O zie nu pas dat anderen wel gebeld zijn. Dat is wel heel raar! Wij hadden de eerste dag niemand behalve mijn ouders gebeld. Zou dan wel zeggen dat je dat niet leuk vind. Niet erg aardig!
Maar misschien hébben ze wel gebeld! TS nam niet op waardoor ze het gesprek gemist heeft en nu zijn de ouders aan het bijkomen van de bevalling. Dat kan toch.. Ik vind het altijd zo schokkend om te merken dat niemand de personen waarbij de grote gebeurtenis is voorop kan stellen (trouwen, geboorte, zoiets). Zíj zijn nu even het belangrijkst. Je kunt van een pasbevallen vrouw en haar man niet verwachten dat ze continue bezig blijven met bellen.
Tja ik kan het me heel goed voorstellen....Mij band met mijn broer en zus is sterk en zij waren ook de eersten met mijn ouders die kwamen, ik had niet niet anders gewild. Ja nogmaals ik snap jouw gevoel heeeeel goed!!
Tja, wij hadden ook alleen de grootouders gebeld en die belden vervolgens de broers/zussen. Vind het raar dat je verwacht dat je na een bevalling even je telefoonlijst afgaat om niemand voor het hoofd te stoten. En ik liet mijn telefoon ook gerust overgaan, zonder op te nemen na de bevalling. Alles had zo'n impact op me/ons dat ik geen zin had in telefoontjes.
Dat zou ik ook echt niet kunnen waarderen, ze hebben iedereen zowat gebeld behalve jou. Dat vind ik gewoon raar. Dan kunnen mensen wel zeggen dat je andere dingen aan je hoofd hebt, maar ik heb nog nooit meegemaakt dat mijn tantes of mijn moeder of wie dan ook iemand vergaten te bellen van de dichtsbijzijnde familie
Ik heb bij beide kinderen alleen onze ouders gebeld (of mijn man belde ze) en verder hebben we een sms gestuurd aan iedereen. Ik heb er nooit commentaar op gehad. Toen mijn oudste zus was bevallen kreeg ik telefoon van mijn moeder: heb je het al gehoord? En toen direct een wisselgesprek met mijn zwager. Maar als ze mij een sms hadden gestuurd was ik net zo happy Als ze mij helemaal niets hadden laten weten, dán was ik inderdaad ook pislink geweest
Misschien is deze vraag nog niet gesteld, maar van wie heb je een oproep gemist? Ik zou eerst even proberen te achterhalen waarom ze niet gebeld hebben. Boos worden kan altijd nog als het nodig is. Wij hebben mijn zwager en zijn vrouw vergeten een geboortekaartje te sturen. Kwamen we pas een paar maanden later achter. Ik schaamde me dood maarja... ongelukjes gebeuren. Op zo'n moment kom alles in 1 keer op je af... je wil iedereen tegelijk bellen, sms'en én bij je kindje zijn, bij je partner zijn. Iemand vergeten te bellen is dan zo gebeurd. Máár ik kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent hoor.
Het kan erg rot voelen, ik heb het ook meegemaakt. Bij mijn zussen begon de bevalling op dezelfde dag. Bij mn oudste zus wat later op de dag. Ik was zelf ook zwanger en maakte slechte nachten. Rond half 9 werd ik door mn ene zus gebeld dat ze een dochter had! En zij had net mn oudste zus gesproken en die had al 4,5 cm ontsluiting. Ik de hele nacht aan het woelen geweest omdat ik een telefoontje verwachtte. Volgende dag naar het werk en nog steeds niks, uiteindelijk mn moeder maar gebeld omdat ik nog niks gehoord had en aardig ongerust was. (durfde niet goed haar te bellen omdat ze misschien midden in de bevalling zat en ze woont in amerika). Mn moeder: he?? heb je dan niks gehoord? Ze heeft dus een paar uur later een zoontje gekregen en mijn ouders toen gebeld die op dat moment bij mijn zus op kraamvisite waren (wonen hier een uur vandaan). Wat voelde ik me gekwetst zeg! Niet alleen had ik een extra slechte nacht gehad, me ongerust gemaakt voor niks, maar ze had me helemaal niet gebeld! Toen ik thuis kwam uit mn werk belde ze wel. Ze had een flinke bloeding gehad tijdens de bevalling en viel bijna flauw waardoor ze er niet aan toe kwam om mij te bellen. Aan de ene kant begrijp ik het wel, maar aan de andere kant denk ik eigenlijk nog steeds, had dan mn moeder gevraagd om mij te bellen of haar man. Dus ik kan me wel voorstellen hoe je je voelt!
Tja... Ik kan we niet over oordelen. Bij ons is t zelf gebeurt. Na de keizersnede ging mijn man met nigel naar de kamer toen ik gehecht werd. Hij heeft toen mijn ouders en zijn moeder gebeld. Door alle spanning is ie vergeten zijn broer te bellen...ik heb t allemaal niet meegekregen maar ik kon t m niet kwalijk nemen. Natuurlijk niet slim maar het was geen kwade opzet. Dus zou ff afwachten...
Erg vervelend als ze je niet gebeld hebben, maar misschien is er wel een goede reden voor. Ikzelf heb ervaren dat ik het verschrikkelijk vond dat mijn bloedeigen vader eerst zijn dingetjes af wilden maken voordat hij bij mij op visite wilde komen. En dan bijna eisen dat hij nog langs moest komen om zijn kleinkind te zien (op een tijdstip die hem uitkwam, grrrrrrrr). Maar goed, hopelijk hoor je nog wat van ze. In ieder geval gefeliciteerd!
Ik ben wel benieuwd van wie die gemiste oproep is dan? Wacht het gewoon even af, er zal vast wel een reden voor zijn.
Wij hebben ook niet iedereen gebeld hoor... Wij bellen onze ouders en die mogen het verder vertellen. Heb wel wat anders te doen na een bevalling...
Tja is maar net waar je je druk over wil maken. Ik heb ook niet al mijn broers en zussen afgebeld , had wel even genoeg aan ouders en schoonouder. Eerst mijn eigen gezin en dus boven genoemden en de dag erna de anderen.
Nou als ik zou bevallen zou ik gewoon een smsje sturen naar een x aantal mensen uit mn telefoonboek. Zet het desnoods van te voren klaar,. Dan kun je ook geen mensen vergeten. Maar snap het ook niet dat ouders dan niet even bellen met waahhhh leuk he! ? ofzo..
weet het niet hoor maar er staat toch heel duidelijk dat vrienden en andere wel gebeld waren en zij niet.(voor zover het gemisde nummer niet dat van hun was) Als jou zus bevallen zou zijn en jij hoord via je ouders dat iedereen het al weet behalve jij dan zou je toch ook gepikeerd zijn.