O zie net pas waarom dat geen optie is... Jeetje wat lastig! Is een campingbedje geen idee als 'box' die kun je makkelijk opruimen als je 'm niet gebruikt en die kun je langer gebruiken voor verschillende situaties.
Door de slechte rug van m'n lief is zon bedje voor dagelijk gebruik te lastig ivm bukken. en dat opruimen weet ik van me zelf dat ik dat toch niet ga doen , waarom zou ik . Ik gebruik dat ding dan dagelijks dan schiet dat wegzetten niet echt op We zijn alle 2 aan de lange kant ik1.85 en m'n schat is 2mtr en die bedjes hebben geen optie voor verhoging God wat n hoop gedoe en gedonder voor m'n kleine kerel die er nog niet eens is! hahahaha
Iemand noemde een hangwieg, dat vind ik een goed idee. Kan bijv boven je voeteneind hangen. Maar ik heb ook een goed idee! De stokke bounce 'n sleep! Die bestaat uit een bounce (wipstoeltje) en sleep is een dagbedje. De bounce niet perse voor jullie (hebben wij wel en ideaal voor reflux). Maar meer het dagbedje lijkt me erg geschikt voor jullie! Hij is niet erg groot, en dus geen sta in de weg in de slaapkamer. En ook licht in gewicht, hij is speciaal gemaakt zodat je je kindje in de buurt kunt houden, waar je ook bent. En kan ook makkelijk in en uit elkaar dus ook geschikt als campingbedje. Scheelt dat dus ook meteen weer in bewaren.
Weet niet of t al voorbij is gekomen, maar voor de eerste maanden kan je een mozesmandje gebruiken. Klein en makkelijk te verplaatsen, kan vlak naast je bed (ik gaf ook bv en vond t ideaal).
Heb niet alles gelezen wel een gedeelte. Hier met de jongste die heeft van af haar geboorte bij mij op de kamer geslapen gewoon in een bedje. Dat ze daar bijna nooit in heeft gelegen is wat anders. Ze ligt nog bij mij in bed. Maar waarom zou je voor de eerste drie vier maanden geen kinderwagen bak nemen. Die kan je ook verhoogd neer zetten of met de wagen er onder of los op een verhoging. Wel veilig bedoeld. Deze kan je de eerste tijd ook in de huiskamer zetten. De kinderwagen bak. Daarna zou ik pas andere dingen gaan aanschaffen. Te eerste vind ik het duur bedje hier box daar. Camping bedje is geen slecht idee. Je vriend wil dit niet dat niet zus niet wat wil hij dan wel. Herstel verder mijn verhaal je ziet te veel beren op de weg. Het is inschikken de komende tijd. Optie na mijn bericht vind ik ook een goede bed tegen de muur aan zetten hou je aan de andere kant meer ruimte over en kan daar een gewoon bedje eventueel met wielen. Heb ik trouwens hier ook zo gehad mijn bed tegen de muur zo kon het bedje er naast en had ik net wat loop ruimte over De optie om zelf in de woonkamer te gaan slapen en een kamertje te maken voorde baby vind ik ook een goede. Mijn tante en oom hebben jaren een bed kast gehad. Een bed bank is ook een mooie. Heb trouwens ook wel eens gezien bij iemand die woonde op een schip een baby bedje aan de muur boven hun bed. Misschien is dat een idee. De baby om hoog? Maar wat ook kan sommige baby.s eindige toch bij de ouders in bed.
Zelfde verhaal hier in het begin (en nu weer, maar meneer heeft de gigantische slaapkamer en wij een slaapbank in de woonkamer...waardeloos) Wij hadden een ledikantje waar we de zijkant van af geschroefd hadden naast ons bed en in de woonkamer stond een box. Wij hadden wel twee verdiepingen en D. sliep overdag vaak in de wagenbak op de gang of buiten op het terras (heel gezond!)
Wellicht jullie bed helemaal 1 kant opschuiven zodat er aan de andere kant 1,20meter (als ik het goed gelezen heb) over blijft. Kun je een ledikant neerzetten waar je wieltjes onder maakt, dan heb je en een bedje en een box. Het enige is, is dat je vriend over je heen moet kruipen als hij er s'nachts uit moet om te plassen oid, maarja, dat is dan maar zo toch
wat is de afmeting van jullie slaapkamer precies, en waar zit de deur? is het ook geen optie om jullie bed een slag te draaien dat er dan een bedje achter kan staan? blijft er geen ruimte over om fatsoenlijk te staan en om te kleden, dat moet dan maar in de badkamer.
Tja, met een maand of 5 moet een ledikant ook helemaal met de bedbodem laag staan omdat het anders gevaarlijk word ivm eruit vallen enz. Dus sowieso zit je op den duur met een bedje/box waar je heel ver moet bukken.
