blije doos (na de bevalling)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MamMo, 28 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamMo

MamMo Bekend lid

1 mrt 2011
    866
    86
    28
    Hoi,
    Ik heb bij Prenatal en Etos zo'n kadodoos opgehaald.
    Krijg je tegenwoordig na de bevalling ook nog een uitnodiging om een doos op te halen? En zo ja, hoe snel na de bevalling dan?
    Bedankt voor het antwoord.
    Vriendelijke groeten,
    Mammo

2. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Ja die krijg je nog. Voor de doos van Etos word je eerst gebeld. Indien ze je niet te pakken krijgen dan krijg je de doos niet... Je krijgt dan een mail dat je eerst met hun contact moet opnemen.
    Van Prenatal krijg je een email. Ik geloof dat ik 2 maanden na de bevalling zoiets (wel 3 weken te vroeg bevallen) de dozen kon halen.

3. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Ik had ook van Felicitas zo'n doos, kon ik ophalen. Of ik eerst 5 euro wilde overmaken ;)

4. MamMo

MamMo Bekend lid

1 mrt 2011
    866
    86
    28
    wat raar

5. MamMo

MamMo Bekend lid

1 mrt 2011
    866
    86
    28
    Dank je, dan duurt het dus nog even voordat ik die mail krijg...
    En Etos belt maar. :)

6. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Ik kreeg gewoon voor beide een coupon in mijn mail.. Nooit gebeld oid..

7. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Oja, Felicitas dat is dat van Etos. Die bellen dan om te vragen of je interesse hebt in het tijdschrift jij en je kinderen. (Zo heet het geloof ik). Maar als je geen interesse hebt krijg je uiteraard toch de doos. Een vriendin van mij die iets na mij is bevallen die hadden ze gebeld maar ze kregen haar niet te pakken. Toen kreeg ze een mail met de vraag of ze contact wilde opnemen en dat ze daarna de bon per mail zou krijgen toegestuurd.

Oja, stel je van de Prenatal doos niet te veel voor... zo veel als er in de blije doos zat, zo weinig zit er in de baby doos...

8. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Die van Etos kon ik eerder ophalen dan die bij prenatal. Die van prenatal zo'n 2 maanden na de bevalling.

Bij die van Etos werd ik eerst gebeld met 2 aanbiedingen inderdaad.
    Een gegeven paard moet je niet in de bek kijken maar die van prenatal vond ik het niet waard om voor om te rijden :).

Ik kreeg van beiden een coupon in mijn mailbox die ik uit kon printen.

9. Aylen

Aylen Niet meer actief

Ik vond de babydoos van Prenatal ook slecht... Ik moest ervoor van Oss naar Den Bosch rijden en wat zat er in? Een hoop folders, oude tijdschriften en een proefverpakking Bambix. Echt de benzine niet waard.

10. lusa30

lusa30 Actief lid

4 dec 2012
    156
    0
    0
    Ik had laatst een topic geopend over de prenatal doos hoe slecht die was. Daar zit echt niets in. Ik zou er nooit weer apart voor gaan rijden.
    De prenatal doos krijg je als je kindje rond de 3 maand is.

Van de etos is leuk en krijg je eerder. Ik kreeg beiden een brief op de post

11. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Ja :( ze bleven maar bellen of ik een abonnement wilde, echt herhaaldelijk. Ik heb ze toen een mail gestuurd of ze niets beters te doen hadden dan 1 persoon bellen. Geen aanbiedingen meer gehad. Wel inderdaad nog een brief of ik dan de 5 euro wilde betalen, dan lag ie tot eind van de maand in de winkel en anders was ie niet meer geldig. Ik denk dat het met het tijdschrift te maken had, weet ik niet meer zeker. Is al weer ff geleden.

12. Sax

Sax Bekend lid

22 jan 2013
    987
    0
    0
    Ik zou ook die van de Prenatal niet ophalen. Niets bijzonders in... Die van de etos kan ik me niet meer zo heel goed herinneren. Ik geloof wel een papje en een fruithapje, dus dat was nog wel aardig, maar ook niet om over een huis te schrijven...

Deel Deze Pagina