ik zou toch het bed meer de kant van je man opschuiven zodat er een bedje van de ikea past. ja is het wat lastiger met opstaan, Maar je hebt met een bedje van 60x120 de komende 2 jaar een oplossing. 90 cm is echt niet lang. Plus je kunt alles gewoon standaard aanschaffen ipv alles aan te moeten passen. Ik zou ook gaan voor een bedje naast het bed en oplossing voor de woonkamer. en een gewone box past echt niet? Ook niet als je bijv de eetkamertafel tegen de muur aanzet? een evt losse stoel tijdelijk bij je ouders stalt?
tijdelijk een andere bedombouw nemen met lage achterkant? ik heb een bedombouw van ikea van marktplaats af geplukt. 20 euro en die staat er nu al 7 jaar. enneh, met een huilbaby in een 2 kamer appartement EN gipswandjes, HEB je geen rust denkt je vriend dat hij de baby dan minder of niet hoort als die in de huiskamer slaapt? echt niet hoor. dat hoor je zo duidelijk, alsof kind naast je bed ligt te janken. dan kan het net zo goed naast je bed staan. geen mogelijkheid om een gipswandje tussen woonkamer en slaapkamer te verzetten? is niet zo moeilijk en ook niet zo duur. dan kan je de woonkamer iets kleiner maken en de slaapkamer iets groter.
Alleen een co-sleeper, of idd n bedje met wieltjes. Bedje in de woonkamer Lijkt mij niet Fijn om de al eerder genoemde redenen. In het begin kan de baby ook in de reiswieg van de wandelwagen in de woonkamer
Ik wil graag ook nog fatsoenlijk uit m'n eigen bed kunnen zeker na de bevalling (geen idee hoe die verloopt misschien n ks) en dan wil ik niet de acrobaat uit hoeven hangen Ik hoef niets aan te passen/vermaken Alleen de cosleeper word opmaat gemaakt das alles. Gewone box past echt niet dat is geen optie De eethoek kan niet tegen n muur aangezet worden om dat d'r geen muur is Of hij staat tegen de ramen aan of hij blokkeert de doorgang van de keuken
Ik heb geen en koop ook geen wandelwagentje Dat komt pas als we zijn verhuisd en dat ding dus gewoon in de gang kan staan Ik koop wel n maxicosi verplichting van vk, maar die gaat naar m'n ouders want we hebben geen auto
Damay77 enneh, met een huilbaby in een 2 kamer appartement EN gipswandjes, HEB je geen rust denkt je vriend dat hij de baby dan minder of niet hoort als die in de huiskamer slaapt? echt niet hoor. dat hoor je zo duidelijk, alsof kind naast je bed ligt te janken. dan kan het net zo goed naast je bed staan. ja dat weet ik ook wel en dan nog als we n huil baby hebben ga ik m niet de hele nacht laten huilen en wil m dus helemaal graag bij me hebben,ik heb erg scherp gehoor waar t om baby gehuil gaat ooit was ik oppas en bleef slapen samen met m'n ma (ouders waren op vakantie) de jongste was toen 1,5 jr oud en ze werd dus wakken ik sliep 2 verdiepingen hoger en werd er gewoon wakker van en m'n ma niet geen mogelijkheid om een gipswandje tussen woonkamer en slaapkamer te verzetten? is niet zo moeilijk en ook niet zo duur. dan kan je de woonkamer iets kleiner maken en de slaapkamer iets groter. nee idd is niet zo duur maar dat is geen mogelijkheid helaas Stel je een muur van 3 meter breed voor en dan aan de linkerkant zit het toilet in het midden de deur van de slaap kamer en aan de rechterkant een berging achting iets om dat de trap van de boven buurvrouw daar zit
2 jaar geleden woonden wij ook heel klein.( 40 m2)Wij hadden een wieg (geleend) op wieltjes. Overdag sliep ze in de woonkamer, soms reed ik haar naar de slaapkamer. Als ik moest plassen legde ik haar even in de wieg. 'S avonds sliep ze in de slaapkamer, en als wij dan ons bed in moesten, reden we haar even aan de kant om zo ons bed in te komen. Ideaal als ze s'nachts de borst moest zo dichtbij. Ze heeft tot een maand of 8 in de wieg geslapen, toen kochten we een huis.
ik irriteer mij aan je berichten. dat viel mij al eerder op.. jullie krijgen een kind en klnk nu bot daar moet alles voor wijken. nee kan niet willen we niet... WAAR EEN WIL IS . IS EEN WEG.
Je zou een campingbedje in de woonkamer kunnen nemen. Dat kun je weer inklappen als je het niet nodig hebt. En ook als box gebruiken, want er zit allemaal van dat gaas in, dus daar kan je kindje doorheen kijken.
Wat heb je nog meer op jullie slaapkamer staan ? Als er een kledingkast staat die eruit en grote co sleeper wat later als ledikant gebruikt kan worden ? Als je een bedje in de woonkamer wil om als box te gebruiken zou ik een camping bed doen..kan je die s avonds en s nachts opruimen voor de dieren en ruimte
In de slaap kamer staat 1 kast en 1 klein bijzet tafeltje van 30x20 De kast is zon kast die op maat gemaakt is met van die systeem planken als ik dat goed uitleg ? Die kan dus niet weg helaas anders was dat t eerste wat ik had weg gedaan geloof me.dan had ik zon Ikea kast gehaald met 8 lades voor commode en kleding kast
ik legde ze in het begin in de bak van de kinderwagen bij ons op de kamer. en bij oudste na week in de bak van de wagen in het eigen bed (was winter en dit houd de kleine makkelijker warm) en de jongste ging na een maand in de bak op haar eigen kamer. zodra ze de themperatuur goed hielden, zijn ze in het ledikantje gaan slapen. en overdag sliepen ze in de box in de woonkamer.
Ik zou een Co sleeper op de slaapkamer zetten en een box metboxmatras in de woonkamer. Ik vind een bedje echt veel te smal om als box te gebruiken als ze wat groter worden.
Wieg met wielen heb ik al vaker voorbij zien komen En idd het is echt n ideale oplossing Ware het niet dat de wieg de bocht niet kan maken om naast het bed te komen of weer de woon kamer in En ja dat hebben we al n x uit getest
Ik lees nu geen wandelwagen? Neem je een draagzak dan? Baby's kunnen prima even slapen in de wandelwagenbak. Mijn zoontje ging er altijd wel enorm in zweten als hij sliep bij thuiskomst.
Jazekers een draag doek n hele mooie groene met witte sterretjes dat was het eerste wat ik heb gekocht toen ik net wist dat ik zwanger was Wandel wagen is veelste onhandig met onze smalle trap