Dat lijkt mij eerder uitzondering dan regel. Hier alledrie met een maand of 5/6 naar beneden geloof ik ivm optrekken en omrollen etc.
ik zou gewoon in je woonkamer een slaapbank neerzetten en daar gaan slapen met z'n 2, en dan van de andere slaapkamer een babykamer maken. Hebben zowel jullie als de baby dadelijk meer rust. In het begin heb je je kindje misschien vaak bij je, maar zodra die groter word is een eigen plek ook heel fijn. Je zou ook nog kunnen kiezen voor een mozes mandje de eerste weken. Dat kun je op een tafel lang je bed zetten of tussen jullie in. Je kunt hem ook nog in je woonkamer zetten op de bank, tafel etc.
Hmm hier met 2,5 maand omdat hij ging rollen 1 stand naar beneden toen hij ging zitten met 5 maanden weer een stand en met 6 maanden toen bij ging staan helemaal naar beneden. Ts als je nu het bed draait en een ledikant aan jou kant tegen de muur aan zet en het bed er strak tegen het ledikant. Dan kun je via de achter kant van het bed eruit. Ik zou de woonkamer geen oplossing vinden als je er zelf al niet wil slapen ivm overlast waarom dat je kindje wel
en als de kat en het konijn zo'n overlast geven kunnen ze dan niet beide samen op de gang als jullie en de baby slapen. Hier zijn de poezen standaard s'nachts op de gang.
Bed draaien kan niet, of we kunnen dan niet meer bij de kast (heeft glazen schuifdeuren) of we kunnen de badkamer niet meer in Deur van de badkamer zit in onze slaap kamer. En we hebben een bed met hoog voeten eind dus dan moet er als nog geklommen worden Er is zelfs geen ruimte voor een traditionele commode. Dat word die opklapbare van de Ikea en een extra aankleed kussen voor in de woonkamer. Ik wil graag het badje van stokke bestellen om dat die opklap baar is en niet veel ruimte in neemt Dan maar badderen op de eet tafel en met emmertjes zeulen Hoe het bed staat is de enige manier En de "oplossing" van bed bank is geen oplossing Lief heeft een speciaal matras nodig En in de woonkamer slapen is te lawaaierig. Ik wil niet dat m'n zoon daar slaapt maar dat wil m'n lief Onder het mom van wat nou als we n huil baby krijgen dan hebben we helemaal geen rust meer. We hebben daar nu al n paar keer n discussie over gehad maar ik en hij zijn wat dit betreft onvermurwbaar Normaal ben ik niet zon stijfkop maar nu gaat t om m'n kind Als ik zelf al niet inde wk wil slapen dan al helemaal m'n mannetje niet! En ik heb nu al n paar keer gelezen dat hij bij ons in bed kan liggen. Persoonlijk zou ik dat nooit doen puur en alleen om het feit dat ik het onveilig vind. Dat het bij andere mensen wel werkt vind ik super maar het is niets voor ons,door een paar redenen. Ik slaap heel onrustig veel draaien en trek de dekens over m'n hoofd heen Het bed is gewoon weg te smal. En ik wil met m'n lief kunnen knuffelen zonder dat onze kleine beeb tussen ons in ligt. Ik en m'n schat zijn er zeer bewust van dat dit huis(appartement) waar we nu in wonen verre van ideaal is maar we zouden het er toch mee moeten doen. De binnen muren zijn van gips op 1 na en dat zou evt een hang wiegje aan kunnen maar dat is verre van ideaal. Ik moet mijn lief er gewoon van overtuigen dat mijn oplossing beter is en hij inziet dat hij nu eens geen gelijk heeft Hij vind zijn idee beter om dat we toch al zo wijzig ruimte hebben en dan gaan we nog meer bij plaatsen en waarom zou onze zoon 2 plekjes nodig hebben in huis in de vorm van een cosleeper en een bedje die dienst gaat doen als box. wij hebben toch ook de bank en bed ? Een speel kleed heb ik al over na gedacht maar er steken meer nadelen aan dan voordelen We moeten maar snel verhuizen zo dat kleine man een eigen plekje krijgt die zo nodig is
Konijn geeft geen overlast alleen maar stof en troep Daarom wil ik niet dat kleine man snachts daar ligt En kat vertrouw ik niet alleen. Een gang hebben we niet voor ons alleen die delen we met de buurvrouw en als konijn daar staat kan zij d'r huis niet meer uit Kat hengelt naar konijn als ze in de kooi zit Daarom zit kat altijd op slaapkamer als we er niet zijn En nee ik ga m'n beesten niet weg doen Ik heb er voor gekozen en ga ze nu niet in eenkeer dumpen om dat ik zonodig zwanger wilde worden
Ik heb niet alles gelezen maaar is het een idee om van je woonkamer een slaapkamer te maken en van de slaapkamer een woonkamer?
Nee niet echt Dan blijft er nog minder ruimte over op de slaapkamer en ik wil niet aan de voorkant slapen om dat het te veel overlast geeft Zo wel van buitenaf als van onze oh zo overdreven sociale boven buurjongen met een voorliefde voor feestjes met z'n matties en stamp muziek. Het plafond is erg dun Zo dun dat als meneer boven in z'n kamer n keer flink stampt dat onze kroonluchter heen en weer gaat