zonder de ???? natuurlijk ik zou nooit niet geld durven vragen aan me zus of schoonzus. Maar dat ben ik
Hier geef ik het ook zo weg aan familie en vrienden... Vaak geven ze als bedankje een cadeau aan mijn zoon er voor, spontaan dus altijd hoeft niet van mij
Ik vind het prima kunnen, zij willen de spullen overnemen en gaan er zomaar van uit dat ze het krijgen. Op marktplaats zou je er meer voor krijgen dus waarom niet een schijntje vragen aan familie, iedereen blij lijkt me?
tja ik vind het wel een beetje raar dat je geld vraagt aan je zusje voor de spullen, ik zou dat namelijk nooit doen, maar misschien ben ik daar ook wel erg makkelijk in. ik heb zo iets als ik er niks meer mee kan en iemand anders is er wel blij mee, mooi toch! anders kan je het beter op mp zetten als je perse geld voor je spullen wil hebben..
ik vind het niet zo raar als het duren spullen zijn kleertjes geef ik wel zo weg maarduren dingen niet die kunnen ze of kopen en anders verkoop ik het via mp ze hoeven niet veel tegeven al is het maar iets kan ook zijn dat ze wat geven aan me kids