55 is echt Max anders kan m'n schat niet fatsoenlijk t bed uit En vind 120 toch erg lang voor n cosleeper ik moet zelf ook nog m'n bed uit kunnen
Deze maat ga je echt niet lang gebruiken. Hoogstens een maand of 8.als je geluk hebt. Ik heb een wieg die iets groter was als jouw maat en die kon ik tot max 8 maanden gebruiken. Dus je moet echt wat groters hebben. En een cosleeper zonder zijkant is helemaal niet handig. Die van mij is nu 6 maanden en die rolt en klimt er dus gewoon uit als ze wakker is. Ze beland dan bij mij in bed. Niet handig en zeker niet met de dekens, als je onrustig slaapt enz. En je kan er helaas niet vanuit gaan dat een kind 4 jaar kan doen met een ledikant. Die van mij is 3 en past er nu al niet meer in. EN, ze sliep helemaal niet goed in een lediksnt en klom er voor haar 2e jaar al steeds uit. Liet zich van de rand afvallen. Groter bed en probleem was opgelost.
Via het voeteneind. Heb ook een ikea bedje naast de mijne gehad en ging toen via het voeteneind uit bed. Het is niet anders. En anders cosleeper/ledikant aan het voeteneind zetten?
Poeh wat een gedoe zeg! Heel creatief zijn. Cosleeper met een losse zijkant die er tegenaan kan is een optie idd. Handig dat je vader m maakt en ook groter maakt dan ze standaard te krijgen zijn maar heb je dan ook al nagedacht over hoe je aan een matras komt in zo een maat? Want een wiegmatras is dan te klein na een paar maanden en een ledikant versie veel te groot... Hoop dat je huis snel verkocht wordt. Je weet t maar nooit! Hier ook ineens kopers met 7 maanden en 1wk voor de bevalling nog verhuisd naar ons nieuwe huis!
Ik zou de cosleeper en ledikant doen dan. Je baby in bed nemen zou ik nooit doen. Het wordt niet voor niets afgeraden i.v.m. hogere kans op wiegendood.
Ja matras word opmaat gemaakt door een kennisje van m'n vriend die stoffeerder is Oh dat hoop ik ook zo enorm voor ons we barsten onderhand uit de voegen van dit huis We hebben een boeken kast weg gedaan en n dressoir en dat staat nu bij m'n ouders dus dat scheelt al weer flink ruimte Waar het dressoir stond kan nu het bedje staan ding is net zo breed alleen iets korter En ik word ook zo moe van iedereen (fam)die loopt te zeuren waar we de kat nu laten ! Dat beest gaat nergens heen net als t konijn. Strax in het nieuwe huis dan krijgt poes n eigen kamer en mag ze gewoon naar buiten (kan nu ook wel maar heb liever geen platte kat we zitten dicht bij een hoofd weg en de straat voor t huis is altijd druk) En konijntje mag ook lekker naar buiten in de zomer
Dat is n optie maar dan nog moet er iets verzonden worden voor in de woonkamer Wil m'n mannetje echt niet op de vloer hebben
jeetje wel heel lastig als je zo klein woont. kan het ook niet dat je van de woonkamer een woon/slaapkamer maakt, met een bedbank, overdag een bank, savonds uitklappen tot een bed. zo heeft de kleine ook een eigen kamertje.
Onze dochter heeft 6 md in een co sleeper gelegen. Box hebben we amper gebruikt, want ze vond het vreselijk! Wij hebben een kat die abosluut niet te vertrouwen is met een kind, dus ik zag overal apen en beren. Uiteindelijk ging het altijd goed. En meestal zat ze in de doek aan mij geplakt . Nu slaapt ze het grootste gedeelte van de nacht bij ons in bed. Ze is 19 mnd en we zijn nog nooit op haar gaan liggen. Het is ook niet zo dat samen slapen een grotere kans geeft op wiegendood. Dat neemt niet weg dat veel mensen het niet prettig vinden omdat ze het niet gewoon zijn ( in het westen is toch eigen bed eigen kamer gebruikelijker) maar in zo'n beetje de rest van de wereld is samen slapen de norm. Terug naar jouw vraag! Ik denk dat je een co sleeper aan zou moeten schaffen en zo'n opvouwbare box of camping bedje. Ik had ook een wipstoelyje die helemaal kon liggen, als ik dan snel iets moest ( was op hangen oid) deed ik haar daar in, of als ik wilde douchen deed ik haar ook daarin in de deur opening van de badkamer . Succes!
Dat heb ik ook overwogen maar dat is ook niet een optie nm lief heef een slechte rug en heeft een speciaal matras. en om dat we dus aan n drukke straat wonen en een ei van een boven buurjongen hebben die tot 2 uur snachts stamp muziek draait
Zo'n co sleeper hahaha! Het ledikantje staat naast mijn bed. Ik heb voorlopig ook nauwelijks ruimte. Het ziet er nu zo uit.
Niet alles gelezen, maar de jongste heeft 10 maanden bij ons op de slaapkamer geslapen. Ideaal met bv. Overigens lijkt een Co.-sleeper me ideaal, maar vanwege budget en voor de langere termijn zou ik een ledikantje op wielen in de slaapkamer zetten. Co-sleeper groeien ze snel uit. Nu had ik ook zeer grote kinderen, maar na 3-4 maanden was de wieg te klein. En mijn oudste sliep bijvoorbeeld heel slecht, en al helemaal niet in de woonkamer. Veel te gezellig. Het onderscheid tussen spelen en slapen moest bij hem heel duidelijk zijn. Dat was al heel snel zo. Na een maand of zes zeker.
hahaha liever geen platte kat mensen bemoeien zich graag met zulke omstandigheden Lekker langs je heen laten gaan! Vind t juist super dat je je diertjes niet zomaar weg doet, horen toch ook bij jullie
Zo is het maar net T is n enorme lastpak maar ben dol op d'r hahahahaha Als m'n schat thuis komt van z'n werk is zij de eerste die hem luidkeels miauwend komt begroeten en stopt niet met kleppen tot z'n n aai heeft gehad hahahaha
Maar als je de cosleeper naderhand de zijkant erop kunt klikken, en j zet er wieltjes op, dan kun je m toch ook overdag maar de kamer rollen en zijkant erop klikken? Maar dan blijf je bezig in mijn optiek. Ik zou dan gewoon een cosleeper doen en een bedje in de woonkamer als box. Gewoon als box gebruiken om te spelen en als ze moe is leg je haar weer in de cosleeper . Je kunt trouwens ook vanaf t begin die zijkant op de cosleeper klikken, dan kan ze er ook niet uit als jullie niet in bed liggen als je daar bang voor bent. Dus: cosleeper om in te slapen ( evt met zijkanten erop net als een wieg) en spelen in woonkamer in box
Ik zou voor een babybay gaan. Van deze co sleeper kun je en een box en een ledikant maken en je kunt hem aan je bed bevestigen. Mijn vriendin heeft hem. Ideaal ding! In de woonkamer een boxkleed op de grond en anders de babybay er heen rijden