Wie zat er ook op te wachten? Vanaf maandag beginnen de Hamsterweken weer Hier kun je de aanbiedingen voor volgende week al zien: Bonus volgende week Zit wel een hoop bij wat ik goed kan gebruiken, heel fijn
Altijd fijn! Is een sport om daar mijn week menu op af te stemmen en dan zo goedkoop mogelijk winkelen. Vorige keer voor 31 alle boodschappen voor 1 week gedaan! Is altijd fijn
Ligt het nu aan mij , of ben ik de enige die er maar weinig bij vind zitten? Ik vind sowieso de aanbiedingen tegenwoordig erg matig. In de kiloverpakking kip zit nu 900 gram, in de bakjes saté uit de vriezer zit minder vlees, lipton in de aanbieding was alleen de ice tea (ik wil graag de thee) en ga zo maar door (naast dat een heleboel dingen ook veel duurder zijn geworden en euroshopper ook nog eens verdwijnt). Nee, ik kan er niet enthousiast van worden!
Nou die niet, want die zijn duur. (zijn nu 0,99 cent per 500gram bij supercoop) De whiskas voor de kat is het enigste wat er volgende week interessant is.
Ik vind het ook niet veel. Ik ga er niet in eens duurdere wasmiddelen voor kopen. Sowieso doe ik altijd boodschappen bij de lidl en de ah, pak bewust eerst de Lidl, die past dus gerust zijn prijzen nog eens extra aan.
Gelukkig. Op onze vakantiebestemming ook een ah. Wasmiddel, roosvice, toetjes, unox soep. Hoef ik dst mooi niet mee te nemen