dan thuis is val ik in een vaste slaap.
Heb niet alles gelezen, maar vind wel dat je man z'n collega niet naar huis kon laten fietsen in die toestand. Hij had echter gewoon een taxi voor hem moeten bellen!! Je hebt groot gelijk, ik zou zeker 'not amused' zijn!
ALs mijn man zegt op tijd thuis te zijn en dat vervolgens niet is ben ik echt zo medogenloos om om 08.30 uur hem uit bed te kloppen. Tja, afspraak is afspraak. Dit werkt dus bij mijn man en ruzie maken niet. Overigens hoeft hij van mij echt niet altijd "op tijd" thuis te zijn hoor. Laats had hij een weekend met voetbalvrienden en daar kwam hij katjelam ergens midden in de nacht van terug. Ook prima, want dat was van tevoren ook afgesproken. Doe ik de volgende dag het ochtendritueel met de kids wel. En laatst had hij een collega meegenomen die bleef slapen, ook na een uit de hand gelopen borrel. Is hier geen probleem, wij hebben een logeerkamer (nog wel) en waren wel aangeschoten maar niet lazarus ofzo. Ik vind ook dat iedereen moet doen waar hij of zij blij mee is, maar hier is afspraak afspraak...
Ach die zou zich er daarna niks meer van herinneren met zn dronken kop grapje...nee ik zou het ook echt niet fijn vinden als er een vreemde dronken persoon op mijn stoffen bank zou liggen. STEL dat ie kotst of wat dan ook...nee moet er niet aan denken. Ik vind het zelfs vervelend als mijn vriend dronken thuiskomt van een feestje. Dat heeft hij 1x geflikt toen ik zwanger was. Lag te kotsen bij mij in bed. Ik kon hem echt wat aandoen zo kwaad was ik. Ging toen in de logeerkamer liggen maar nog kon ik die lucht ruiken. Was om 4 uur s'ochtends huilend naar mijn mama gereden om daar verder te slapen en volgende dag had hij flink de wind van voren gekregen. Dus van een vreemde is het helemaal erg ja.