Als het echt zo is dat ze opgevoed zijn met het idee dat de vrouw verantwoordelijk hoort te zijn voor het huishouden en de kinderen dan is de kans klein dat je dat eruit krijgt. Natuurlijk kan het soms zo zijn dat het wel leuk, maar meestal waren ze dan gewoon verwend en niet hun hele leven gehoord dat is vrouwenwerk e.d. Mijn ex krijg je echt niet aan zijn verstand dat het gezamelijke verantwoordelijkheid is. Hij vond dat hij mij toch heel veel hielp, dus dat ik niet moest zeuren. On-topic. Ik vind niet dat je zeurt. Ik vind dat je samen verantwoordelijk bent voor de kinderen en het huishouden. Lastig is natuurlijk wel dat je bij je schoonmoeder woont. Lijkt me een goed idee om iets voor jezelf te gaan zoeken. Succes!!
@ts Wat een lamzak die kerel van jou! Interesseert hij zich uberhaupt wel voor jou en de kids? Zo te horen is hij alleen maar met zichzelf bezig.
Maar dan vraag ik me af (om even offtopic te gaan) weetje dat dan niet van het begin als je met zo iemand je leven wilt/gaat delen? Of heb je dat later pas doorgehad? Want het lijkt me niet dat je dit wetend een relatie met iemand begint..