Ben ik nou zo krenterig?

Discussie in 'De lounge' gestart door Zomerbries, 29 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    zonder de ???? natuurlijk ik zou nooit niet geld durven vragen aan me zus of schoonzus.
    Maar dat ben ik

2. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Hier geef ik het ook zo weg aan familie en vrienden... Vaak geven ze als bedankje een cadeau aan mijn zoon er voor, spontaan dus altijd hoeft niet van mij ;)

3. Luja

Luja Niet meer actief

Ik vind het prima kunnen, zij willen de spullen overnemen en gaan er zomaar van uit dat ze het krijgen.
    Op marktplaats zou je er meer voor krijgen dus waarom niet een schijntje vragen aan familie, iedereen blij lijkt me?

4. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    tja ik vind het wel een beetje raar dat je geld vraagt aan je zusje voor de spullen, ik zou dat namelijk nooit doen, maar misschien ben ik daar ook wel erg makkelijk in.
    ik heb zo iets als ik er niks meer mee kan en iemand anders is er wel blij mee, mooi toch!

anders kan je het beter op mp zetten als je perse geld voor je spullen wil hebben..

5. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik zou nooit geld vragen aan familie of goede vrienden..
    Maar dat ben ik.

6. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik zou ook nooit geld vragen aan familie....Fijn dat jullie er samen uitgekomen zijn!!

7. mammievan2

mammievan2 Fanatiek lid

31 mrt 2012
    1.207
    0
    36
    ik vind het niet zo raar als het duren spullen zijn kleertjes geef ik wel zo weg maarduren dingen niet die kunnen ze of kopen en anders verkoop ik het via mp ze hoeven niet veel tegeven al is het maar iets kan ook zijn dat ze wat geven aan me kids

8. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Op verzoek ts gesloten.

Deel Deze Pagina