Nou, de titel zegt het al: Ik zie regelmatig berichten staan waarvan ik denk??!! Of dat nu grappige spelfouten of rare berichtjes zijn deel ze!!
Zag net online ook deze tekst: "willen alle meiden waar ik de afgelopen maanden een leuke avond heb gehad nu contact met me opnemen, we hebben een probleempje. En dan een link van soa nederland" Vind hem.zo grappig dat ik hem even wilde delen!!
Of iemand die even moet vertellen dat ze ongesteld is geworden en dat het 1 groot bloedbad is vond ik erg raar om zo even te melden.
"Het is helaas een meisje" De dame in kwestie is bijna 30 weken zwanger en wilt geen kind. Wilt geen meisje omdat iedereen in haar omgeving al een meisje heeft.
nou ik vind dit eerder zorgwekkend! jammer dat iedereen gelijk "de wind van voren wilt geven" en gelijk een oordeel klaar heeft. Het lijkt mij meer een schreeuw om hulp. je kunt ook een depressie/psychose krijgen VOOR de bevalling. Misschien handig om even met haar te praten voordat het misschien uit de hand loopt.
Ik vind het best gek als je op facebook zegt dat je aan het bevallen bent... 2 personen van mijn facebookvrienden hadden zoiets geplaatst. voorbeeld: 'mijn vliezen zijn net gebroken, ik voel de weeën al' Ik had helemaal geen tijd voor facebook toen ik aan het bevallen was! laat staan dat het ook maar een seconde in me opkwam om iets op facebook te plaatsen.
Iemand in mijn vriendenlijst staat. Jaaaa morgen om 10:00 uur vertrekken we voor een weekje naar duitsland. Iedereen gaf al comentaar met nou dan weten we wanneer we bij jullie de boel leeg kunnen halen Ook zo lekker dom haha. Oja en dan geeft ze weer als antwoord, mijn facebook is beveiligd, dus dit kunnen alleen mijn vrienden zien. Ze heeft wel 684 vrienden
Ik las ergens: 'vandaag eindelijk mijn kleintje in de armen mogen sluiten!' Iemand reageerde ongeveer zo: 'oh wat leuk! dat wist ik niet. Ik dacht laatst wel te zien dat je zwanger was! Reactie: 'uhh... we hebben hem geadopteerd...'